Heb je haar met je neus geneukt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
Heb nu al 3x onder de douche gestaan om die strontgeur uit m'n neus te krijgen
Maar lippenstift is over het algemeen geurloos, dat dan weer wel. 😎quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:35 schreef The_Emotion het volgende:
Poep was je er makkelijker af dan lippenstift
Nou maar niet smaakloosquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar lippenstift is over het algemeen geurloos, dat dan weer wel. 😎
Neem dan liever een hap uit m'n lippenstift dan een hap uit een drol. 🤔quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Neem dan liever een hap uit m'n lippenstift dan een hap uit een drol. 🤔
😂 Ieder z'n ding hè? 😉quote:
Lekker man, beetje zout en peper op je dralla, eventjes aanbakken, minuutje rondom, met een beetje mosterdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Neem dan liever een hap uit m'n lippenstift dan een hap uit een drol. 🤔
Ok, leek ff van wel. 😎quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat ik die stront verkies
Nee dat ook niet. Het leek alsof ik zelf wou kiezen. Ik maakte geen keuze dus het kan ook niet echt lijken alsof ik een keuze leek te maken tenzij jezelf zaken gaat interpreteren voor wat ze niet zijnquote:
Klinkt bijna Michelinster-waardig. 🙃quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:44 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Lekker man, beetje zout en peper op je dralla, eventjes aanbakken, minuutje rondom, met een beetje mosterd
Doe ff edjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Komende pre-nachtbagger ben je er wel bij?
Prima. 😎quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Het leek alsof ik zelf wou kiezen. Ik maakte geen keuze dus het kan ook niet echt lijken alsof ik een keuze leek te maken tenzij jezelf zaken gaat interpreteren voor wat ze niet zijn
Nouja, dit dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:34 schreef okselzweet het volgende:
GADVERDAMME !!
Seks is uitsluitend bedoeld om kinderen te maken. Seks in de anus is GOOR!
Tevens heeft seks geen plek BUITEN HET HUWELIJK!!!
Maar natuurlijk my Lord.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:55 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Jij bent ook in elke kontneuk-toppa te vinden of niet
Optie 2 lijkt me aannemelijker.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tevens het woord pielemuisje
Geen wonder dat die meid het niet erg vond, ze voelde er namelijk niks van. 2 redenen:
1. Uitgehold door haar ex
2. 'Pielemuisje'
Echt he. Iedereen weet dat vrouwen helemaal van de stoel af glibberen als je 'piel' zegt. Zo van: hee psst, mijn piel wordt helemaal hard van jouquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tevens het woord pielemuisje
Geen wonder dat die meid het niet erg vond, ze voelde er namelijk niks van. 2 redenen:
1. Uitgehold door haar ex
2. 'Pielemuisje'
Meinem Schwanzquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Echt he. Iedereen weet dat vrouwen helemaal van de stoel af glibberen als je 'piel' zegt. Zo van: hee psst, mijn piel wordt helemaal hard van jou
Absoluut. Ik nodig je graag een keertje uit om mee te eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klinkt bijna Michelinster-waardig. 🙃
Mij ook maar ik dacht geef meerdere opties vanwege dat fragiele ego van ons TSquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Optie 2 lijkt me aannemelijker.
Hmmmm...geen kontseks dus..🤔quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Absoluut. Ik nodig je graag een keertje uit om mee te eten.
Misschien kunnen we daarna trouwen en volledig gekleed de liefde met elkaar bedrijven? Uiteraard puur en alleen om onze eerste zoon te creëren. Daarna gaan we de komende 7 jaar elk jaar een nieuwe verwekken.
Wellicht als hij er per ongeluk uitglipt, maar gezien we zo veel mogelijk kleding aanhouden, lijkt me de kans niet aannemelijk dat hij per ongeluk de endeldarm in zal glippen.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
En ze leek het ook nog normaal te vinden ook
Gleed met mijn pielemuisje tijdens de daad uit haar puna. Dus toen ik terug duwde stak ik per ongeluk een etage lager maar dat had ik pas in de gaten nadat ik een paar slagen had gemaakt. Maar zij genoot er van dus dat deed ze waarschijnlijk met haar ex ook
Klacht: ik voel me ontzettend smerig. Heb nu al 3x onder de douche gestaan om die strontgeur uit m'n neus te krijgen
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
Gleed met mijn pielemuisje tijdens de daad uit haar puna. Dus toen ik terug duwde stak ik per ongeluk een etage lager maar dat had ik pas in de gaten nadat ik een paar slagen had gemaakt. Maar zij genoot er van dus dat deed ze waarschijnlijk met haar ex ook
Klacht: ik voel me ontzettend smerig. Heb nu al 3x onder de douche gestaan om die strontgeur uit m'n neus te krijgen
niet wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Leugen: dat kan niet per ongeluk gaan. Je moet moeite doen om je lul in de poepgat te krijgen
Niet als de ontvanger er geoefend c.q. ervaren in is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Leugen: dat kan niet per ongeluk gaan. Je moet moeite doen om je lul in de poepgat te krijgen
In het vervolg een anale douche of een klysma een optie? #amateursquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
Heb nu al 3x onder de douche gestaan om die strontgeur uit m'n neus te krijgen
Verschilt ook van persoon tot persoon. 😊quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet als de ontvanger er geoefend c.q. ervaren in is.
Die rekenen er dan ook op. Volgens TS ging dit "per ongeluk " dus valt die meid in dit geval niks te verwijten. ☺quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:21 schreef Aiciu het volgende:
Bij mannen is het tenminste schoon gespoeld
Toch is het is gewoon een kwestie van ontspannen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Verschilt ook van persoon tot persoon. 😊
Daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:21 schreef Aiciu het volgende:
Het is idd een kwestie van ontspannen, maar als het idd zgn "per ongeluk " ging dan was zij daar niet echt mee bezig denk ik. 🤔quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch is het is gewoon een kwestie van ontspannen.
Kijk maar naar die dikke, lange dingen die er vaak uitkomen, zelfs bij de meest strakke kontjes
Dat formaat kan er ook gewoon in hoor
Daar heb je gelijk in, maar zijn vriendin was het blijkbaar gewend. Nog even los van het feit dat het gros van de topics hier verzonnen is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het is idd een kwestie van ontspannen, maar als het idd zgn "per ongeluk " ging dan was zij daar niet echt mee bezig denk ik. 🤔
Eigenlijk hoop ik ook wel dat dit verzonnen is, want anders heb ik best te doen met die meid. Treft ze net eentje die hier gaat lopen klagen over hun sessie 🙄quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar zijn vriendin was het blijkbaar gewend. Nog even los van het feit dat het gros van de topics hier verzonnen is.
Pak maar eens een vrouw anaal, niet meteen erin rammen natuurlijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar zijn vriendin was het blijkbaar gewend. Nog even los van het feit dat het gros van de topics hier verzonnen is.
Hoezo? Ik word niet opgewonden van kerels en vind ze ook niet aantrekkelijk. Heeft weinig met preutsheid te maken.quote:
Daar heb ik dus wel genoeg ervaring meequote:Op woensdag 24 februari 2021 01:37 schreef Aiciu het volgende:
Pak maar eens een vrouw anaal, niet meteen erin rammen natuurlijk
Maar veel vrouwen laten het toe, als je toestemming vraagt/krijgt gaan ze miepen dat het pijn doet.
Ja, want zelf zou je daar nóóit over miepen als iemand wat in je anus probeert te duwen. 😎quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:37 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Pak maar eens een vrouw anaal, niet meteen erin rammen natuurlijk
Maar veel vrouwen laten het toe, als je toestemming vraagt/krijgt gaan ze miepen dat het pijn doet.
Dan bukt hij juist wat verder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, want zelf zou je daar nóóit over miepen als iemand wat in je anus probeert te duwen. 😎
Aha, wist niet dat ie homo was. 😎quote:Op woensdag 24 februari 2021 02:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan bukt hij juist wat verder.
Is kontneuken tegenwoordig gemeengoed onder tokkies?quote:Op woensdag 24 februari 2021 01:21 schreef Aiciu het volgende:
Daar serieus op ingaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 01:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hoezo? Ik word niet opgewonden van kerels en vind ze ook niet aantrekkelijk. Heeft weinig met preutsheid te maken.
Maar als jij dat wel hebt, good for you, dan heb je alleen maar een grotere vijver om in te vissen
Ligt eraan.. bij dat Nederlandse webcam meisje dat zonder enige moeite een hele arm in haar anus stopt zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Whehe ik moest hardop lachen om dat gifje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
omg hier mag je eigenlijk niet om lachen want het is nog een kind maar
![]()
![]()
Mijn humor wint het altijd van mijn normen en waarden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Whehe ik moest hardop lachen om dat gifje.
Niet bij alle poepgaten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
nou dus niet bij vochtige al ingewerkte poepgaatjes schijnbaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom mag je er dan niet om lachen? Ik lach er dan JUIST om, hahahaaaa kutkinderen! 🤣👌quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:47 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
![]()
omg hier mag je eigenlijk niet om lachen want het is nog een kind maar
![]()
![]()
Edit: Goed topic! 👍quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
Jankbal. En dan oproepen om andere topics te sluiten omdat het je dwars zit. Huilebalk, zat je opa bij de NSB ofzo mongool.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
@:plompzakker
@:Amarantha
Mijn topics gooien jullie dicht en dit mag blijven staan?
Oké...
Ja toevallig wel, en mijn andere opa zat bij het verzet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:18 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Jankbal. En dan oproepen om andere topics te sluiten omdat het je dwars zit. Huilebalk, zat je opa bij de NSB ofzo mongool.
Bah walgelijk mannetje.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja toevallig wel, en mijn andere opa zat bij het verzet.
Die twee lusten elkaar niet.
Trouwens,je hebt groot gelijk.
Groot gelijk, wist niet wat me bezielde.quote:
Wat @okselzweet zegt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:26 schreef knakworst3d het volgende:
TS heeft een micropenis vergelijkbaar met een pink. Kan er echt wel zo in hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |