SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Maar vanille vla...quote:
balkenbrij is niet Zeeuws mn waarde ettomelettoquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klinkt ook echt zeeuws... zeelands... grefo... balkenbrij
dat is geen vanillevla.. maar room van de banketbakkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar vanille vla...![]()
(en vast ook nog wel andere dingen van de banket bakker, ik vertrouw het voor geen meter)
niet...? zou het moeten zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
balkenbrij is niet Zeeuws mn waarde ettomeletto
Is dan de thuiszorg nog niet langsgeweest?quote:
https://www.zeeuwseankers(...)ostekop-en-variantenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet...? zou het moeten zijn
nee m'n stoma moet nog geleegd wordenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dan de thuiszorg nog niet langsgeweest?
Maar ook weer enorm lekker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
Je hebt ook nog Bolussen toch?
Ik weet niet.... klinkt ook niet aantrekkelijk
Paptaarten en bolussen ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
ja zekerquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
Logisch, Brabant = genieten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zeker
maar er zijn veel baggerbolussen ind e omloop de laatste jaren
je moet echt goed zoeken wil je een goede eten.
en als je sommige kenners moet geloven, haal je de beste bolus bij Robert (van Beckhoven). In Brabantin Oisterwijk
gevuld met banketbakkersroom
does not compute.
niet als het over bolussen gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Logisch, Brabant = genieten.
Een bolus gevuld met de room van de bakker, huehuequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zeker
maar er zijn veel baggerbolussen ind e omloop de laatste jaren
je moet echt goed zoeken wil je een goede eten.
en als je sommige kenners moet geloven, haal je de beste bolus bij Robert (van Beckhoven). In Brabantin Oisterwijk
gevuld met banketbakkersroom
does not compute.
nee dan moet je in 't oosten van 't land wezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor zuurheid gaan we wel naar Zeeland ahahahahaha
een volgeyoghurde drolquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bolus gevuld met de room van de bakker, huehue
wat is het toppunt van poep en plasseks?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
het wordt spannend bij de ordi awards...
nope... nope...quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is het toppunt van poep en plasseks?
Jij wil de award he.... of nie....quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat is het toppunt van poep en plasseks?
ik ben erger dan @Moloquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij wil de award he.... of nie....
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twee bejaarden die elkaar's stoma en katheterzakken leegzuigen
dat maak jij er vanquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Of denk ik dan teveel aan mannenpaptaart
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
twee bejaarden die elkaar's stoma en katheterzakken leegzuigen
ohjazekerwelquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen... not possible
Dat zou niet eens moeten bestaan 🤢quote:
dan dan geniet ik wel lekker van de pap van Mario hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon waar alleen willen de Zeeuwen zelf daar nog niet aan
Welke Mario, die met die vriend die Luigi heet?quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan dan geniet ik wel lekker van de pap van Mario hoor
Geweldige vent trouwens
quote:Op woensdag 24 februari 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zou niet eens moeten bestaan 🤢
je hebt de paptaart linkjes niet eens bestudeerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke Mario, die met die vriend die Luigi heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |