SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
90 is het zwaarste; rond de 85 zou mooi zijn. Toen ik nog 4x per week aan het sporten was lukte me dat wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik tik net de 80 aan :p
75 is altijd mijn niet afgetrainde streef gewicht geweest. Heb ooit bijna 85 gewogen.
Dat ken ik 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
In het amateurboksen was ik al een zwaargewicht
Vond het wel erg leuk om te doen; maar denk niet dat ik nog ga beginnen als COVID overgewaaid is.quote:
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet eerder in aanmerking komt voor een vaccin dan ben je niet te zwaar.
Dan moet je wel gewoon obees zijn toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet eerder in aanmerking komt voor een vaccin dan ben je niet te zwaar.
BMI berekenen is geen rocket-science. Moet je wel een weegschaal in huis hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.
ja maar daarvan krijg ik geen vervroegde vaccinatie-uitnodigingquote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BMI berekenen is geen rocket-science. Moet je wel een weegschaal in huis hebben.
Mweh, wat ik ervan begreep moet je daar wel flink obees voor zijn. Dat gaat vaak wel gepaard met andere klachten ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie moet dat weten dan? IK ga niet elke twee jaar bij de huisarts op de weegschaal of zo.
Zeggen dat de huisarts naar je toe moet komen met een weegschaal omdat je het huis niet meer uit kan.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar daarvan krijg ik geen vervroegde vaccinatie-uitnodiging
Ik kan helemaal niet slecht tegen m'n verlies!quote:Op maandag 22 februari 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/285926/(...)and.html?jwsource=cl
Welke fokker hebben ze losgelaten hier?
nice, dikke sprong gemaakt. hopelijk gaat hij het halen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:isax https://reizendekabouters.nl/32htk/ in Brabant
Ja ik vond het ook heel leuk. Het was alleen mn knie die echt te kut was om ermee door te gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het wel erg leuk om te doen; maar denk niet dat ik nog ga beginnen als COVID overgewaaid is.
die oven airfyrer kroketten van je waren in de aanbieding afgelopen weekquote:Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even een broodje kroket eten. 🙈
Nee dan moet ik flink door eten.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Een BMI van 40 haal je niet met een kilozak paaseitjes hoor.
Welke precies?quote:Op maandag 22 februari 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die oven airfyrer kroketten van je waren in de aanbieding afgelopen weekheb ruim ingeslagen.
Ik heb niet echt een vechtersmentaliteit. Die heb je in de basis ook niet nodig, maar als je echt gaat sparren wel handig.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel leuk. Het was alleen mn knie die echt te kut was om ermee door te gaan.
hier in de buurt zit een Krav Maga trainer. Denk dat ik daar (weer) eens mee ga beginnen. Kan je ook wat makkelijker rekening houden met knie blessures.
Zou ik ook kunnen doen. Maar ga voor de verstandige keuze.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga nog even een broodje kroket eten. 🙈
Oeh lekker maar heb ze nog maar één keer gekocht hoor. 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oa die garnalen kroketten in die witte met blauwe dozen.. van dobben zeker?
Verstandig staat niet in mijn woordenboek.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen. Maar ga voor de verstandige keuze.
Ja en een bepaalde competitiedrang die ik ook misquote:Op maandag 22 februari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vechtersmentaliteit. Die heb je in de basis ook niet nodig, maar als je echt gaat sparren wel handig.
ja maar zo zijn er amakroketten nu en ook pasta maranthaquote:Op maandag 22 februari 2021 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh lekker maar heb ze nog maar één keer gekocht hoor. 😂
Nice 🤤quote:Op maandag 22 februari 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar zo zijn er amakroketten nu en ook pasta marantha
ik had nog gegrilde groenten, die heb ik er ook nog door gemikt laatstquote:Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Van de week ook maar weer eens ovenpasta maken. ❤️
Ik had het vroeger wel, maar toen ging mijn knie stuk. Daarna wat lager niveau blijven sporten.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja en een bepaalde competitiedrang die ik ook mis
Ja precies dat. Heb nog wel een paar dingen waar ik fanatiek in ben. Maar een bepaalde competitiedrang ben ik wel kwijt geraakt de afgelopen jaren.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het vroeger wel, maar toen ging mijn knie stuk. Daarna wat lager niveau blijven sporten.
Nu hoeft het niet meer zo van mij, hoewel ik met tennissen wel redelijk fanatiek kan zijn.
omgquote:Op maandag 22 februari 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/amPYMXV
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Therethere.gif. Spekje dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga zo de pan aanslingerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Therethere.gif. Spekje dan maar?
Heb je de overdracht gezien?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Stond net een lijpe wappie bij de buurman voor de deur. Deur gaat op een kier open, wappie krijgt iets, deur gaat dicht.
Sta je dan om kwart over zeven door je spoinnetje te loeren![]()
Buurman is dus drugsdealer.
Ja die moet ook op stand wonenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog nooit zoveel huur betaald als hier, woon je naast de lokale El Chapo
Mja denk dat je er niet zoveel aan kunt doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haat dit. Dit wil ik helemaal niet in mijn buurt hebben
Nee, wachten tot hij overhoop geknald wordt of zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat je er niet zoveel aan kunt doen?
je kan misschien melding maken bij de verhuurder over overlast die hij veroorzaakt maar das denk ik ook een lang trajectquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wachten tot hij overhoop geknald wordt of zo.
Ik kom net het bed uit dus ik heb nog bijna helemaal niks aanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
jij weer een korte broek aan?
Mja, zoveel overlast veroorzaakt hij niet. En ik heb ook geen zin in ruzie met zo’n lokaal boefje.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan misschien melding maken bij de verhuurder over overlast die hij veroorzaakt maar das denk ik ook een lang traject
nee dat begrijp ik. Dan maar hopen dat die zelf weg gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zoveel overlast veroorzaakt hij niet. En ik heb ook geen zin in ruzie met zo’n lokaal boefje.
Ik lig ook regelmatig aan de Sanquin-tapquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom net het bed uit dus ik heb nog bijna helemaal niks aan![]()
Maar vanmiddag wel. Straks bloed doneren en daar ga ik op de fiets heen dus nog maar even een lange broek aan dan
Als hij er nog een kind bij fokt, zal het wel moeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat begrijp ik. Dan maar hopen dat die zelf weg gaat
Ik wil geen covidquote:
Is mijn eerste keer vandaag. Wel een beetje spannendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig ook regelmatig aan de Sanquin-tap
Krijg je niet van z'n piemel. Je moet alleen niet snowballen na afloopquote:
Nou, wat een warm welkom weerquote:
Ik bied het dubbele om hem uit mijn buurt te houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor elke geslaagde prop van haags krijg ik nu een bonus
hmmmquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik bied het dubbele om hem uit mijn buurt te houden
Goedemorgen mevrouw Puala.quote:
Kunnen we dan afspraakjes met jou maken? of weet je vooraf niet welke verkoper je gaat naaien?quote:
Je maakt een afspraak met de winkel toch? Niet met mij :pquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we dan afspraakjes met jou maken? of weet je vooraf niet welke verkoper je gaat naaien?
Dan laat maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je maakt een afspraak met de winkel toch? Niet met mij :p
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is mijn eerste keer vandaag. Wel een beetje spannend
Bij de kapper kan ik ook kiezen. Lijkt me niet meer dan terecht dat we dat ook kunnen bij Sloeries en Schobbejakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je maakt een afspraak met de winkel toch? Niet met mij :p
Karzai Engel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 07:57 schreef Karzai het volgende:
Ik ga van die lange dreadlocks nemen nooit meer naar de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |