abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:07 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198167706
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jawel, gaat het wel.

Leuk spelletje dit, kan ik lang volhouden.
Jawel, gaat het wel
pi_198167707
NOS: Waarom niet meer versoepelingen.
NOS: Waarom nu versoepelingen terwijl het 3 weken teurg niet kon?
  Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:08 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198167708
Waarom moet de avondklok door en kunnen deze versoepelingen wel, dan? :?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198167709
wie komt rellen vanaaf?

kom kom metrostation lelylaan
pi_198167711
Tussen de 28 en 47% _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:24 #81
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198167716
ach gut daar is de variant.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198167719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Jawel, gaat het wel
Precies :). Fijn je te overtuigen! :)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:31 #83
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_198167725
Hoe spelde Irma "sexwerkers" ?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:45 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198167729
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet de avondklok door en kunnen deze versoepelingen wel, dan? :?
De avondklok is wisselgeld voor deze versoepelingen
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:47 #85
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198167732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Precies :). Fijn je te overtuigen! :)
Je snapt het weer niet, erg jammer.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:24:51 #86
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_198167734
Daar gaat onze Lente..

Wat ben ik blij dat ik een grote tuin heb
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_198167738
Maandag 8 maart wordt erg interessant.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:09 #88
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198167743
Wat een gare conclusie van meneer de interviewer.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:18 #89
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198167746
Allemaal op het stembureau werken dus.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198167750
Wat interesseert mij die specifieke avond nou?

Wat een kutvraag
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:27 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198167752
Stemmen mag na de avondklok. Iedereen stemmen na 21:00 :D
pi_198167753
Dat winkelen is te krom voor woorden. De kapper zit lekker in je gezicht te wrijven.
pi_198167755
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je snapt het weer niet, erg jammer.
Ik denk dat jij het weer niet snapt. Ook dat is erg jammer.
pi_198167756
Dan heeft toch iedereen gestemd die avond? _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:32 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198167757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom moet de avondklok door en kunnen deze versoepelingen wel, dan? :?
Omdat men Rutte dan ziet als een held omdat dat ding eraf is en het stemmen oplevert.

Mensen onthouden vooral op korte termijn dingen.
  Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:35 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198167758
Ah, als ik dan om 3 uur in de nacht naar huis fiets ga ik gewoon zeggen dat ik net heb gestemd!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:25:39 #97
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198167761
De onvermijdelijke derde golf komt op ons af met code zwart dus de avondklok gaat er vast af ja.
pi_198167762
Iedereen gaat 3 dagen stemmen dus :')

Hopen dat het prachtig weer is die avonden
pi_198167763
Avondklok gaat er af dus voor 15 maart.
Zonder wrijving geen glans
pi_198167764
Mag je ook bier meenemen als je zo'n telling gaat bekijken? Anders kunnen wij daar misschien afspreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')