Onderste trendlijn is kapot, deze dip kan nog wel eens een heel stuk verder de diepte in.quote:
Het na al die tijd nog steeds niet begrijpen.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit hem uit, maar pak mijn winst zodra we weer omhoog geschoten zijn.
Na zo’n korte correctie is nu al een trendlijn kapot? Paniek niet zo manquote:Op maandag 22 februari 2021 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderste trendlijn is kapot, deze dip kan nog wel eens een heel stuk verder de diepte in.
Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Na zo’n korte correctie is nu al een trendlijn kapot? Paniek niet zo man
Ja, dat hele idee van die IDO was niets anders dan slimme promotie.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef Gehrman het volgende:
SuperFarm staat nu op Uniswap @:TheFreshPrince
Ik wacht even op een goed instapmoment.
Edit: LOL
[ twitter ]
Edit 2: Circulating supply is waarschijnlijk 137M en hij trade nu voor ~$1. Ok laat maar zitten dan
Ja ok zo, het is maar net hoe breed de bandbreedte is van je trendlijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.
Gewoon wat stop-loss orders die getriggerd zijn en weer anderen getriggerd hebben, daar kan je geen trendlijn aan vast knopen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, de koers is door de onderste muur gebroken. De trend gaat nog wel omhoog, maar deze is even iets groter dan die kleine correcties.
Zo gaat het bij al die Polkastarter IDO'squote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat hele idee van die IDO was niets anders dan slimme promotie.
32.000 man in die groep die wilden meedoen, slechts 500 geselecteerd en die mochten er dan een klein bedrag in steken.
Al was ik geselecteerd, dan had ik er vanaf gezien.
Tja, mijn situatie is dat de koers vlak voor mijn exit strategie op gang ging komen ingestort is. Ik stond al op het punt om uit te stappen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon wat stop-loss orders die getriggerd zijn en weer anderen getriggerd hebben, daar kan je geen trendlijn aan vast knopen.
Ik was al op het punt aangekomen dat de angst voor een flinke duik groter aan het worden was dan het vertrouwen in verdere stijging. Tuurlijk hou ik nog gewoon wat achter, maar deze trend is veel te ongezond. Ik zei dat nb gisteren voor de daling al.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef fathank het volgende:
Zoom out
Druk maken over een honderdje hier en een duizendje daar. Over 5 jaar lach je erom.
Maar ik heb het idee dat met een mondkapje op tegen een dove praten nog meer zin heeft.
die van ETH is inderdaad wel ongezondquote:Op maandag 22 februari 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was al op het punt aangekomen dat de angst voor een flinke duik groter aan het worden was dan het vertrouwen in verdere stijging. Tuurlijk hou ik nog gewoon wat achter, maar deze trend is veel te ongezond. Ik zei dat nb gisteren voor de daling al.
uitzoomen is voor de meeste alts bijzonder pijnlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 18:08 schreef fathank het volgende:
Zoom out
Druk maken over een honderdje hier en een duizendje daar. Over 5 jaar lach je erom.
Maar ik heb het idee dat met een mondkapje op tegen een dove praten nog meer zin heeft.
Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die van ETH is inderdaad wel ongezond
beetje meestijgen omdat mensen voor miljarden aan bitcoin kopen
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is juist de koers van Bitcoin zelf die de hele cryptomarkt ziek maakt, met dank aan meneer Tesla.
Dit geldt voor elke shitcoin.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje meestijgen omdat mensen voor miljarden aan bitcoin kopen
kijk de grafieken van individuele coins er maar op na, die zijn niet gekoppeld aan BTC hoor..quote:Op maandag 22 februari 2021 18:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit geldt voor elke shitcoin.
Gewoon stock to flow aanhouden dus, want is toch aan btc gekoppeld.
Wie is in paniek dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef Maikuuul het volgende:
Paniek om amper 10% drop terwijl de koers x3 is gegaan in 2 maanden tijd![]()
Mensen die niet snappen dat ik allang op het punt stond om mijn winst te pakken en even baal dat dit nu vlak voor dat punt gebeurdequote:
Hoe hoger BTC, hoe meer crypto hype, hoe groter de marketcap, kans is dat je favoriete shitcoins dan niet zo laag staan als tijdens de bearmarket...dat probeer ik te zeggen. De rest is niet te timen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kijk de grafieken van individuele coins er maar op na, die zijn niet gekoppeld aan BTC hoor..
hooguit afhankelijk van voor prijsontwikkeling
shitcoins hebben weinig te maken met stock 2 flow model van planb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |