Ik sta er niet van te kijken als Mark of Hugo die quote er even in slingeren straks.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Inderdaad, de Britse variant staat al om de hoek, klaar om om zich heen te grijpen.
En het aantal testen over die dagen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Percentage positief is wel weer aan het stijgen de afgelopen dagen:
19-2 _ 9,3
20-2 _ 9,5
21-2 _ 9,7
22-2 _ 9,9
23-2 _10,1
Wacht maar, over twee weken...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stilte voor de storm natuurlijk.
Zoals vele malen ad nauseum werd herhaald mogen we vorige en die week daarvoor niet meetellen want ijs en sneeuw.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daling t.o.v. vorige week en 2 weken geleden. Ziet er goed uit.
Zelfs Kuipers was (voorzichtig) positief. Wat zie jij wat iedereen verder mist?
Er is 38% meer getest en er zijn 18% meer positieve tests.quote:
Dan had Kuipers nog de ballen om gisteren te benoemen dat het allemaal lijkt mee te vallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Mark of Hugo die quote er even in slingeren straks.
wie wij?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh serieus? Wij zien altijd een maandagpiek (dus in de cijfers van dinsdag).
Desnoods alleen de gloryhole'squote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zijn toch ook contactberoepen. Hoop dan wel dat Rutte ze specifiek benoemt als die niet open mogen.
Frustrerend om te zien hoeveel mensen niet snappen hoe dit werkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Flinke daling t.o.v. 6 weken geleden wederom. Lekker gewerkt pikkies!
Ik heb het niet gezien of gelezen, maar Kuipers is normaalgesproken toch een van de grootste paniekzaaiers van het stel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dan had Kuipers nog de ballen om gisteren te benoemen dat het allemaal lijkt mee te vallen.
Ik hoop het zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:18 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Alles gaat sowieso open. Ongeacht wat de regering of het RIVM zegt.
Klopt, daarom was het des te opvallenderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien of gelezen, maar Kuipers is normaalgesproken toch een van de grootste paniekzaaiers van het stel?
Er is een flinke hoeveelheid meer getest en het percentage positief is lager over de hele week heen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals vele malen ad nauseum werd herhaald mogen we vorige en die week daarvoor niet meetellen want ijs en sneeuw.
Dus het eerste punt van vergelijking is 2 februari.
De branche-organisatie voor de voetverzorger heeft de afgelopen maanden flink moeten lobby-en om ons vak in de aandacht, en uit de cosmetische hoek te krijgen, dus in die zin is een felicitatie best op z'n plaats.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:17 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel triest dat je daarvoor iemand moet feliciteren. Het stemt mij erg somber in wat voor debiele maatschappij we terecht zijn gekomen. Misschien zal ik de jogger ook weer feliciteren straks als hij 21.00 uur weer mag joggen.
Dat kan maar dan zijn ze door iemand gebeld, die of slechtziend was of de regels niet kende, want er was geen sprake van een overtreding.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en die kunnen gewoon gebeld zijn om te controleren want behalve een golf aan virologen heeft NL ook opeens een golf van handhavers gekregen.
Kutvolk.
Ho, foutje. Ik had het over de opnames in ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
wie wij?
dit is echt onzin, maandag is altijd lager dan het weekend, dinsdag nog lager, en dan stijgt het weer in de loop van de week. Elke week opnieuw.
doden is wel altijd hoog op dinsdag.
klopt!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho, foutje. Ik had het over de opnames in ziekenhuizen.Daar is maandag de piekdag.
Realiseer je dat een bepaald virus wat eind jaren '30 is opgekomen, nog steeds niet is uitgeroeid.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh en die kunnen gewoon gebeld zijn om te controleren want behalve een golf aan virologen heeft NL ook opeens een golf van handhavers gekregen.
Kutvolk.
Maandag is opnamepiek, dinsdag dodenpiek en donderdag besmettingspiek over het algemeen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho, foutje. Ik had het over de opnames in ziekenhuizen.Daar is maandag de piekdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |