kquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:47 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ondertussen op 15 en zwaar pompende
Je hebt niks meer geregeld hè? Met die mooie praatjes.quote:
Game-naam is Kurovski, We zitten vol trouwens in de alliance 72/72quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:48 schreef Fcu030 het volgende:
Ben jij Harry trouwens? We hebben zo'n gek op de server, Nederlands en blijft maar doorzeuren over slaven.
Oprechte vraag.
Haha je zit al in het archiefquote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:29 schreef Makrelis het volgende:
Oh ja. Ik word de komende tien maanden doorbetaald. De tijdelijke archivaris zogezegd. Grapjurken,
ff grijze haren kopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha je zit al in het archief
Heb je lekker vakantie
Candyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:38 schreef Makrelis het volgende:
Deze ook supah. Voor de liefhebber van Jazz/funk/rock
En live natuurlijk.
Je dumpt een paar steekwoorden en noemt dat een "mening"?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
Kom er maar in Guus Geluk. Volgens jou heb ik geen verstand van politiek.
Nog geen antwoord gehad over wat jij gaat stemmen.
tweede vraag:
Deur dicht doen tegen China en Quatar? Nederland, voortrekkersrol weer een keer. Niet weer Frankrijk het laten oplossen. Stoppen met prullaria kopen via alibaba is mijn devies..
Kom maar op met je verhaal.
Moest je daar nou zo lang over nadenken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je dumpt een paar steekwoorden en noemt dat een "mening"?
Bij ons zit er een Harry en dat is een soort possetje daar, maar dan nog racistischer. Zit de hele tijd over slaven te wauwelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Game-naam is Kurovski, We zitten vol trouwens in de alliance 72/72
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n poster dat de buren het kunnen zien?
Nog racsistischer. Jij durft hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bij ons zit er een Harry en dat is een soort possetje daar, maar dan nog racistischer. Zit de hele tijd over slaven te wauwelen.
Ik niet. Ik blijf ver weg van dat soort gevaarlijke uitspraken. Ik deug namelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog racsistischer. Jij durft hoor.
niks voor jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |