Verstandigquote:Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Beetje in de gaten houden of er nog privegegevens van me gelekt worden toch
Ik snap hem “niet”quote:
Leukquote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Moet hij denk ik wel eerst in 1 stoel passen want anders word het een duur grapje toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar hij gaat wel naar Singapore hoor
Ziet er ongezond uitquote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Kan gewoon met het vrachtvliegtuig toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:28 schreef isax het volgende:
[..]
Moet hij denk ik wel eerst in 1 stoel passen want anders word het een duur grapje toch?
Mooiquote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is wel iets voor vrouwen, niet voor mannen.
Doe maar, alle coole mensen hier stemmen Voltquote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar overweeg het wel.
Alleen jij en die AndereGast of hoe die ook heet hebben zo'n ui tho.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Doe maar, alle coole mensen hier stemmen Volt
Geniet ervan!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb straks saté met zelfgemaakte pindasaus, wat stokbrood, in azijn gelegde komkommer en kroepoek.Net als met de lunch vandaag.
Lig jij niet elke nacht jezelf in slaap te janken omdat je zo waardeloos bentquote:
Aziatische satay?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:29 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb straks saté met zelfgemaakte pindasaus, wat stokbrood, in azijn gelegde komkommer en kroepoek.Net als met de lunch vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |