Stomme kut die ik ben!
Mijn vriendin zit in de verpleging en heeft avonddienst.
Aangezien het door onze werktijden lang is geleden dat we lekker gestoeid hebben in bed en zij aangaf weer eens zin te hebben zat ik zo op de bank na te denken en te typen:
"Lieve meid, het is voor ons beiden al een tijdje geleden en laten we er niet schijnheilig over doen maar er gewoon aan toe geven de eerste beste keer dat we tijd en gelegenheid hebben.
Ik heb massageolie, glijmiddel en de spuitbus met slagroom al klaar staan.
Ik popel gewoon om je tussen je benen te likken en je te horen kermen en kreunen, daarna wil ik je lekker palen en in je oorlelletje bijten terwijl ik langzaam op en neer ga en het tempo geleidelijk opvoer..."
Op dat moment gaat net de fluitketel voor de koffie!
Ik leg mijn leesbril neer en sta op, zelf het gas uit en loop naar de telefoon om het te verzenden....zonder leesbril.
Zie ik dat ik het hele bericht per ongeluk naar mijn bloedmooie schoonzusje van 25 heb gestuurd wiens naam ook begint met een "M" en zonder leesbril lijken die namen op elkaar...
Ik denk:"OH KUT!" 😱
Gaat er een kwartier voorbij, komt de volgende reactie:
"Whaaaaaaaa hahahahaaa!!!
OMG!!!😲 Ik wist dat dit er een keer aan zat te komen! Ik heb altijd al in de gaten gehad hoe je me bekeek!
Mijn eerste reactie was wat moet ik hiermee????
Maar oké...je bent tenminste eerlijk en alle schijnheiligheid op een stokje...het klinkt wel goed, ..en ik ben niet boos...als ik heel eerlijk ben...wat je schrijft doet me wel wat.
Jij je zin...ik kom morgen wel langs als M******* weer nachtdienst heeft.
Enne...graag je bek dicht!
Dan praten we hier eerst eens goed over enneh....dan zien we het van daaruit wel...😜
Groetjes XXX M******** "
Klacht: Ik weet nu echt niet wat ik moet doen!
Aan de ene kant heb ik nu al op voorhand een schuldgevoel van heb-ik-jou-daar! en aan de andere kant een tent waarvan het dekzeil scheurt...
Help! Wat moet ik doen? 😰😬