Tokkiesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi man. Mensen nemen het heft in eigen handen, werd tijd.
Daar komt het wel op neer ja. Vondelpark is sowieso altijd een teringzooi als het een paar dagen mooi weer is geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik ben al in geen jaren meer in Amsterdam geweest. Als dit normaal is... Je woont er dus gewoon in een vuilnisbelt?
Precies. Als dit nou gewoon overal gebeurd kun je handhaving wel vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Achterlijke proleten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sorry voor die agenten, die krijgen de volle laag nu, maar kunnen ook gaan zeggen met zn allen: ferd, zoek het uit ajb.quote:
Je zal toch politieagent of beveiliger zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Niks mis met naar het park gaan met dit weer. Al zou ik nou niet perse in grote groepen dicht op elkaar gaan staan al is de besmettingskans relatief klein. Je bent wel een flapdrol als je zo het park achterlaat.
Is prima uit te leggen hoor. Dat je het niet begrijpt zou ik toch ergens anders in zoeken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry voor die agenten, die krijgen de volle laag nu, maar kunnen ook gaan zeggen met zn allen: ferd, zoek het uit ajb.
Dit beleid is niet meer uit te leggen.
Zoals elk stadspark in elke grote stad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Vondelpark is sowieso altijd een teringzooi als het een paar dagen mooi weer is geweest.
Gemeente laat het opruimen dus het creëert wel weer werkgelegenheid, of zo.
Tja je kan ook besluiten niet een park te ontruimen. Ik snap die mensen ergens wel, ondanks dat dit gedrag ook enorm kut is.quote:
Geen begrip voor deze aso’s.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je kan ook besluiten niet een park te ontruimen. Ik snap die mensen ergens wel, ondanks dat dit gedrag ook enorm kut is.
Terecht. Op straat ga je ook niet zitten. Of in de berm van de wiboutstraat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:04 schreef falling_away het volgende:
[..]
Vind dit wel een sterke comment![]()
[ twitter ]
Precies. Neemt niet weg dat Halsema niet echt ingreep. Begrijpelijk hoor aan de ene kant; een BLM-demonstratie tegen (vermeend) institutioneel politiegeweld neerslaan met..... politiegeweld... zou wel ironisch zijn geweest immersquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
En daarna werden BLM protesten soms afgelast als er teveel mensen kwamen. Op het malieveld zaten ze allemaal minimaal 1,5 m van elkaar af, zelfs met mondkapje af. Al is het die keer op de dam niet goed gegaan nee...
Ik vraag me af of deze 'interventies' ook maar enig effect sorteren. Het ís vaak al druk, wat is je doel dan nog.. Lijkt mij onhoudbaar om dit te blijven handhaven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sorry voor die agenten, die krijgen de volle laag nu, maar kunnen ook gaan zeggen met zn allen: ferd, zoek het uit ajb.
Dit beleid is niet meer uit te leggen.
Vondelpark is wel extreem hoor, maar het is daar ook tyfusdruk en tyfusklein.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals elk stadspark in elke grote stad.
Voor de overheid geldt gewoon "have the cake and eat it too"; het land maximaal volproppen met zoveel mogelijk inwoners per vierkante meter omdat dat als economische groei gezien wordt, maar niet accepteren dat al dat opgehokte mensenvee na maanden wel eens wat anders wil zien dan de vier muren van hun kleine mensenstalletje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind het wel flauw dat mensen die zich druk maken over de plek van hun loungeterras anderen de maat moeten meten. Ik geef het je te doen als jongere op zo'n krappe studentenkamer. En dan trappen ze je ook weer doodleuk het park uit.
Precies dat ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor de overheid geldt gewoon "have the cake and eat it too"; het land maximaal volproppen met zoveel mogelijk inwoners per vierkante meter omdat dat als economische groei gezien wordt, maar niet accepteren dat al dat opgehokte mensenvee na maanden wel eens wat anders wil zien dan de vier muren van hun kleine mensenstalletje.
Haha prachtig, meer van ditquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoekt u ook nog hyperbolen? Meld u dan hier!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor de overheid geldt gewoon "have the cake and eat it too"; het land maximaal volproppen met zoveel mogelijk inwoners per vierkante meter omdat dat als economische groei gezien wordt, maar niet accepteren dat al dat opgehokte mensenvee na maanden wel eens wat anders wil zien dan de vier muren van hun kleine mensenstalletje.
Zullen we dit ook een 'bijwerking' noemen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:39 schreef Noek het volgende:
Terwijl die proleten hun gang gaan lijkt me toch eerder dat dit een probleem is van de crisis:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-in-de-rij-tragisch
De helft had op een terrasje kunnen zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vondelpark is wel extreem hoor, maar het is daar ook tyfusdruk en tyfusklein.
Ik kan niet het hele artikel lezen, maar genoeg..quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:39 schreef Noek het volgende:
Terwijl die proleten hun gang gaan lijkt me toch eerder dat dit een probleem is van de crisis:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-in-de-rij-tragisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |