abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198228480
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 22:34 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

waarom niet neuqen en daarna verder kijken
Nou vooral wel doen als je daar blij van word.
Maar ga dan niet tegen je date zeggen dat je een langdurige relatie zoekt anders dan een fuckbuddy :)
pi_198228525
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat klopt
Maar je wil wel neuken toch
pi_198228949
Riep iemand neuken? 8-)
pi_198230614
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Herkenbaar, heb zelf ook geen kinderwens maar op dit moment ook geen relatiewens. Maar als ik wel een relatiewens had gehad had ik het aan de ene kant vanuit mezelf idd als een “unique selling point” gezien maar aan de andere kant ook weer als een zwakte. Kwestie van de niche doelgroep vinden waarvoor het geen minpunt is, maar dat lijkt me best wel lastig aangezien volgens mij het overgrote deel al kinderen heeft of ze wel wil. Op een vader die zn kinderen heeft verlaten zou ik ook niet zitten te wachten. Die gaat maar een moeder zoeken die ook haar kinderen heeft verlaten.
Ja het is voor beide zijden wel lastig. Ik heb het nu gewoon in mn profiel staan, net zo makkelijk (en dat ik niet in tijdnood zit en het niet allemaal gelijk heel serieus hoeft). Denk dat veel mannen die al kinderen hebben ook niet zo nodig nog extra kinderen willen, dus dat maakt de visvijver wat groter :)

quote:
6s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 08:19 schreef Faxie het volgende:
Riep iemand neuken? 8-)
Schijnt dat je dat beter niet kan roepen op de apps ;)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:25:52 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198230874
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 01:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het staat soms in hun Tinder bio:
"In bezit van 3 draken en misschien wordt jij wel het 4e draakje in dit huishouden?"

"Ik woon hier met 1 dochter van 8 en wij 2en hebben wel ruimte voor jou er bij"..

"Ik woon hier fulltime met 2 mini-me's van 3 en 9 maar jij zou het gezin compleet maken. Ik heb nog een kinderwens voor een 3e".

Dus het onderwerp is allang benoemd, nog voor je "Hoi" op de eerste date tegen elkaar hebt gezegd. Maar jij zit zeker niet op Tinder? :')

Zo specifiek zie ik ze niet vaak, maar kinderen staan normaliter wel duidelijk in het profiel, en de omgangsvorm met papa ook wel. Op Lexa staan dingen wdb veel duidelijker aangegeven vind ik; daar staat gewoon in je profiel of je kids hebt, kinderwens, of je nog wilt trouwen, relatiestatus ..(mits je het invult) .
En er zijn er genoeg die ook in hun profiel zetten dat een LAT relatie voor hen het eindstation is ivbm de kinderen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 februari 2021 @ 11:31:07 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198230926
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ja het is voor beide zijden wel lastig. Ik heb het nu gewoon in mn profiel staan, net zo makkelijk (en dat ik niet in tijdnood zit en het niet allemaal gelijk heel serieus hoeft). Denk dat veel mannen die al kinderen hebben ook niet zo nodig nog extra kinderen willen, dus dat maakt de visvijver wat groter :)
[..]

Ja, jammer is dat, want er zijn er toch echt zát die dat gewoon bedoelen en zoeken. :)

Wmb the most tricky part van het hele dating-gebeuren; het uitvogelen van de intenties aan de andere kant vd lijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 27 februari 2021 @ 11:39:19 #157
441859 crew  Lenny77
pi_198231043
quote:
15s.gif Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Even tussen de discussie boven door, maar wat een drama is de vrouwenmarkt op Tinder als je swiped rond de leeftijd van 35-40....
Het is alsof "co-ouderschap" de nieuwe trend is, ik word echt al een beetje gedeprimeerd voor m'n dating life als ik zelf in die leeftijdscategorie val :/ wtf

Ik snap dat er vrouwen zijn die bijvoorbeeld jarenlang een leuke relatie hadden, kinderen kregen en dat dat stuk is gelopen, maar tering..... ;(
Achter elke co-ouderschap vrouw staat een co-ouderschap man he..
Dus beetje flauw om dit weer op de vrouwen te schuiven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_198231418
quote:

[..]

"In bezit van 3 draken en misschien wordt jij wel het 4e draakje in dit huishouden?"

"Ik woon hier met 1 dochter van 8 en wij 2en hebben wel ruimte voor jou er bij"..

"Ik woon hier fulltime met 2 mini-me's van 3 en 9 maar jij zou het gezin compleet maken. Ik heb nog een kinderwens voor een 3e".

Ik word altijd kriebelig als mensen die uit een scheiding komen, hun kinderen als draakjes omschrijven (ik heb het over een offlinesituatie trouwens). Dan kan het haast niet anders, dat zowel de man als vrouw in al die jaren dat ze samen waren en daarna uit elkaar gingen, nog steeds niet geleerd hebben hoe ze moeten communiceren. Het is vaak het equivalent van: 'ik ben een boefje' :')
pi_198231515
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:10 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik word altijd kriebelig als mensen die uit een scheiding komen, hun kinderen als draakjes omschrijven (ik heb het over een offlinesituatie trouwens). Dan kan het haast niet anders, dat zowel de man als vrouw in al die jaren dat ze samen waren en daarna uit elkaar gingen, nog steeds niet geleerd hebben hoe ze moeten communiceren. Het is vaak het equivalent van: 'ik ben een boefje' :')
Draakje is toch gewoon een koosnaam....
Niet dat ik mijn kind zo noem tegenover derden maar binnenshuis wel. Na het kleuterstadium wordt het wel wat vreemd denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198231569
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 12:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Draakje is toch gewoon een koosnaam....
Niet dat ik mijn kind zo noem tegenover derden maar binnenshuis wel. Na het kleuterstadium wordt het wel wat vreemd denk ik.
Het gaat mij vooral om de buitenstaander situatie. Dan vind ik het wel raar.
pi_198233098
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

[..]

Welk profiel, Tinder? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 14:35:22 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198233323
quote:

[..]

Dus het onderwerp is allang benoemd, nog voor je "Hoi" op de eerste date tegen elkaar hebt gezegd. Maar jij zit zeker niet op Tinder? :')
Soms ja, maar in de meeste gevallen komt het pas naar voren als je het eruit trekt. Vooral dingen zoals het al hebben van 2/3 kinderen en vervolgens nog een kinderwens hebben ook in de 30-40. Wat doe je je zelf dan aan als je daar nog aan wil beginnen.

Maar die eerdere voorbeelden skip ik meestal sowieso.
pi_198234892
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 14:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welk profiel, Tinder? :?
Ja, maar denk dat ik het er weer uit haal.
En in mn paiq quiz ook een vraag over kinderwens (met een ik-skip-deze-vraag-want-die-is-me-te-serieus optie) en een vraag over wat je zoekt (met ons/fwb/(lat)relatie/zien wel ga je door, alleen vriendschap valt af.
Ik merk wel dat niet iedereen de we zien wel waar het schip strandt instelling kan waarderen, maar ik ben er voor mezelf ook nog niet helemaal uit. Denk dat een relatie wel het einddoel is, maar door wat slechte ervaringen uit het verleden, dacht ik eerst gewoon eens zonder al teveel stress en zwaarwegende toekomstplannen op de datingmarkt te starten.
  zaterdag 27 februari 2021 @ 16:21:26 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198234932
Is beginnen aan een relatie niet altijd 'kijken waar het schip strandt'? Niemand kan in de toekomst kijken toch?

Ik vind dat juist een realistische insteek.
pi_198236437
Wat ik zelf wel tricky vind qua daten met een (co)ouder. Als het goed is start je eerst met een periode daten, elkaar leren kennen zonder kinderen etc. Kinderen ontmoeten doe je dan ook alleen als je een toekomst ziet en hoteldebotel bent...
Maar dan.....dan blijken de bloedjes van de ander de meest irritante kinderen ever te zijn...

Wat moet je dan?!

In het verleden heeft het mij een keer weerhouden te daten met een onwijs leuke man want zijn kinderen vond ik niet leuk... ;(
pi_198236486
Jezelf realiseren dat er een reden is dat die kinderen zo irritant zijn.
pi_198236676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:17 schreef Faxie het volgende:
Jezelf realiseren dat er een reden is dat die kinderen zo irritant zijn.
Ja oke. Maar dan, je bent compleet verliefd , maak je het dan uit? In genoemde situatie?
pi_198236714
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:29 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja oke. Maar dan, je bent compleet verliefd , maak je het dan uit? In genoemde situatie?
Natuurlijk niet
pi_198237094
quote:

[..]

Als het je niks uitmaakt, wat is het probleem dan?
pi_198237563
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het je niks uitmaakt, wat is het probleem dan?
Oh, dit heeft geen betrekking op mezelf maar vroeg me af hoe anderen dealen met zo'n situatie
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 februari 2021 @ 19:53:21 #171
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_198238289
quote:

[..]

Ik zou sowieso niet daten met iemand die kinderen heeft. Mocht ze het verbergen en het komt toch uit, dan des te meer reden om er een punt achter te zetten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198239010
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 19:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zou sowieso niet daten met iemand die kinderen heeft. Mocht ze het verbergen en het komt toch uit, dan des te meer reden om er een punt achter te zetten.
Waarom zou iemand dat verbergen? :{ :?
pi_198239256
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Waarom zou iemand dat verbergen? :{ :?
Je bent echt verliefd hè
  zaterdag 27 februari 2021 @ 20:49:51 #174
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198239477
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 18:14 schreef Brybry het volgende:
Wat ik zelf wel tricky vind qua daten met een (co)ouder. Als het goed is start je eerst met een periode daten, elkaar leren kennen zonder kinderen etc. Kinderen ontmoeten doe je dan ook alleen als je een toekomst ziet en hoteldebotel bent...
Maar dan.....dan blijken de bloedjes van de ander de meest irritante kinderen ever te zijn...

Wat moet je dan?!

In het verleden heeft het mij een keer weerhouden te daten met een onwijs leuke man want zijn kinderen vond ik niet leuk... ;(
Bij een relatie horen ook minder leuke dingen?
pi_198239494
quote:

[..]

Nee, proberen vooral zonder kinderen af te spreken.
Haha mogelijk gaat die verliefdheid wel sneller voorbij naarmate je meer tijd met de kinderen doorbrengt ;) en ach, na 16 jaar zullen de kinderen misschien wat minder irritant zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')