@Zoskquote:Op maandag 22 februari 2021 21:34 schreef Azula het volgende:
Misschien moet ik ook maar zo’n Aziaat zien te regelen.
Lastig?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flatje op 3 hoog kunnen vinden nee en ook geen 1200 euro ex te besteden.
Voor een paar uur zekerquote:Op maandag 22 februari 2021 21:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hij is ook weg met zachte dwang.
Wij kunnen op zich wel wat regelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flatje op 3 hoog kunnen vinden nee en ook geen 1200 euro ex te besteden.
Die dikke lul wordt dan wel een dingetje. Zeg maar.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:34 schreef Azula het volgende:
Misschien moet ik ook maar zo’n Aziaat zien te regelen.
Ja moet je je huis kwijtquote:Op maandag 22 februari 2021 21:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wij kunnen op zich wel wat regelen.
Hm ja das ook weer zo.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Die dikke lul wordt dan wel een dingetje. Zeg maar.
Heeft geen haast allemaal. Zoals ik al zei, er valt iets te regelen.quote:
Waarom moet je je huis kwijt?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heeft geen haast allemaal. Zoals ik al zei, er valt iets te regelen.
Dank.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:39 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Heeft geen haast allemaal. Zoals ik al zei, er valt iets te regelen.
Wat zou Myr willen...quote:Op maandag 22 februari 2021 21:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Dank.
Ik blijf liever hier wonen waar meer dan 1 bushokje staat en niet zo ver uitwijkt van de route naar zoontjes school.![]()
Moet niks, maar wil een hoop.quote:
Ja hier liggen de bushokjes vaak wel plat, dus dat is wel een dingetje.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Dank.
Ik blijf liever hier wonen waar meer dan 1 bushokje staat en niet zo ver uitwijkt van de route naar zoontjes school.![]()
Whatever er nodig is de Myrrbaby het zo comfortabel mogelijk te maken onder de omstandigheden en daarna.quote:
Wat naar voor jequote:Op maandag 22 februari 2021 22:01 schreef Fcu030 het volgende:
Mijn moeder zei altijd "een comfortabele moeder is een comfortabel kind". Geen idee wat er van waar is, want ze leek vaak oncomfortabel.
is er een Myrrbaby?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:57 schreef Azula het volgende:
[..]
Whatever er nodig is de Myrrbaby het zo comfortabel mogelijk te maken onder de omstandigheden en daarna.
Geduld geduld geduld.
Komt goed![]()
Ik ben blij dat je er voor me bent.quote:
maar dat is toch geen baby, die jongen kan al bijna zelfstandig bier kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ze is met haar zoontje
Altijd haar babyquote:Op dinsdag 23 februari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat is toch geen baby, die jongen kan al bijna zelfstandig bier kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |