SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
Ik heb na een half jaar eindelijk akkoord op mijn hypotheekaanvraag![]()
Betekend dat ik kan blijven wonen in mijn supervettedroomhuis
quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
haal je badmatje dan ook weg voordat die aan gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Puala het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft weer eens bedacht over mn badmatje te rijden terwijl ie dat niet kan
Superawesomequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:01 schreef Puala het volgende:
Herpderp.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Puala het volgende:
Mijn robotstofzuiger heeft weer eens bedacht over mn badmatje te rijden terwijl ie dat niet kan
Ding gaat automagisch stofzuigen en ik zat wel lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
haal je badmatje dan ook weg voordat die aan gaat
de katten trainen het weg te halen danquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ding gaat automagisch stofzuigen en ik zat wel lekker
Die zijn lui-er dan ik hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
de katten trainen het weg te halen dan
quote:
Ik werd enthousiast, maar het is nog wel erg vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wel erg vroeg vandaag haahsiequote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
Te vroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:12 schreef Haags het volgende:
mevrouw paddenstoelquote:
M'n hele metabolisme van slagquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:15 schreef Haags het volgende:
Ja sorry jongens, compensatie voor gister toen ik veel te laat was.
ken ik nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:17 schreef Haags het volgende:
Wat is Maluma van the weeknd een heerlijk nummer zeg.
dat is fijn voor jequote:
Dat dus. Spontaan honger.quote:
Die dook gisteravond nog even op.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik @:uitstraling al een paar dagen niet gezien hier.
Hij mag niet meer zoveel online van de begeleidingquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:24 schreef Haags het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik @:uitstraling al een paar dagen niet gezien hier.
Geur zal wel overeenkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:54 schreef mschol het volgende:
is dit @:cherrylips: https://www.nu.nl/285964/(...)ft-enorme-vacht.html
nee dat schijnt niet te mogen op fokquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn zeker stiekem een groups-app begonnen of hebben een exclusief kanaal aangemaakt op Discord om over mij te kunnen roddelen
oh ja ik weet precies welke je bedoelt!quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister op de radio een tof nummer gehoord, had de artieste nog opgezocht op YouTube en dacht leuk, morgen even meer naar luisteren.
Nu is mijn geheugen een zwart gat en heb ik geen idee meer hoe dat nummer of die zangeres hetenEn YT heeft het ook niet onthouden.
Beetje seventiesnummer is het.
kijk in de Youtube Historyquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister op de radio een tof nummer gehoord, had de artieste nog opgezocht op YouTube en dacht leuk, morgen even meer naar luisteren.
Nu is mijn geheugen een zwart gat en heb ik geen idee meer hoe dat nummer of die zangeres hetenEn YT heeft het ook niet onthouden.
Beetje seventiesnummer is het.
Nou danquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, we hebben niets belangrijkers te doen
Da's mijn leven, jeweetz.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn zeker stiekem een groups-app begonnen of hebben een exclusief kanaal aangemaakt op Discord om over mij te kunnen roddelen
Dat zou ik niet doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |