En na 18 jaar kan je de dochter ook neuken. Win-win!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, proberen vooral zonder kinderen af te spreken.
Haha mogelijk gaat die verliefdheid wel sneller voorbij naarmate je meer tijd met de kinderen doorbrengten ach, na 16 jaar zullen de kinderen misschien wat minder irritant zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Trust me, it happens. Beetje om het onderwerp heen dansen, en directe vragen erover negeren. Toen nogmaals gevraagd, en toen werd ze boos omdat ik dat wilde weten, terwijl ik van te voren al had gezegd dat ik daten met iemand die kinderen heeft niet zie zitten. Tja, ben dan in de eerste instantie gewoon eerlijk erover.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
En na 18 jaar kan je de dochter ook neuken. Win-win!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gods waar zit je met je ✋SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 21:29:22 ]
[..]
En na 18 jaar kan je de dochter ook neuken. Win-win!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was niet wat ik bedoelde..
Vorig jaar carnaval nog aangesproken door iemand van een jaar of 20, dat vind ik nu toch echt wel te jong (hij geloofde niet dat ik al 36 was haha)
Net ook nog iemand op mn paiq van 23 jaar oud, gaat m ook niet worden. (dan voel ik me veel te oud)
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Misschien vinden zij een oudere vrouw wel spannendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat was niet wat ik bedoelde..
Vorig jaar carnaval nog aangesproken door iemand van een jaar of 20, dat vind ik nu toch echt wel te jong (hij geloofde niet dat ik al 36 was haha)
Net ook nog iemand op mn paiq van 23 jaar oud, gaat m ook niet worden. (dan voel ik me veel te oud)
Neh, matchen met een moeder met kids is gewoon triple bonus.. heeft ze gewoon gelijk in.. Had het er net nog met een dame over die ik binnenkort (denk ik, als ze meewerktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij een relatie horen ook minder leuke dingen?
36/2+7=25. Gaat idd wat ver.. maar voor één nachtje anoniem feesten zou ik er niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat was niet wat ik bedoelde..
Als het weer stil blijft daarna eens reflecteren op jezelf?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke chat weer trouwens (net als die van vorige week) 14.30 match, beetje gechat, 19.30 kreeg ik d'r nummer, paar berichtjes op wazzap en daarna 4 uur zitten bellen.. als het nu morgen weer stil blijft word ik homo
Wel knap dat je openstaat voor een man die al kinderen heeft. Omdat hij ze al opgevoed heeft ofzo? Omdat je dan zelf niet hoeft te bevallen? Zelf denk ik, een kind is een kind, of het nou vaneen ander is of van mezelf, uiteindelijk verwachten ze toch van je dat je een soort van ouderfiguur voor dat kind wordt. Dus dat zou voor mij een zelfde no go zijn als wanneer een man nog een kind van mij zou willen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel minder ingrijpend. Maar het geeft wel extra verantwoordelijkheid aan die relatie.. als de band goed is gaat dat kind zich ook aan je hechten en kun je ook niet zomaar nooit meer wat van je laten horen, kan wel maar dat is dan nog asocialer dan wanneer het maar om 1 persoon ging. Dus nee, voor mij zitten daar echt teveel nadelen aan vast. Maar als je er wel voor openstaat is dat wel een teken van mentale volwassenheid I guess.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja het is voor beide zijden wel lastig. Ik heb het nu gewoon in mn profiel staan, net zo makkelijk (en dat ik niet in tijdnood zit en het niet allemaal gelijk heel serieus hoeft). Denk dat veel mannen die al kinderen hebben ook niet zo nodig nog extra kinderen willen, dus dat maakt de visvijver wat groter
Schijnt dat je dat beter niet kan roepen op de apps
En na 18 jaar kan je de dochter ook neuken. Win-win!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ew?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Maar goed, dat is heel erg vanuit relatie oogpunt gedacht, en zij hebben vaak meer een lang leve de lol houding. Wanneer iemand 23 is dan kan diegene natuurlijk zelf al goed beslissingen nemen, maar is misschien nog wel meer beinvloedbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
dat was niet wat ik bedoelde..
Het zou veel mannen goeddoen om homo te worden denk ik, veel problemen zijn dan opgelost. Unpopular opinion maar mannen hebben wat innerlijk betreft van de vrouw vaak zoiets van “whatever”. Waarom kunnen ze dat dan niet ook maar gewoon bij het uiterlijk hebben?quote:Op zondag 28 februari 2021 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke chat weer trouwens (net als die van vorige week) 14.30 match, beetje gechat, 19.30 kreeg ik d'r nummer, paar berichtjes op wazzap en daarna 4 uur zitten bellen.. als het nu morgen weer stil blijft word ik homo
[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 28-02-2021 01:35:24 ]❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
Goed planquote:Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wel knap dat je openstaat voor een man die al kinderen heeft. Omdat hij ze al opgevoed heeft ofzo? Omdat je dan zelf niet hoeft te bevallen? Zelf denk ik, een kind is een kind, of het nou vaneen ander is of van mezelf, uiteindelijk verwachten ze toch van je dat je een soort van ouderfiguur voor dat kind wordt. Dus dat zou voor mij een zelfde no go zijn als wanneer een man nog een kind van mij zou willen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel minder ingrijpend. Maar het geeft wel extra verantwoordelijkheid aan die relatie.. als de band goed is gaat dat kind zich ook aan je hechten en kun je ook niet zomaar nooit meer wat van je laten horen, kan wel maar dat is dan nog asocialer dan wanneer het maar om 1 persoon ging. Dus nee, voor mij zitten daar echt teveel nadelen aan vast. Maar als je er wel voor openstaat is dat wel een teken van mentale volwassenheid I guess.
[..]
Het zou veel mannen goeddoen om homo te worden denk ik, veel problemen zijn dan opgelost. Unpopular opinion maar mannen hebben wat innerlijk betreft van de vrouw vaak zoiets van “whatever”. Waarom kunnen ze dat dan niet ook maar gewoon bij het uiterlijk hebben?
Ligt allemaal aan die vrouwen natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2021 00:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het weer stil blijft daarna eens reflecteren op jezelf?
Ergens gaat dan toch steeds iets mis.
Een leuk jong strak ding van 25 stuur ik heus niet weg.. gekkiequote:Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wel knap dat je openstaat voor een man die al kinderen heeft. Omdat hij ze al opgevoed heeft ofzo? Omdat je dan zelf niet hoeft te bevallen? Zelf denk ik, een kind is een kind, of het nou vaneen ander is of van mezelf, uiteindelijk verwachten ze toch van je dat je een soort van ouderfiguur voor dat kind wordt. Dus dat zou voor mij een zelfde no go zijn als wanneer een man nog een kind van mij zou willen. Aan de andere kant is het natuurlijk wel minder ingrijpend. Maar het geeft wel extra verantwoordelijkheid aan die relatie.. als de band goed is gaat dat kind zich ook aan je hechten en kun je ook niet zomaar nooit meer wat van je laten horen, kan wel maar dat is dan nog asocialer dan wanneer het maar om 1 persoon ging. Dus nee, voor mij zitten daar echt teveel nadelen aan vast. Maar als je er wel voor openstaat is dat wel een teken van mentale volwassenheid I guess.
[..]
Haha ew?!!
[..]
Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Je wilt toch niet iemand die zo is als dat jij een decennium of zo geleden was... zo raar
[..]
Het zou veel mannen goeddoen om homo te worden denk ik, veel problemen zijn dan opgelost. Unpopular opinion maar mannen hebben wat innerlijk betreft van de vrouw vaak zoiets van “whatever”. Waarom kunnen ze dat dan niet ook maar gewoon bij het uiterlijk hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik weet het niet, ik heb gewoon niet dat ik van mezelf kinderen wil, maar heb er geen hekel aan en denk dat ik best een leuke stiefmoeder kan zijn. Als ik voor de serieuze relatie ga, is dat ook wel voor de lange termijn, en tot je daar (beiden) zeker van bent, vind ik het sowieso niet verstandig om teveel tijd met de kinderen door te brengen, inderdaad zodat ze zich niet gaan hechten. Bang om te bevallen is het niet, heb zelfs wel eens draagmoederschap overwogen, om het zwanger zijn mee te maken, maar toch te bang dat er dan teveel hormonen gaan opspelen en ik het kind niet meer af wil staan.quote:Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat beïnvloedbare kan dan wel weer interessant zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 01:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap niet dat mannen dit vaak niet lijken te hebben. Ik vind zelf ook echt niets aantrekkelijk aan een 23-jarige. Ik kan het uiterlijk aantrekkelijk vinden zo lang ik de leeftijd niet weet wanneer ze er volwassen uitzien voor hun leeftijd maar wanneer ik dan weet dat ze 23 zijn ben ik allang afgeknapt. Maar goed, dat is heel erg vanuit relatie oogpunt gedacht, en zij hebben vaak meer een lang leve de lol houding. Wanneer iemand 23 is dan kan diegene natuurlijk zelf al goed beslissingen nemen, maar is misschien nog wel meer beinvloedbaar.
Welke app bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2021 02:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij kun je met een betaald account je leeftijd uitzetten...
Als de mannen er geen leeftijd bij hebben staan zijn het in ieder geval steeds 50 plussers.
Willen ze toch nog kans maken bij jongere vrouwe.n.
K, vertel mij eens waar dan?quote:
Nou, ik ben wel benieuwd waar je dat uit kunt zettenquote:
Bij je instellingen kun je ervoor kiezen je leeftijd niet weer te geven.quote:Op zondag 28 februari 2021 05:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwd waar je dat uit kunt zetten
Niet wanneer het klopt wat sommige Fok!kers zeggen dat 20% van de mannen 80% van de vrouwen Fokt!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Achter elke co-ouderschap vrouw staat een co-ouderschap man he..
Dus beetje flauw om dit weer op de vrouwen te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |