Ik had pizza shoarma vanavond.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik avg met slavinkVriendin is momenteel nog bezig met koken
Verrassend zegquote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik had pizza shoarma vanavond.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen als je zegt wie je bent
Wie ben jij danquote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen als je zegt wie je bent
Geld was er, en heb mezelf voorgenomen om max 1x per maand als mijn geld gestort word een thuisbezorgd maaltijd te doen, dus zodoende.quote:
quote:
Koud?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zelf ook wat besteld hoor. Hele week al gezondleef gehad en het is teringkoud en geen zin om naar buiten te gaan
Ik heb het koud ja.quote:
Dus dan bestel je dat meteen de eerste dag dat je geld hebtquote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Geld was er, en heb mezelf voorgenomen om max 1x per maand als mijn geld gestort word een thuisbezorgd maaltijd te doen, dus zodoende.
GOEDEquote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef Solotovski het volgende:
Heb je zo hard gewerkt dat je geen zin had om te koken, braddie?
HAHAHAH
Hoe is t daarboven?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik ben je hoerenopa, aangenaam.
Wat ben je druk vandaagquote:Op maandag 22 februari 2021 18:15 schreef Fugue het volgende:
Pizza shoarma is gewoon avg hoor. alleen in plaats van de aardappels pizzadeeg en knoflooksaus in plaats van groenten
Je klinkt als een mietquote:Op maandag 22 februari 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zelf ook wat besteld hoor. Hele week al gezondleef gehad en het is teringkoud en geen zin om naar buiten te gaan
Klopt. Bestel ik meteen op de eerste dag dat mijn geld er is. Ook meteen de laatste keer. Volgende uitbetaling weer een x.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dus dan bestel je dat meteen de eerste dag dat je geld hebt
Jij komt er wel
wie hou je nou voor de gekquote:Op maandag 22 februari 2021 18:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt. Bestel ik meteen op de eerste dag dat mijn geld er is. Ook meteen de laatste keer. Volgende uitbetaling weer een x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |