abonnement Unibet Coolblue
pi_198176726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:26 schreef Tuindier het volgende:
Ik word zo moe en chagrijnig van al die nieuwsberichten en meningen en ideeen mbt Corona, dat ik de neiging begin te krijgen om al het nieuws gewoon maar te negeren. De zon schijnt, en in de boom voor mijn werkkamerraam zitten vogeltjes in de mossige schors te pikken. Veel leuker om me mee bezig te houden ;).
:Y Dat eindeloze uitgekauw en de haarkloverij en iedereen die maar een mening heeft. Ik heb er ook even niet zo'n zin meer in. De zon schijnt hier ook lekker en vanuit bed - ik ben de hele week vrij - kijk ik naar drie dikke duiven in de accacia :+ Zometeen maar eens de hut poetsen en eten koken voor volgende week. Ik wil graag nog naar de vuilstort en de auto wassen, dus ik hoop dat ik vandaag groen licht krijg om mijn huis te verlaten :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198176773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:26 schreef Tuindier het volgende:
Ik word zo moe en chagrijnig van al die nieuwsberichten en meningen en ideeen mbt Corona, dat ik de neiging begin te krijgen om al het nieuws gewoon maar te negeren. De zon schijnt, en in de boom voor mijn werkkamerraam zitten vogeltjes in de mossige schors te pikken. Veel leuker om me mee bezig te houden ;).
Groot gelijk O+
pi_198176810
Ik heb ook wel meningen, maar dat gaat de boel allemaal niet veranderen.

Dus plant en zaaigrond besteld en maar eens aan de slag met aubergines en bonen en vroege courgettes voorzaaien.
Na het werk, that is.
  woensdag 24 februari 2021 @ 08:54:40 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198176899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:Y Dat eindeloze uitgekauw en de haarkloverij en iedereen die maar een mening heeft. Ik heb er ook even niet zo'n zin meer in. De zon schijnt hier ook lekker en vanuit bed - ik ben de hele week vrij - kijk ik naar drie dikke duiven in de accacia :+ Zometeen maar eens de hut poetsen en eten koken voor volgende week. Ik wil graag nog naar de vuilstort en de auto wassen, dus ik hoop dat ik vandaag groen licht krijg om mijn huis te verlaten :P
Ik las druiven in de acacia en heb een mooie mental image nu :+

Ik ga zo de auto volladen met stortzooi, heerlijk altijd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198176944
Maar dankzij Corona kunnen we nu thuis naar de vogeltjes in de bomen kijken. Al heb ik op kantoor ook wel een superuitzicht.

Straks maar even een lunchwandelingetje maken, zonde om de hele dag binnen te zitten
We have far more in common than that which devides us..
pi_198176946
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik las druiven in de acacia en heb een mooie mental image nu :+

Ik ga zo de auto volladen met stortzooi, heerlijk altijd _O_
Dat zou wel heel uniek zijn :+

Ik word ook bovenmatig blij van de stort. Dingen weggooien én ordenen, wat een combinatie *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198176958
Ik zou ook wel even afstand willen nemen van de corona-onderwerpen. Dat kan niet. Maar ik ben wel steeds meer bezig met gewoon zo veel mogelijk toffe dingen doen. Morgen nog een kookworkshop inhalen, vrijdag een online escaperoom, zaterdag een tasty walk en zondag komt er een vriendin. Allemaal toffe dingen. O+

En volgende week woensdag vrij. Het is maar één dag, maar het voelt echt als een soort mini-vakantie. Alleen nog even wat tofs verzinnen om te doen.
pi_198176965
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:46 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb ook wel meningen, maar dat gaat de boel allemaal niet veranderen.

Dus plant en zaaigrond besteld en maar eens aan de slag met aubergines en bonen en vroege courgettes voorzaaien.
Na het werk, that is.
Oh O+ ik heb ook moestuinkriebels, maar we gaan dus bijna verhuizen dus er kan nog niets in de bak en ik denk dat ik mijn wederhelft niet gemotiveerd krijg mijn zaailingen mee te verhuizen :') dus ik ga maar wat later beginnen dit jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 24-02-2021 09:24:08 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198177028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh O+ ik heb ook moestuinkriebels, maar we gaan dus bijna verhuizen dus er kan nog niets in de bak en ik denk dat ik mijn wederhelft niet gemotiveerd krijg mijn zaailingen mee te verhuizen :') dus ik ga maar wat later beginnen die jaar.
Ik begin eigenlijk elk jaar te vroeg, maar iets later beginnen (en desnoods wat kleine plantjes kopen ipv zaaien) moet prima kunnen lijkt me? Heb je straks ook meer ruimte voor moestuin?
pi_198177080
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:26 schreef Tuindier het volgende:
Ik word zo moe en chagrijnig van al die nieuwsberichten en meningen en ideeen mbt Corona, dat ik de neiging begin te krijgen om al het nieuws gewoon maar te negeren. De zon schijnt, en in de boom voor mijn werkkamerraam zitten vogeltjes in de mossige schors te pikken. Veel leuker om me mee bezig te houden ;).
Is ook.

Ik ben er soms ook klaar mee. Maar dan ventileert iemand een STANDPUNT en daar heb ik dan een MENING over en dan zit ik er weer midden in :')
Vriendin van me krijgt er energie van om complotroepers op FB te debunken. Daar word ik dan weer moe van dus ik lees daar alleen hoofdschuddend mee als ik een melding krijg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198177105
Ander nieuws: ik ga zondag kennismaken met een man :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198177121
Corono? Wa's da?

Mogge! Vandaag gaan we de ramlammeren, die afgelopen maanden bij schoonzus op Gronings ommeland gelopen hebben, ophalen. En naar de slager brengen. Als alles goed gaat. Ik vind 't altijd maar spannend. En niet leuk, maar de opluchting als alles gelukt is maskeert dat altijd wat.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198177152
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ander nieuws: ik ga zondag kennismaken met een man :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat leuk. Dat kan voor eenzame mensen echt een enorm verschil maken O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_198177317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:04 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik begin eigenlijk elk jaar te vroeg, maar iets later beginnen (en desnoods wat kleine plantjes kopen ipv zaaien) moet prima kunnen lijkt me? Heb je straks ook meer ruimte voor moestuin?
Nee, de tuin blijft ongeveer even groot :Y ik neem mijn vierkantemeterbak mee, maar misschien kan die wel beter positioneren dan hier. Ik denk dat later zaaien ook best kan hoor, we verhuizen half april, dus dan is er nog ruimte genoeg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198177624
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ander nieuws: ik ga zondag kennismaken met een man :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!
pi_198177675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook wel even afstand willen nemen van de corona-onderwerpen. Dat kan niet. Maar ik ben wel steeds meer bezig met gewoon zo veel mogelijk toffe dingen doen. Morgen nog een kookworkshop inhalen, vrijdag een online escaperoom, zaterdag een tasty walk en zondag komt er een vriendin. Allemaal toffe dingen. O+

En volgende week woensdag vrij. Het is maar één dag, maar het voelt echt als een soort mini-vakantie. Alleen nog even wat tofs verzinnen om te doen.
Mja jij zit, net als ik, in verband met werk er toch redelijk aan vast.

Ik merk wel dat ik gewoon af en toe even een tijdje.. gewoon laptop en telefoon wegleg en wat creatiefs moet doen.. even hoofd ergens anders.

Dat moet altijd betaald worden doordat je achteraf schade moet inhalen.. maar voor mijn mentale staat is het echt wel beter.

Ondertussen 7 nieuwe mensen vandaag..
Benieuwd of ik die allemaal aan de slag krijg.
1 down, 6 to go.
pi_198177776
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ander nieuws: ik ga zondag kennismaken met een man :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk
We have far more in common than that which devides us..
pi_198177837
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ander nieuws: ik ga zondag kennismaken met een man :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Ik heb dat ook een aantal jaar gedaan. Was altijd leuk om te doen (behalve in de winter als de taxi een uur op zich liet wachten).
pi_198177932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 08:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook wel even afstand willen nemen van de corona-onderwerpen. Dat kan niet. Maar ik ben wel steeds meer bezig met gewoon zo veel mogelijk toffe dingen doen. Morgen nog een kookworkshop inhalen, vrijdag een online escaperoom, zaterdag een tasty walk en zondag komt er een vriendin. Allemaal toffe dingen. O+

En volgende week woensdag vrij. Het is maar één dag, maar het voelt echt als een soort mini-vakantie. Alleen nog even wat tofs verzinnen om te doen.
Ja, ik zou ook wel afstand willen nemen, maar kan helaas ook niet.

Maar goed, ik heb vanmorgen, terwijl de robotzuiger stofzuigde en de kinderen al naar school waren op de stoel in de tuin m'n koffie opgedronken in het zonnetje. Dat was wel heerlijk...
pi_198177970
Misschien vanavond weer meedoen met de pubquiz van @Sarabi. Nouja, niet van haar, maar op haar advies. :D Ik neem het me elke keer voor, maar dan ben ik toch weer te moe. :') Terwijl het de vorige keer best tof was.
pi_198178002
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:
Misschien vanavond weer meedoen met de pubquiz van @:Sarabi. Nouja, niet van haar, maar op haar advies. :D Ik neem het me elke keer voor, maar dan ben ik toch weer te moe. :') Terwijl het de vorige keer best tof was.
Hmm pubquiz is wel leuk.. gaan wij vrijdagavond doen
maar dan wel maar met zn 4en... toch anders

af en toe even wat anders... is toch wel echt noodzakelijk af merk ik.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 februari 2021 @ 10:24:18 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198178051
Volgende week donderdag ben ik de host van de kantoorpubquiz.
50 vragen. 10 categorieën met 5 vragen per ronde. :+
35 vd 50 vragen staan al klaar. De categorieën zijn oa: Rotterdam, Eend, Krant, Verkiezingen, Vastentijd, Sport, Logo's goede doelen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:31:28 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198178145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:
Misschien vanavond weer meedoen met de pubquiz van @:Sarabi. Nouja, niet van haar, maar op haar advies. :D Ik neem het me elke keer voor, maar dan ben ik toch weer te moe. :') Terwijl het de vorige keer best tof was.
Wij hebben hem ook 1x gedaan. Vond het erg leuk maar kan me er meestal niet toe zetten nee _O-

Pff net spiraal gekregen. Wat een verschil met de vorige bij de huisarts zeg. O+
Maar goed. Het blijft vervelend natuurlijk, hopelijk snel geen last meer *O*
pi_198178214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:18 schreef Myraela het volgende:
Misschien vanavond weer meedoen met de pubquiz van @:Sarabi. Nouja, niet van haar, maar op haar advies. :D Ik neem het me elke keer voor, maar dan ben ik toch weer te moe. :') Terwijl het de vorige keer best tof was.
Donderdag is het thema foute muziek :D gaan we ook weer met een paar vrienden mee doen.
pi_198178229
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hebben hem ook 1x gedaan. Vond het erg leuk maar kan me er meestal niet toe zetten nee _O-

Pff net spiraal gekregen. Wat een verschil met de vorige bij de huisarts zeg. O+
Maar goed. Het blijft vervelend natuurlijk, hopelijk snel geen last meer *O*
Wij doen 3 a 4x per week mee :') al bijna een jaar nu.

Hopelijk voel je je snel weer beter :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')