DeVloggendeBradgeCasioGeneratorBroodjeBanaanMusicTubeTV2.0quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?
Zelfs die zag in dat er niets te redden viel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef Fugue het volgende:
Wow zelfs recherche op de braddiecase. 😱
Hij keert waarschijnlijk weer terug naar iets met braad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja taalfouten ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef isax het volgende:
Zuurstof gebrek lijdt meestal toch tot beperkingen?
BroodjeBalquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar zijn pleziertje dan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef okselzweet het volgende:
Medelijden wel met de politie. Proberen ze hem te helpen en het enige wat braddie er mee doet is stug doorgaan met wat hij altijd doet en in zijn streams kankeren dat de politie hem niet als prioriteit behandelt.
Fappen is ook leukquote:
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Edgelord dit klinkt belachelijk heet @:scrupuleus
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebtquote:
Dit geloof ik onmiddellijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.
Geen idee wanneer de laatste keer wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebt
Vandaag nog een kuttopic gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
@:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:Scrupuleus
Ik distantieer mij van belagers van ons Mikquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
Ojee, alle video's zijn verstoptquote:
Minder pijpenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn kaak doet gruwelijk veel pijn
Oeps @okselzweet ik ben je existentie vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |