SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
Ik heb na een half jaar eindelijk akkoord op mijn hypotheekaanvraag![]()
Betekend dat ik kan blijven wonen in mijn supervettedroomhuis
quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
haal je badmatje dan ook weg voordat die aan gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Puala het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft weer eens bedacht over mn badmatje te rijden terwijl ie dat niet kan
Superawesomequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
Herpderp.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Puala het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft weer eens bedacht over mn badmatje te rijden terwijl ie dat niet kan
Ding gaat automagisch stofzuigen en ik zat wel lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
haal je badmatje dan ook weg voordat die aan gaat
de katten trainen het weg te halen danquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ding gaat automagisch stofzuigen en ik zat wel lekker
Die zijn lui-er dan ik hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
de katten trainen het weg te halen dan
quote:
Ik werd enthousiast, maar het is nog wel erg vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wel erg vroeg vandaag haahsiequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Te vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
mevrouw paddenstoelquote:
M'n hele metabolisme van slagquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:15 schreef Haags het volgende:
Ja sorry jongens, compensatie voor gister toen ik veel te laat was.
ken ik nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:17 schreef Haags het volgende:
Wat is Maluma van the weeknd een heerlijk nummer zeg.
dat is fijn voor jequote:
Dat dus. Spontaan honger.quote:
Die dook gisteravond nog even op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik @:uitstraling al een paar dagen niet gezien hier.
Hij mag niet meer zoveel online van de begeleidingquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik @:uitstraling al een paar dagen niet gezien hier.
Geur zal wel overeenkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:54 schreef mschol het volgende:
is dit @:cherrylips: https://www.nu.nl/285964/(...)ft-enorme-vacht.html
nee dat schijnt niet te mogen op fokquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn zeker stiekem een groups-app begonnen of hebben een exclusief kanaal aangemaakt op Discord om over mij te kunnen roddelen
oh ja ik weet precies welke je bedoelt!quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister op de radio een tof nummer gehoord, had de artieste nog opgezocht op YouTube en dacht leuk, morgen even meer naar luisteren.
Nu is mijn geheugen een zwart gat en heb ik geen idee meer hoe dat nummer of die zangeres hetenEn YT heeft het ook niet onthouden.
Beetje seventiesnummer is het.
kijk in de Youtube Historyquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister op de radio een tof nummer gehoord, had de artieste nog opgezocht op YouTube en dacht leuk, morgen even meer naar luisteren.
Nu is mijn geheugen een zwart gat en heb ik geen idee meer hoe dat nummer of die zangeres hetenEn YT heeft het ook niet onthouden.
Beetje seventiesnummer is het.
Nou danquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, we hebben niets belangrijkers te doen
Da's mijn leven, jeweetz.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn zeker stiekem een groups-app begonnen of hebben een exclusief kanaal aangemaakt op Discord om over mij te kunnen roddelen
Dat zou ik niet doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Beetje een pedobear-hoofd zo.quote:
ja of gehallucineerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Googlegeschiedenis van gister weet het ook niet.
Heb ik het nummer gedroomd?
Dat is natuurlijk iets heel raars. Als je hier praat met mensen dat je dan nergens anders meer met mensen mag praten.quote:
nooit meer, allemaal verwilderde zolderkamerautisten die dan uit hun krochten naar buiten komenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg.
Als Fok doodgaat, hoe vinden we elkaar dan terug
Via Mario Kart.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit meer, allemaal verwilderde zolderkamerautisten die dan uit hun krochten naar buiten komen
Altijd eerst even "open afbeelding in nieuw tabblad" en dan de url copyen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Laatste tijd steeds vaker dat je afbeeldingen via image search op google niet kunt linken.
kunnen we een zoom meeting plannen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou zeg.
Kunnen we nu ook doen, maar iedereen is een te grote autist om z'n eigen kop te laten zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we een zoom meeting plannen?
hmm, goed punt, jij mag niet weten hoe lelijk ik benquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen we nu ook doen, maar iedereen is een te grote autist om z'n eigen kop te laten zien.
wachten tot google het plaatje volledig geladen heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Laatste tijd steeds vaker dat je afbeeldingen via image search op google niet kunt linken.
ik hou even verstandig mn mond dicht over dit onderwerpquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk iets heel raars. Als je hier praat met mensen dat je dan nergens anders meer met mensen mag praten.
Hoe kom je aan die foto van mijquote:
Ben jij m'n verloren tweelingzusquote:
Kan maar zo, het inteeltgehalte hier op fok nadert asymptotisch naar de 100 %quote:
Moet er eerst aan seks gedaan worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan maar zo, het inteeltgehalte hier op fok nadert asymptotisch naar de 100 %
doe eens nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
ik hou even verstandig mn mond dicht over dit onderwerp
dat is vies, daar doen we niet aanquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet er eerst aan seks gedaan worden.
Ik ga straks lekker een rondje hobbelen, zin in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben net even ontsnapt uit mijn zolderkamer. Het is lekkerrrrrr buiten!
Dit is pas een geweldige plaat met The Weekndquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:17 schreef Haags het volgende:
Wat is Maluma van the weeknd een heerlijk nummer zeg.
Tegen de tijd dat het bij de rest hier bezorgd is is het gesmolten gekkiequote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het bij de rest hier bezorgd is is het gesmolten gekkie
Ik ga er zo ook even eentje eten op het balkonquote:
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie allemaal al het magazine van de verlosser gehad van de week? https://nos.nl/artikel/23(...)-blad-in-de-bus.html
Verzin daar maar iets op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het bij de rest hier bezorgd is is het gesmolten gekkie
Prima, zo ben ik eind maart al aan de beurt voor een vaccin, als niemand hem verder wil.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie allemaal al het magazine van de verlosser gehad van de week? https://nos.nl/artikel/23(...)-blad-in-de-bus.html
Ik heb een nee/nee sticker op de deur dus beter krijg ik die rotzooi niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
oh dat gaat via de reclame. Dan krijg ik het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Je komt het maar halen als je een ijsje wilquote:
Ik krijg als het goed is alleen lokale krantjes, dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een nee/nee sticker op de deur dus beter krijg ik die rotzooi niet.
Is ook geen Nederland meer te noemen daar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
de verlosser komt niet in mijn stukje nederland
Dat jezus dat wel komt fixen als die terug komtquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Zonde van al dat papier zeg. Wat zou God ervan zeggen als er weer een voetbalveld in de Amazone is gekapt en er een of andere zeldzame panter uitsterft voor dit blaadje.
Zelf linea recta bij het oud papier geflikkerd.quote:Met het nemen van een vaccin aanbid je de antichrist, drink je uit de beker van Gods toorn, krijg je een kwaadaardig gezwel, verlies je je redding voor de eeuwigheid, zal je in de hel geworpen worden, waar je met vuur en zwavel wordt gepijnigd en dan zal je nooit meer rust hebben.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Met het nemen van een vaccin aanbid je de antichrist
nooit meer rust hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit klinkt wel awesome.
[..]
Zelf linea recta bij het oud papier geflikkerd.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Ech wel, wij hebben daar ook niet om gevraagdquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook geen Nederland meer te noemen daar.
Mijn naam is Haasquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hele onthoofdingsverhaal vind ik wel dubieus hoor. @:bitterbal
Ik heb het even doorgebladerd maar kon er echt geen touw aan vastknopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dit klinkt wel awesome.
[..]
Zelf linea recta bij het oud papier geflikkerd.
Bitter Haas?quote:
Naja, ik zag de voorkant met 'Is het vaccin het antwoord', dacht 'ja, dat is het antwoord' en een kant opgezwiept.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het even doorgebladerd maar kon er echt geen touw aan vastknopen
Het zou leuk zijn als ze zelf ook met een praktische oplossing kwamen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik zag de voorkant met 'Is het vaccin het antwoord', dacht 'ja, dat is het antwoord' en een kant opgezwiept.
jezus is de oplossing. duh.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze zelf ook met een praktische oplossing kwamen.
Hoezo, bidden is toch praktisch?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze zelf ook met een praktische oplossing kwamen.
ja geen idee, ik heb het blaadje niet gelezen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja. Wat wil ie eraan doen dan?
Bidden, duh.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja. Wat wil ie eraan doen dan?
Lekker gemakzuchtigquote:
Nee, da's de ijdelheid van de mens die spreekt. Of iets in die richting.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of God is al bezig door ons de mogelijkheid te geven vaccins te maken.
wil je een lijst op alfabetische volgorde of mag het door elkaar heen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
O jezus de nieuwe Stephen King komt dinsdag al en ik heb hem nog niet eens in de pre-order staan. Wat is mis met mij.
Alle dagen lijken op elkaar, dus we hebben geen benul meer van data.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:40 schreef CherryLips het volgende:
O jezus de nieuwe Stephen King komt dinsdag al en ik heb hem nog niet eens in de pre-order staan. Wat is mis met mij.
En ondertussen wel gebruik maken van alle andere techniek en wetenschappelijk baanbrekend onderzoek. Behalve de tv.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de ijdelheid van de mens die spreekt. Of iets in die richting.
Die hele klotezooi hangt van drogredeneringen aan elkaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, da's de ijdelheid van de mens die spreekt. Of iets in die richting.
Door elkaar heen, chaotisch, zoals ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil je een lijst op alfabetische volgorde of mag het door elkaar heen?
Volgende week is het maart maar vorige maand was het toch ook maart?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle dagen lijken op elkaar, dus we hebben geen benul meer van data.
Ja joh, die lui zijn zo hypocriet als de pest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hele klotezooi hangt van drogredeneringen aan elkaar
Vorige bewoners van dit huis, geen tv, maar wel internet. Over het afvoerputje van de wereld gesproken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, die lui zijn zo hypocriet als de pest.
Op m'n middelbare school, leraar van de computerles had geen tv thuis want geloof.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige bewoners van dit huis, geen tv, maar wel internet. Over het afvoerputje van de wereld gesproken.
Mijn TV is stuk, maar ik kan ook via Internet kijken dus ik hoef niet zo nodig een nieuwe. Wat ben ik nu?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige bewoners van dit huis, geen tv, maar wel internet. Over het afvoerputje van de wereld gesproken.
Praktisch.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn TV is stuk, maar ik kan ook via Internet kijken dus ik hoef niet zo nodig een nieuwe. Wat ben ik nu?![]()
dan zou ik wel dezelfde dag nog een nieuwe kopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn TV is stuk, maar ik kan ook via Internet kijken dus ik hoef niet zo nodig een nieuwe. Wat ben ik nu?![]()
Voor films enzo wil ik wel wat groters ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik wel dezelfde dag nog een nieuwe kopen
kan wel tv kijken via internet, amar dat scherm is me toch net wat te klein
huehuequote:Op woensdag 24 februari 2021 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor films enzo wil ik wel wat groters ja.
En dan op anderhalve meter afstand zitten ofzo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
maar serieus, tv's worden wel echt achterlijk groot tegenwoordig.
Bij aldi staat gewoon een pallet met 65inch tv's
maandagavond met hardlopen liep ik langs een huis, die mensen hadden geeneens verlichting meer nodig, die tv kleurde de halve straat.
Uiteindelijk zijn we allemaal onderdeel van God's plan en zal de uitkomst altijd zijn zoals Hij het heeft gewildquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of God is al bezig door ons de mogelijkheid te geven vaccins te maken.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal onderdeel van God's plan en zal de uitkomst altijd zijn zoals Hij het heeft gewild
werkt dat dan ook als zonnebank?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan op anderhalve meter afstand zitten ofzo.
Het kleurigste wat ik vandaag aan ga trekken, zijn paarse schoenen.quote:
Zou dat dan niet eerder andersom zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werkt dat dan ook als zonnebank?
en mijn blauwe sokkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kleurigste wat ik vandaag aan ga trekken, zijn paarse schoenen.
hoe bedoelt u?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat dan niet eerder andersom zijn?
Lijkbleek door alleen maar naar beeldscherm te kijken en nooit buiten komen.quote:
Wel steeds moeilijker om te jatten natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
maandagavond met hardlopen liep ik langs een huis, die mensen hadden geeneens verlichting meer nodig, die tv kleurde de halve straat.
Ik heb 37 inch ofzo en vind al dat ik er te dicht op zit. Weet niet of ik de volgende keer weer die maat neem, als die nog bestaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
en beetje crappy content kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik wil wel een nieuwe en dan ook meteen een maatje groter, maar groter dat 50 inch lijkt me overbodig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 37 inch ofzo en vind al dat ik er te dicht op zit. Weet niet of ik de volgende keer weer die maat neem, als die nog bestaatKan beter 32 nemen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
voor mijn gevoel is het al 17:00 ofzo..quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mijn gevoel is het al een uur later. So sad.
Ik heb een 65 inch en alsnog verlichting nodig hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
Ik lees jouw post. Denk dat het drie uur is geweest. En zie dat het kwart over twee isquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mijn gevoel is het al een uur later. So sad.
Zijn waarschijnlijk van die mensen die hun beeldinstellingen niet aanpassen en hen lekker op showroom ultrabright setting laten staanquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
Jij zit ook op acht meter van je tv afquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een 65 inch en alsnog verlichting nodig hoor
Zo groot is mijn woonkamer nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij zit ook op acht meter van je tv af
Lekker de gordijntjes open zeker, zodat iedereen mee kon genieten van Jinekquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:50 schreef gianni61 het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees jouw post. Denk dat het drie uur is geweest. En zie dat het kwart over twee is
je hebt misschien een heel groot huis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een 65 inch en alsnog verlichting nodig hoor
het was nog voor de avondklok, dan is jinek toch nog niet in beeld?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker de gordijntjes open zeker, zodat iedereen mee kon genieten van Jinek
Ik zit een meter of 5-6 van mn tv af, dus op zich is het formaat niet heel gek.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt misschien een heel groot huis.
Ik ben ook niet gestopt om te kijken hoe groot die tv was, maar het viel nogal op
Kun je haast beter gewoon een beamer nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij zit ook op acht meter van je tv af
Geen idee eigenlijk. Misschien keken ze naar Mquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was nog voor de avondklok, dan is jinek toch nog niet in beeld?
hmm, ja, dat is wel een flink stukje verder dan dat ik van de tv af lig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit een meter of 5-6 van mn tv af, dus op zich is het formaat niet heel gek.
Terugkijken wellicht.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was nog voor de avondklok, dan is jinek toch nog niet in beeld?
misschien.quote:
Die ruimte heb ik er niet voor, dan liever kleiner.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit een meter of 5-6 van mn tv af, dus op zich is het formaat niet heel gek.
Dan zou ik al helemaal bij die mensen uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Misschien keken ze naar M
Je moet hem ook niet zo hard dichtgooienquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi mijn deur hangt weer scheef.
Deed ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo hard dichtgooien
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:23 schreef gianni61 het volgende:
Dus Puala heeft gewoon een fucking grote kamer.
quote:
verschil moet er zijn.quote:
Ik heb relatief kleine slaapkamers. En dat was een keuze om de woonkamer groter te houden.quote:
In de keuken want daar is het meeste etenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb relatief kleine slaapkamers. En dat was een keuze om de woonkamer groter te houden.
Prima keuze als je kijkt hoeveel tijd je waar doorbrengt
dat is bij mij een andere etagequote:Op woensdag 24 februari 2021 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb relatief kleine slaapkamers. En dat was een keuze om de woonkamer groter te houden.
Prima keuze als je kijkt hoeveel tijd je waar doorbrengt
5 tot 7 keer de schermhoogte als kijkafstand. Daar is het voor ontworpen. Derhalve hebben de meeste mensen een te grote televisie (ter compensatie van iets anders).quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nu een 50 inch tv maar groter moet ook echt niet.Ik vind deze tv soms al te groot, want woonkamer is ook niet zo groot.
Ik heb een bejaardenhuis, gelijkvloersquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is bij mij een andere etage
maar ja, logisch wel. in mijn slaapkamer staat ook alleen een bed en nachtkastjes
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een bejaardenhuis, gelijkvloers
voor mij is het geen werkquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of gewoon een klein huisjeminder werk eej haha.
oke Oma Pualaquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit er nog geen twee meter vanafquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
5 tot 7 keer de schermhoogte als kijkafstand. Daar is het voor ontworpen. Derhalve hebben de meeste mensen een te grote televisie (ter compensatie van iets anders).
Gister wel weer keihard m'n tenen gestoten aan het zwenkwieltje onder m'n tafel. Die wieltjes zijn makkelijk, maar jezus wat een pijn elke keer.quote:
Klinkt pijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister wel weer keihard m'n tenen gestoten aan het zwenkwieltje onder m'n tafel. Die wieltjes zijn makkelijk, maar jezus wat een pijn elke keer.
doe je dit regelmatig?quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister wel weer keihard m'n tenen gestoten aan het zwenkwieltje onder m'n tafel. Die wieltjes zijn makkelijk, maar jezus wat een pijn elke keer.
k vind dit toch wel vaak genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dagelijks ofzo, maar wel een keer per maand denk ik.
bubbeltjesfolie om de wieltjes doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dagelijks ofzo, maar wel een keer per maand denk ik.
Best knap.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/geld/em(...)linzensoep~ac983051/
En los
daar red ik soms een week nog niet meequote:
De tv van mijn overburen is zo groot dat ik oprecht dacht dat hun huis in de fik stond toen ze een keer een haardvuur op hun tv haddenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt misschien een heel groot huis.
Ik ben ook niet gestopt om te kijken hoe groot die tv was, maar het viel nogal op
quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De tv van mijn overburen is zo groot dat ik oprecht dacht dat hun huis in de fik stond toen ze een keer een haardvuur op hun tv hadden
Ik heb vandaag juist een beetje rustige dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. Daar kwam ik echt niet aan hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Lekker inkomen ook voor een student. Niet echt stabiel alleen.
nja, maandelijks 500 euro ouderbijdrage en 250 euro uit erfenis helpt wel aardig mee.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja. Daar kwam ik echt niet aan hoor.
En dan is m'n studieschuld ook nog eens lager.
Ja dan is m'n huis op een gegeven moment wel leeg hoor, dan heb ik al snel m'n oven, tv en telefoon verkocht.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, maandelijks 500 euro ouderbijdrage en 250 euro uit erfenis helpt wel aardig mee.
elke maand voor over de 100 euro aan 2de hands zooi verkopen vind ik ook wel knap eigenlijk
Kun je nagaan hoeveel troep je dan hebtquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, maandelijks 500 euro ouderbijdrage en 250 euro uit erfenis helpt wel aardig mee.
elke maand voor over de 100 euro aan 2de hands zooi verkopen vind ik ook wel knap eigenlijk
Jup. Al zal die 70k schuld érgens vandaan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gebruikte slipjes verkopen schijnt voor vrouwen nog steeds een goede business te zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan is m'n huis op een gegeven moment wel leeg hoor, dan heb ik al snel m'n oven, tv en telefoon verkocht.
en dan moet het ook nog goed troep zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel troep je dan hebt
Scheelt als die ruimte er is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, studieschuld heb ik gelukkig nooit gehad, met dank aan mijn ouders
Ik heb echt wel zure 'vrienden' gehad die nuilden dat ik alles van papa kreeg en zelf even vergaten dat maximale stufi kregen en nodig op kamers wilden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, m'n mama vond het leuk om met me te shoppen en dan wat voor me te betalen, dus dat was de ouderbijdrage denk ik.
ik woonde toen nog bij mn ouders, dus dat was ouderbijdrage genoegquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoewel, m'n mama vond het leuk om met me te shoppen en dan wat voor me te betalen, dus dat was de ouderbijdrage denk ik.
