abonnement Unibet Coolblue
pi_198193264


quote:
Realityprogramma waarin acht singles de gedurfde stap wagen om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen. Een team van experts matcht de volwassen vrijgezellen op basis van wetenschappelijk onderzoek. De kandidaten die aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft, enkele minuten voor het jawoord. Na de bruiloft gaat het kersverse bruidspaar op huwelijksreis om elkaar eindelijk echt te leren kennen. Terug in Nederland worden ze geconfronteerd met het leven van alledag, hun werkzaamheden, maar ook vrienden en familie. Na een huwelijk van vijf weken komen de kandidaten terug bij de experts en nemen ze de beslissing: blijven ze getrouwd of gaan ze scheiden?
Seizoen 6

Maandag en dinsdag om 20.30 uur
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_198193273
Ik zag dat de vorige vol was, dus heb even een nieuwe aangemaakt.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_198193380
Lars heeft groot gelijk dat hij pissig is.
Maar hij had zo slim moeten zijn om het dood te zwijgen, hoe lastig ook. Nu reageert hij heel primair en heeft het drie keer zo veel aandacht en komt er veel meer gezeik van. En dat taggen van de programmamakers is ronduit kinderachtig. Hij had de eer aan zichzelf moeten houden. Nu houdt hij het beeld uit de laatste aflevering in stand dat hij een verongelijkt, driftig klein kind is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_198193537
quote:
Maar al op de vakantie merkte Suzan dat Bert niet haar droomman was. ,,Toen merkte ik al dat ik niet verliefd op hem zou worden. We konden het goed met elkaar vinden, dus uit respect voor elkaar hebben we dat ‘samenwonen’ nog ingevuld door twee dagen bij elkaar te logeren. Maar er is niks romantisch voorgevallen.”
https://www.destentor.nl/(...)-weer-doen~a6d84ba4/
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:07:04 #5
58921 Day
You can fly!
pi_198193637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Lars heeft groot gelijk dat hij pissig is.
Maar hij had zo slim moeten zijn om het dood te zwijgen, hoe lastig ook. Nu reageert hij heel primair en heeft het drie keer zo veel aandacht en komt er veel meer gezeik van. En dat taggen van de programmamakers is ronduit kinderachtig. Hij had de eer aan zichzelf moeten houden. Nu houdt hij het beeld uit de laatste aflevering in stand dat hij een verongelijkt, driftig klein kind is.
Had hij kunnen doen. Maar ik snap zijn reactie ergens ook wel. En hij blijft ook wel netjes, al hadden die tags niet gehoeven. Als het andersom was geweest, als hij op zo'n (vreselijk kinderachtige) manier over Lizzy had gesproken, had hij enorm veel kritiek gekregen en was zij waarschijnlijk ergens jankend op tv/social media verschenen.
Ik moet de laatste afleveringen nog terugkijken, dus heb nog geen oordeel over zijn gedrag. Maar dit filmpje zegt wel heel veel over Lizzy. Sneu, heel sneu!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:15:20 #6
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198193785
Misschien moet Lizzy maar gaan daten met Sonny (TI), kan ze leren om zonder zijwieltjes te fietsen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? donderdag 25 februari 2021 @ 10:15:47 #7
70532 loveli
N
pi_198193795
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:07 schreef Day het volgende:
Ik moet de laatste afleveringen nog terugkijken, dus heb nog geen oordeel over zijn gedrag.
>:)
crap in = crap out
pi_198193961
quote:
Op tv werd het zo getoond dat Bert kwam, in haar nachtkastjes ging snuffelen, een kop koffie kreeg en de deur weer uitgebonjourd werd. Volgens mij zei Suzan op tv ook dat z eerst hadden afgesproken om twee nachten te logeren, maar dat ze daar nu vanaf zag.
Begint zij nu ook te draaien, omdat ze wat negatieve reacties krijgt?
It's better to regret something you did than something you didn't do
  donderdag 25 februari 2021 @ 10:39:04 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198194187



De experts hebben wat dat betreft ook wel boter op hun hoofd. Ze hebben wel bewuste beelden uitgezonden en bepaalde mensen niet op beeld aangesproken op gedrag.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198194276
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:39 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]

De experts hebben wat dat betreft ook wel boter op hun hoofd. Ze hebben wel bewuste beelden uitgezonden en bepaalde mensen niet op beeld aangesproken op gedrag.
Uiteraard is het hypocriet van de programmamakers. Zij varen er wel bij om types te creeren en dit is gewoon onderdeel van het "spel". Zo genereert het weer meer kijkers. :)

Het gaat ook niet om de deelnemers een succesvol huwelijk te laten krijgen. Juist de botsingen maken het goede tv. :)
  donderdag 25 februari 2021 @ 11:21:09 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198194827
'Ook Aron en Monique uit MAFS vragen de scheiding aan'

https://www.rtlboulevard.(...)gen-de-scheiding-aan
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? donderdag 25 februari 2021 @ 11:39:21 #12
70532 loveli
N
pi_198195113
6 seizoenen en 2 succesvolle huwelijken, toch?
crap in = crap out
pi_198195291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 09:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Lars heeft groot gelijk dat hij pissig is.
Maar hij had zo slim moeten zijn om het dood te zwijgen, hoe lastig ook. Nu reageert hij heel primair en heeft het drie keer zo veel aandacht en komt er veel meer gezeik van. En dat taggen van de programmamakers is ronduit kinderachtig. Hij had de eer aan zichzelf moeten houden. Nu houdt hij het beeld uit de laatste aflevering in stand dat hij een verongelijkt, driftig klein kind is.
Als je niks zegt blijven mensen net zolang zieken totdat je wel wat zegt. Imo geeft hij nu duidelijk een grens aan dat dit niet kan. Als je alles maar over je heen laat komen blijven mensen sensatie zoeken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_198195337
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:25 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Op tv werd het zo getoond dat Bert kwam, in haar nachtkastjes ging snuffelen, een kop koffie kreeg en de deur weer uitgebonjourd werd. Volgens mij zei Suzan op tv ook dat z eerst hadden afgesproken om twee nachten te logeren, maar dat ze daar nu vanaf zag.
Begint zij nu ook te draaien, omdat ze wat negatieve reacties krijgt?
Zoals ik eerder al zij, bijna iedereen veegt in de laatste aflevering (of daarna) zijn/haar straatje schoon. Het lag allemaal aan de ander.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_198195372
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
'Ook Aron en Monique uit MAFS vragen de scheiding aan'

https://www.rtlboulevard.(...)gen-de-scheiding-aan
Ja, ze kreeg ook geen cadeautje nadat ze gezegd had dat ze getrouwd wilde blijven :{w
pi_198195460
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:21 schreef AgnesGru het volgende:
'Ook Aron en Monique uit MAFS vragen de scheiding aan'

https://www.rtlboulevard.(...)gen-de-scheiding-aan
Jammer, dat had ik dan weer niet verwacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Vis een optie? donderdag 25 februari 2021 @ 11:58:37 #17
70532 loveli
N
pi_198195517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zij, bijna iedereen veegt in de laatste aflevering (of daarna) zijn/haar straatje schoon. Het lag allemaal aan de ander.
Lizzy ging ook in de "iedereen" "altijd" "nooit" modus. Je ging je afvragen of ze uit eigen vrije wil had meegedaan aan het programma.
crap in = crap out
pi_198195593
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jammer, dat had ik dan weer niet verwacht
Ik wel, extra meer nog na dinsdag waar er een twijfel bij haar te horen was.

Wel jammer! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_198195635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wel, extra meer nog na dinsdag waar er een twijfel bij haar te horen was.

Wel jammer! :)
Ik ook. Ik vond haar meer slagen om de arm houden dan nodig was. Alsof ze alvast voorsorteerde op een scheiding.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_198195707
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Als je niks zegt blijven mensen net zolang zieken totdat je wel wat zegt. Imo geeft hij nu duidelijk een grens aan dat dit niet kan. Als je alles maar over je heen laat komen blijven mensen sensatie zoeken.
Mwoah, dat weet ik niet. Blijf Bert een supercreep vinden, die kwam bij mij ook de deur niet in. Maar de kandidaten zijn nu bezig om hun imago op te poetsen nadat ze zien welke beelden gebruikt zijn. Gaat niet bij iedereen even goed :')
It's better to regret something you did than something you didn't do
  donderdag 25 februari 2021 @ 12:40:57 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198196222
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 11:39 schreef loveli het volgende:
6 seizoenen en 2 succesvolle huwelijken, toch?
Conclusie: er is weinig wetenschappelijks aan de liefde :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 25 februari 2021 @ 12:41:36 #22
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_198196237
nvm

[ Bericht 94% gewijzigd door Revanches op 25-02-2021 13:19:14 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_198196339
quote:
Het stel besloot een tweede huwelijksreis te maken. „Naar Gran Canaria”, zegt Aron, „In de tijd dat dat nog mocht. Het was weer een fantastische week. We hebben het een kans gegeven, maar daarna bleef die liefde uit. Toen hebben we besloten de scheiding aan te vragen.”

Monique knikt: „Hoe jammer we het ook vonden. Dat is toch niet waarom je meedoet aan het programma. Een tijdje hebben we elkaar niet gezien of gesproken, maar toen de uitzendingen op tv begonnen zagen we hoe mooi het allemaal was. Nu hebben we weer heel intensief contact. We voelen toch weer die connectie als bij het altaar. Ik heb ook tegen Aron gezegd dat ik die deur nog niet helemaal dichtgooi.” Aron: „We hebben ons trouwen omgezet in vriendschap. En dat is een goede start. We hebben veel geluk gehad samen, ondanks dat we geen trouwpapiertje meer hebben.”

Vier van de zes stellen gooiden tijdens de slotuitzending al de handdoek in de ring, daarna werd bekend dat Freddy en Sylvia niet langer getrouwd zijn en nu blijkt het sprookje ook uit voor Aron en Monique. „De wetenschap kan wel bepalen of je een match bent, maar niet hoe je gevoel daarna is”, zegt hij.
https://www.telegraaf.nl/(...)gezet-in-vriendschap
  donderdag 25 februari 2021 @ 13:39:12 #24
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198196858
Beetje zoals Ferry en José van vorig jaar.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198197329
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 12:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Conclusie: er is weinig wetenschappelijks aan de liefde :P
Liefde is sowieso een onmeetbaar fenomeen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')