JBJ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind naakte mannen (behalve die "van mij" en JBJ) niet zo bijster interessant ofzo.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind naakte mannen (behalve die "van mij" en JBJ) niet zo bijster interessant ofzo.
Oude man inmiddelsquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind naakte mannen (behalve die "van mij" en JBJ) niet zo bijster interessant ofzo. Niet echt bijster lustopwekkend ook.
Maar heb jeen eenmaal mijn interesse![]()
Ja? Mag hij je op een bed van rozen neerleggen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude man inmiddels![]()
Jon Bongiovi
Naakte mannen (tenzij mijn love interest) doen me niks. Zou ook nooit naar de Chippendales of aanverwante groepen gaanquote:
Pfffhahahaha!quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja? Mag hij je op een bed van rozen neerleggen?
Teen crush..quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja? Mag hij je op een bed van rozen neerleggen?
Dat is GEEN bed of rosesquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef Mammietje het volgende:
Even ter illustratie:
[ afbeelding ]
Hahaquote:
A bed of roses is een bed gemaakt van rozen. Een stapel rozen zeg maarquote:
Staat een ] in de link, daar lijkt fok van over zn nek te gaan. Uploaden naar imgur?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[ afbeelding ]
HELP! Wat doe ik fout?
Thanks. En nee, snap die shit niet en wil.me er niet in verdiepenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Staat een ] in de link, daar lijkt fok van over zn nek te gaan. Uploaden naar imgur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |