SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
deze had al aardige uitschieters en ik wilde de container vol krijgenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk nog niet of ik al moet gaan snoeien, het is nu extreem warm voor de tijd van het jaar maar we zitten nog gewoon vol in de winter en het kan zo volgende week weer flink gaan vriezen.
In ieder geval wel mooi dat het mooiste weer in het weekend vielquote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet in korte broek naar mijn werk daarbij vind ik het er nog te koud voor
ligt er aan waar ik werk.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef Karzai het volgende:
Ik ga niet in korte broek naar mijn werk daarbij vind ik het er nog te koud voor
hebben die martial arts geleerd?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
mijn eerste huurhuisje had echt gigantische last van aziatische lieveheersbeestjes.
ze zijn wel geīmporteerd om tegen bladluis te vechten, dus ik denk het welquote:
En 2 vlinders!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:42 schreef dud0r het volgende:
ik zag ook al best veel lieveheersbeestjes gisteren
Die heb ik nog niet gezienquote:
al vast een episch gevecht geweest zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zijn wel geīmporteerd om tegen bladluis te vechten, dus ik denk het wel
geen idee, ik had geen bladluizen in huis, alleen die krengen, dus ik heb nooit gevechten gezienquote:Op maandag 22 februari 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
Dat z
[..]
al vast een episch gevecht geweest zijn.
Hadden ze wapens?
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik had geen bladluizen in huis, alleen die krengen, dus ik heb nooit gevechten gezien
Ik niet en ik was nog wel in de straat met de naam Muggenholquote:
Je zal in die straat wonenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet en ik was nog wel in de straat met de naam Muggenhol
gezondheidquote:Op maandag 22 februari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
Wizz gaat vliegen naar Chisinau
Aaawquote:Op maandag 22 februari 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag zou mijn moeder 70 zijn geworden![]()
Oeeeeh! Niet dat Chisinau nou zo fantastisch is maar wel makkelijker dan om in Odessa te komen. En in Transnistrië.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:liesje1979
Wizz gaat vliegen naar Chisinau
Ben je daar al geweest?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeeeeh! Niet dat Chisinau nou zo fantastisch is maar wel makkelijker dan om in Odessa te komen. En in Transnistrië.
Jazeker ik heb een keer Iasi, Chisinau, Odessa (stop in transnistrie) chisinau Iasi gedaan. Was een tof tripje. Behalve dat ik in Chisinau op mijn kin was gevallenquote:
wat moest je googlen?quote:
Chisinau.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wat moest je googlen?
Transnistrie of Chisinau
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar vond vooral het door het land reizen met de bus heul tof. Chisinau is geen gezellige stad, ik heb bijvoorbeeld nergens een terras gezien oid. Oh en ik had daar echt zo'n fantastisch sovjet hotel, even zoekenquote:Op maandag 22 februari 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Reden om deze bestemming op mijn lijstje te zetten
![]()
Ik alleen het tweede. Dat CHisinau de hoofdstad is van Moldavie was mij wel bekendquote:Op maandag 22 februari 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Chisinau.
Maar Transdingen zou ik ook niet weten te vinden
Van die marshrutka's? Of echte bussen?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar vond vooral het door het land reizen met de bus heul tof. Chisinau is geen gezellige stad, ik heb bijvoorbeeld nergens een terras gezien oid. Oh en ik had daar echt zo'n fantastisch sovjet hotel, even zoeken
ik ben niet zo bekend met Moldavie.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen het tweede. Dat CHisinau de hoofdstad is van Moldavie was mij wel bekend![]()
![]()
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 februari 2021 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen het tweede. Dat CHisinau de hoofdstad is van Moldavie was mij wel bekend![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mij wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo bekend met Moldavie.
Als je me had gevraagd het op een kaart aan te wijzen was het me ook niet gelukt
Grote minibussen.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die marshrutka's? Of echte bussen?
quote:Op maandag 22 februari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grote minibussen.
Dit hotel maar staat niet meer op booking, Echt fantastisch..
http://www.hotel-cosmos.com/index.php/en/
Fruitvliegjes had ik alleen heel laat in de zomer. Maar wel vervelendquote:Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Al 2 doodgedrukt in huis.
Lente en zomer zijn eigenlijk kut. Fruitvliegjes.
Wist je dat je via België gewoon een UAZ Bukhanka kunt kopen en in NL op kenteken kunt laten zetten?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Grote minibussen.
Dit hotel maar staat niet meer op booking, Echt fantastisch..
http://www.hotel-cosmos.com/index.php/en/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |