abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198240070
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Nee, proberen vooral zonder kinderen af te spreken.
Haha mogelijk gaat die verliefdheid wel sneller voorbij naarmate je meer tijd met de kinderen doorbrengt ;) en ach, na 16 jaar zullen de kinderen misschien wat minder irritant zijn :)
En na 18 jaar kan je de dochter ook neuken. Win-win!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 februari 2021 @ 21:27:26 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_198240364
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat verbergen? :{ :?
Trust me, it happens. Beetje om het onderwerp heen dansen, en directe vragen erover negeren. Toen nogmaals gevraagd, en toen werd ze boos omdat ik dat wilde weten, terwijl ik van te voren al had gezegd dat ik daten met iemand die kinderen heeft niet zie zitten. Tja, ben dan in de eerste instantie gewoon eerlijk erover.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198240415
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Gods waar zit je met je ✋

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 21:29:22 ]
pi_198241537
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
:o dat was niet wat ik bedoelde..

Vorig jaar carnaval nog aangesproken door iemand van een jaar of 20, dat vind ik nu toch echt wel te jong (hij geloofde niet dat ik al 36 was haha)
Net ook nog iemand op mn paiq van 23 jaar oud, gaat m ook niet worden. (dan voel ik me veel te oud ;))
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 februari 2021 @ 22:40:43 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_198242064
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Vorig jaar carnaval nog aangesproken door iemand van een jaar of 20, dat vind ik nu toch echt wel te jong (hij geloofde niet dat ik al 36 was haha)
Net ook nog iemand op mn paiq van 23 jaar oud, gaat m ook niet worden. (dan voel ik me veel te oud ;))
Misschien vinden zij een oudere vrouw wel spannend :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:47:09 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198243259
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Bij een relatie horen ook minder leuke dingen?
Neh, matchen met een moeder met kids is gewoon triple bonus.. heeft ze gewoon gelijk in.. Had het er net nog met een dame over die ik binnenkort (denk ik, als ze meewerkt :P ) ga daten.
Moeder is één match, maar als de kids je niet moeten, of andersom zoals Bry zegt, of de kids onderling slaan elkaar de hersens in, heb je wel een probleem. Niet onoplosbaar, maar het bemoeilijkt de boel wel.. aan jou om te accessen of je dat 'gevecht' er voor over hebt..

[ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 28-02-2021 00:31:10 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2021 @ 23:50:49 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198243310
quote:

[..]

36/2+7=25. Gaat idd wat ver.. maar voor één nachtje anoniem feesten zou ik er niet moeilijk over doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 februari 2021 @ 00:24:36 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198243748
Leuke chat weer trouwens (net als die van vorige week :') ) 14.30 match, beetje gechat, 19.30 kreeg ik d'r nummer, paar berichtjes op wazzap en daarna 4 uur zitten bellen.. als het nu morgen weer stil blijft word ik homo :+
  zondag 28 februari 2021 @ 00:57:36 #184
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_198244107
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke chat weer trouwens (net als die van vorige week :') ) 14.30 match, beetje gechat, 19.30 kreeg ik d'r nummer, paar berichtjes op wazzap en daarna 4 uur zitten bellen.. als het nu morgen weer stil blijft word ik homo :+
Als het weer stil blijft daarna eens reflecteren op jezelf?
Ergens gaat dan toch steeds iets mis. ;)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198244191
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja het is voor beide zijden wel lastig. Ik heb het nu gewoon in mn profiel staan, net zo makkelijk (en dat ik niet in tijdnood zit en het niet allemaal gelijk heel serieus hoeft). Denk dat veel mannen die al kinderen hebben ook niet zo nodig nog extra kinderen willen, dus dat maakt de visvijver wat groter :)

Schijnt dat je dat beter niet kan roepen op de apps ;)
Wel knap dat je openstaat voor een man die al kinderen heeft. Omdat hij ze al opgevoed heeft ofzo? Omdat je dan zelf niet hoeft te bevallen? Zelf denk ik, een kind is een kind, of het nou vaneen ander is of van mezelf, uiteindelijk verwachten ze toch van je dat je een soort van ouderfiguur voor dat kind wordt. Dus dat zou voor mij een zelfde no go zijn als wanneer een man nog een kind van mij zou willen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel minder ingrijpend. Maar het geeft wel extra verantwoordelijkheid aan die relatie.. als de band goed is gaat dat kind zich ook aan je hechten en kun je ook niet zomaar nooit meer wat van je laten horen, kan wel maar dat is dan nog asocialer dan wanneer het maar om 1 persoon ging. Dus nee, voor mij zitten daar echt teveel nadelen aan vast. Maar als je er wel voor openstaat is dat wel een teken van mentale volwassenheid I guess.

quote:
SPOILER
SPOILER
Haha ew?!!

quote:

Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Maar goed, dat is heel erg vanuit relatie oogpunt gedacht, en zij hebben vaak meer een lang leve de lol houding. Wanneer iemand 23 is dan kan diegene natuurlijk zelf al goed beslissingen nemen, maar is misschien nog wel meer beinvloedbaar.

quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Het zou veel mannen goeddoen om homo te worden denk ik, veel problemen zijn dan opgelost. Unpopular opinion maar mannen hebben wat innerlijk betreft van de vrouw vaak zoiets van “whatever”. Waarom kunnen ze dat dan niet ook maar gewoon bij het uiterlijk hebben?

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-02-2021 01:35:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198244206
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wel knap dat je openstaat voor een man die al kinderen heeft. Omdat hij ze al opgevoed heeft ofzo? Omdat je dan zelf niet hoeft te bevallen? Zelf denk ik, een kind is een kind, of het nou vaneen ander is of van mezelf, uiteindelijk verwachten ze toch van je dat je een soort van ouderfiguur voor dat kind wordt. Dus dat zou voor mij een zelfde no go zijn als wanneer een man nog een kind van mij zou willen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel minder ingrijpend. Maar het geeft wel extra verantwoordelijkheid aan die relatie.. als de band goed is gaat dat kind zich ook aan je hechten en kun je ook niet zomaar nooit meer wat van je laten horen, kan wel maar dat is dan nog asocialer dan wanneer het maar om 1 persoon ging. Dus nee, voor mij zitten daar echt teveel nadelen aan vast. Maar als je er wel voor openstaat is dat wel een teken van mentale volwassenheid I guess.
[..]

Het zou veel mannen goeddoen om homo te worden denk ik, veel problemen zijn dan opgelost. Unpopular opinion maar mannen hebben wat innerlijk betreft van de vrouw vaak zoiets van “whatever”. Waarom kunnen ze dat dan niet ook maar gewoon bij het uiterlijk hebben?
Goed plan ^O^

Meer vrouwen voor mij :9
  zondag 28 februari 2021 @ 01:43:13 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198244262
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 00:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Als het weer stil blijft daarna eens reflecteren op jezelf?
Ergens gaat dan toch steeds iets mis. ;)
Ligt allemaal aan die vrouwen natuurlijk :7

quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

Haha ew?!!
[..]

Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Je wilt toch niet iemand die zo is als dat jij een decennium of zo geleden was... zo raar :?
[..]

Een leuk jong strak ding van 25 stuur ik heus niet weg.. gekkie :D

Uiteraard maakte ik een geintje, maar ik ren niet weg als ik een naakte piemel in mijn buurt zie hoor, niet 1 op 1, maar trio's zijn ook wel eens MMF.

Welke problemen worden er dan opgelost volgens jou?

De buitenkant is wat ervoor zorgt dat je soldaatje in de houding gaat staan.. binnenkant is waarmee je een relatie hebt. Falende buitenkant is dus no soldier, en dan is het een behoorlijk nutteloos zeurend mens in je buurt, want koken de was doen en poetsen kunnen we heus zelf ook wel. >:)
Unpopular opinion, maar vrouwen hebben vaak zoiets van: hij sjouwt ook een krat bier, dus waarom dan niet ook de rest van de boodschappen?

SPOILER
pi_198244316
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik heb gewoon niet dat ik van mezelf kinderen wil, maar heb er geen hekel aan en denk dat ik best een leuke stiefmoeder kan zijn. Als ik voor de serieuze relatie ga, is dat ook wel voor de lange termijn, en tot je daar (beiden) zeker van bent, vind ik het sowieso niet verstandig om teveel tijd met de kinderen door te brengen, inderdaad zodat ze zich niet gaan hechten. Bang om te bevallen is het niet, heb zelfs wel eens draagmoederschap overwogen, om het zwanger zijn mee te maken, maar toch te bang dat er dan teveel hormonen gaan opspelen en ik het kind niet meer af wil staan.

quote:

Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Maar goed, dat is heel erg vanuit relatie oogpunt gedacht, en zij hebben vaak meer een lang leve de lol houding. Wanneer iemand 23 is dan kan diegene natuurlijk zelf al goed beslissingen nemen, maar is misschien nog wel meer beinvloedbaar.
Dat beïnvloedbare kan dan wel weer interessant zijn ;) (maar niet heus). Als ik leeftijd niet aan iemand kan afzien en eerst leer kennen zonder de leeftijd te weten kan het wel wat worden. Maar op de datingapps staat leeftijd er direct bij, dus neem ik het gelijk mee met de totaal beoordeling.
Trouwens ook genoeg 50+ mannen die reageren, snap niet precies hoe ze door mijn leeftijdsfilter (30-45 jaar) heen komen, want ook daar heb ik niet echt interesse in.
Haha, te jong, te oud, het is ook nooit goed :)
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
  zondag 28 februari 2021 @ 02:15:27 #189
438527 MissButterflyy
pi_198244330
Volgens mij kun je met een betaald account je leeftijd uitzetten...
Als de mannen er geen leeftijd bij hebben staan zijn het in ieder geval steeds 50 plussers.

Willen ze toch nog kans maken bij jongere vrouwe.n.
  zondag 28 februari 2021 @ 04:24:45 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198244398
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 02:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij kun je met een betaald account je leeftijd uitzetten...
Als de mannen er geen leeftijd bij hebben staan zijn het in ieder geval steeds 50 plussers.

Willen ze toch nog kans maken bij jongere vrouwe.n.
Welke app bedoel je?
  zondag 28 februari 2021 @ 04:53:14 #191
438527 MissButterflyy
pi_198244411
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 04:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welke app bedoel je?
Tinder!
  zondag 28 februari 2021 @ 05:01:46 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198244414
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 04:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Tinder!
K, vertel mij eens waar dan?
  zondag 28 februari 2021 @ 05:26:03 #193
438527 MissButterflyy
pi_198244424
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 05:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

K, vertel mij eens waar dan?
Wat bedoel je?
  zondag 28 februari 2021 @ 05:35:20 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198244428
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 05:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Nou, ik ben wel benieuwd waar je dat uit kunt zetten :)
  zondag 28 februari 2021 @ 05:56:55 #195
438527 MissButterflyy
pi_198244437
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 05:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel benieuwd waar je dat uit kunt zetten :)
Bij je instellingen kun je ervoor kiezen je leeftijd niet weer te geven.
Alleen voor tinder plus.
  zondag 28 februari 2021 @ 05:59:37 #196
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198244438
Ik heb premium, maar ik zie het nergens. Zal wel niet goed kijken ofzo.. tis al een beetje laat :+
pi_198244444
4 uur bellen Sound, jezus waar haal je de energie en de lust vandaan
pi_198246760
Lijkt me eerder lastig als de volgende keren als gesprekken niet zo intens/lang zijn om jezelf dan niet dingen te gaan afvragen waardoor twijfel de overhand krijgt? Je wil toch graag dat iets groeit? Of dat de persoon aan de andere zijde niet gaat denken in de trent van die heeft zoveel aandacht nodig, dat kan ik hem/haar nooit geven?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 28 februari 2021 @ 11:38:32 #199
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198247011
Ik ga vandaag de apps weer eens op in de hoop op een weekendwipje ^O^
Beati pauperes spiritu
pi_198247897
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Achter elke co-ouderschap vrouw staat een co-ouderschap man he..
Dus beetje flauw om dit weer op de vrouwen te schuiven.
Niet wanneer het klopt wat sommige Fok!kers zeggen dat 20% van de mannen 80% van de vrouwen Fokt! :P

Het mag duidelijk zijn dat hij zich bewust is dat er ook veel "co ouder vaders" aan de andere kant staan, maar hij kan alleen duidelijk zijn in wat hij constateert vanuit zijn eigen profiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')