Ik had anders een hoop jaargenoten die maximaal gingen bijlenen ondanks dat paps en mams alle kosten betaalden. Allemaal opgemaakt aan vakanties en uitgaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, studieschuld heb ik gelukkig nooit gehad, met dank aan mijn ouders
Mijn studieschuld ging gelijk naar de spaarrekening (4% rentequote:Op woensdag 24 februari 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Al zal die 70k schuld érgens vandaan komen natuurlijk.
Ouderbijdrage had ik niet, groot deel van studieschuld komt ook daadwerkelijk door studiegerelateerde kosten.
Ja ik ook, en zodra ik werk had betaalde ik kostgeld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woonde toen nog bij mn ouders, dus dat was ouderbijdrage genoeg
Basis-uitwonendenbeurs voor m'n kamer (die was nog goedkoop genoeg), lening voor dingen als collegegeld en voedsel enzo indien nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woonde toen nog bij mn ouders, dus dat was ouderbijdrage genoeg
"Ja want amper rente en je krijgt 15 jaar om het terug te betalen!``11' Ja als je minimaal verdient, anders mag je gewoon maandelijks 250 euro dokken met je startersbaantjequote:Op woensdag 24 februari 2021 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had anders een hoop jaargenoten die maximaal gingen bijlenen ondanks dat paps en mams alle kosten betaalden. Allemaal opgemaakt aan vakanties en uitgaan.
Ja, dat ging al niet hier.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn studieschuld ging gelijk naar de spaarrekening (4% rente) en het geld van mijn bijbaan was om uit te geven. Door die spaarrekening had ik wel genoeg geld om een huis te kopen en hypotheek te regelen.
Ja, mijn ouders betaalden het collegegeld en ik mocht mijn basisbeurs gebruiken als 'zakgeld'. Ik moest alleen de boeken zelf kopen, maar dat stelde niet zoveel voor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt als die ruimte er is.
Hypotheek heb ik ook zelf betaald. Rijbewijs ook. Auto ook. 'Ja maar je ouders betaalden je studie!' aldus iemand die z'n rijlessen, eerste auto en twee reizen naar NY van z'n vader kreeg. Ga weg johquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn studieschuld ging gelijk naar de spaarrekening (4% rente) en het geld van mijn bijbaan was om uit te geven. Door die spaarrekening had ik wel genoeg geld om een huis te kopen en hypotheek te regelen.
Dat deed ik allemaal niet. Ik woonde gewoon thuis en verschuilde me daar op mijn zolderkamerquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had anders een hoop jaargenoten die maximaal gingen bijlenen ondanks dat paps en mams alle kosten betaalden. Allemaal opgemaakt aan vakanties en uitgaan.
Die basisbeurs was vijf tientjes ofzo, hop verzekering aaaand it's gone.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders betaalden het collegegeld en ik mocht mijn basisbeurs gebruiken als 'zakgeld'. Ik moest alleen de boeken zelf kopen, maar dat stelde niet zoveel voor.
Dat is een goede redenering als je je stufi op een een spaar/beleggingsrekening zet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja want amper rente en je krijgt 15 jaar om het terug te betalen!``11' Ja als je minimaal verdient, anders mag je gewoon maandelijks 250 euro dokken met je startersbaantje
Haha ja, maar dan willen ze naar Nieuw-Zeeland midden in het collegejaar. 'Hé wat stom nu loop ik volgend jaar achter en moet ik punten inhalen en uiteindelijk meer lenen.' Ja heel raar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een goede redenering als je je stufi op een een spaar/beleggingsrekening zet.
Nee joh, basisbeurs is iets van 300 euro.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die basisbeurs was vijf tientjes ofzo, hop verzekering aaaand it's gone.
Mijn ouders betaalden dat soort dingen. En mijn basisbeurs was hoger.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die basisbeurs was vijf tientjes ofzo, hop verzekering aaaand it's gone.
#seniorenflatboksquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh, basisbeurs is iets van 300 euro.
Paar dozen eitjes ben je met een tientje wel klaar hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit voor anderhalve week aan eiwitbronnen-voor-avondeten al aan ¤30.
65” op 3-3.5 meter.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een 40" en zit op 2,5 meter. Vind het groot zat.
kostgeld heb ik nooit veel hoeven te betalen, maar alle "luxe" dingen moest ik gewoon van mn eigen geld kopenquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, en zodra ik werk had betaalde ik kostgeld.
Gewoon kippen nemen, gratis eierenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar dozen eitjes ben je met een tientje wel klaar hoor.
Volgens Nelis heb je nu een kleine pielquote:
En gratis kippenstrontquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon kippen nemen, gratis eieren
Oh, 300 zal dan wel uitwonend geweest zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Basis thuiswonend was ¤90 in mijn tijd.
Dan heb ik wel direct de katten van de buren op visite denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon kippen nemen, gratis eieren
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh, 300 zal dan wel uitwonend geweest zijn.
En ratten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heb ik wel direct de katten van de buren op visite denk ik.
ja zo iets.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Basis thuiswonend was ¤90 in mijn tijd.
Volgens Frantic zal dat aardig aan m’n aars roestenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens Nelis heb je nu een kleine piel
Zo groot is m'n tuin nou ook weer niet, er moet ook nog een hangmat in kunnen he.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je weer gebruiken voor je moestuin te bemesten
als je aars bruin is, is het vaak geen roest.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens Frantic zal dat aardig aan m’n aars roesten
die kan best boven de moestuin zwevenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo groot is m'n tuin nou ook weer niet, er moet ook nog een hangmat in kunnen he.
Kippen zijn tof hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik koop wel gewoon een doosje eieren. Hoef je ook niet tegen zo'n muffig tokkend beest aan te kijken.
En het dan met mijn CL-levels klunzigheid slopen zeker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die kan best boven de moestuin zweven
Ik vind kip alleen interessant als het aan een spiesje geregen op mijn bord ligt met pindasaus eroverheen.quote:
Een kennis van me is een soort kippenpiraat, haan chillt graag op d'r schouder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind kip alleen interessant als het aan een spiesje geregen op mijn bord ligt met pindasaus eroverheen.
Ah nee zo'n groepje kippies lijkt me best leuk, maar dan zou ik dus geen kip meer willen etenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind kip alleen interessant als het aan een spiesje geregen op mijn bord ligt met pindasaus eroverheen.
Dat trekt wel bekijksquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kennis van me is een soort kippenpiraat, haan chillt graag op d'r schouder.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben nu toch al zover afgegleden dat ik nepkipfilet ging proberen.
Buurvrouw in Hongarije vroeg me regelmatig welke kip ik de volgende dag in de soep wildequote:Op woensdag 24 februari 2021 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee zo'n groepje kippies lijkt me best leuk, maar dan zou ik dus geen kip meer willen eten
Een haan zou ik toch niet zo op zitten te wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kennis van me is een soort kippenpiraat, haan chillt graag op d'r schouder.
wel zin in nepkippendönerquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben nu toch al zover afgegleden dat ik nepkipfilet ging proberen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buurvrouw in Hongarije vroeg me regelmatig welke kip ik de volgende dag in de soep wilde
Ik hoef dingen die ik eet niet persoonlijk gekend te hebben
Het is het chillste beest van de groep geloof ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een haan zou ik toch niet zo op zitten te wachten
Als die smorgens zn bek maar houdtquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een haan zou ik toch niet zo op zitten te wachten
Buren bij mijn ouders hebben pauwen, die wilden 's ochtends ook nog wel eens flink herrie makenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als die smorgens zn bek maar houdt
Schijnt goed eetbaar te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buren bij mijn ouders hebben pauwen, die wilden 's ochtends ook nog wel eens flink herrie maken
Zo'n laag uitgesneden v-hals schijnt ook goed te werken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit, morgen ineens een interview voor een andere baan. Natuurlijk nul tijd om het voor te bereiden.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ijsje op en ik heb zin in nog meer ijs
Daarom koop ik het niet. Dan heb ik aan het einde van de dag die hele doos leegquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ijsje op en ik heb zin in nog meer ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |