Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Er kwam iets in me op om te zeggen. Toch maar niet.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Zeg nou maar dat fcu030 Sebbe is, zijn we daar ook vanafquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Was het het weerberichtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Zo ga je toch niet met vrouwen om nielsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
Prima, ik rol 'r even naar je toe.
Echt hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Die @:phoenyx is echt een moffenhoer he
Met vrouwen omgaan...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met vrouwen om niels
Jij friendzoned vrouwen of word je gefrienzoned door vrouwen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met vrouwen omgaan...
Kan ik boekdelen over volschrijven. Ik heb wel iets met vrouwen. 1 liefde, anderen friendzone
Waarom zou hij dat zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:15 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat fcu030 Sebbe is, zijn we daar ook vanaf
State to be. Niet doen of geworden worden. Gewoon gelijkwaardigheid. Mensen zoeken er vaak iets achter als een vrouw en man gewoon platonisch vrienden zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Jij friendzoned vrouwen of word je gefrienzoned door vrouwen?
Zolang mijn aandacht maar naar @Kluun1985 uit kan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Om de aandacht af te leiden van Sebbeszweet?
Tja jij komt zelf met de term friendzone. Een gelijkwaardige vriendschap is andere koek dan de friendzone.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
State to be. Niet doen of geworden worden. Gewoon gelijkwaardigheid. Mensen zoeken er vaak iets achter als een vrouw en man gewoon platonisch vrienden zijn.
Alleen samen krijgen we Abid onder controlequote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zolang mijn aandacht maar naar @:kluun1985 uit kan.
Ik heb een troef in handen om Abid een stap voor te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we Abid onder controle
ok mijn fout in de taal. Gek, vrouwen waar ik mee om ga hebben liever mannelijk gezelschap, ik liever vrouwelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja jij komt zelf met de term friendzone. Een gelijkwaardige vriendschap is andere koek dan de friendzone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |