abonnement Unibet Coolblue
pi_198186899
Ik ben op zoek naar een fitness tracker / fitness horloge voor een client.
Op internet kan ik genoeg vinden en hem adviseren, maar ik zie dat je ze allemaal moet verbinden via bluetooth met een app op je mobiele telefoon.

Het probleem is dat deze client, door privé omstandigheden, alleen een gsm kan hebben waar hij enkel mee kan bellen. Dus een old skool nokia ipv een smarthphone. Dit moet ook zo blijven.

Bestaan er horloge die niet werken via bovenstaande manier?
Maar die je bv op je laptop iedere avond kan uitlezen?

Wat wil client onder andere in zicht krijgen:
- stappenteller
- bloeddruk
- slaapritme zou fijn zijn
pi_198187114
Alle sporthorloges die ik ken (o.a. Garmin) kun je rechtstreeks met een pc synchroniseren.

Dat je ze ook aan een smartphone kunt koppelen wil nog niet zeggen dat je die functionaliteit hoeft te gebruiken.

Bij de specificaties hoort te staan dat je met een computer/laptop kunt synchroniseren (en hoe dit gaat: kabeltje of eventueel bluetooth)
pi_198187640
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:45 schreef spinazieruiker het volgende:
Alle sporthorloges die ik ken (o.a. Garmin) kun je rechtstreeks met een pc synchroniseren.
En kun je dan eventueel ook de gegevens uitgelezen worden op het horloge?
Of moet je altijd connecten met een pc?
pi_198189005
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef hartloper het volgende:

[..]

En kun je dan eventueel ook de gegevens uitgelezen worden op het horloge?
Of moet je altijd connecten met een pc?
Wat wil je precies zien op het horloge?

Tijdens de activiteit zie je de gegevens die het horloge bijhoudt en kan tonen.

Veel horloges tonen aan het eind van een activiteit wat algemene statistieken. Voor het naslaan van activiteiten zul je een app (smartphone of pc) moeten gebruiken. Hetzelfde geldt voor gegevens die gedurende de dag zijn getracked.

Je geeft aan dat de cliënt door omstandigheden alleen een gsm kan hebben waarmee diegene alleen kan bellen. Is het wellicht een optie om een simpele smartphone te regelen waarmee je een smartwatch kunt synchroniseren, maar zonder 4G en andere internetverbindingen?
pi_198192343
Stappenteller, verbrande calorieen, bloeddruk, slaap uren teller.
Doel is om activiteit te meten.

Die gsm is iets om over na te denken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')