Waar zou ik me dan precies over moeten inlezen volgens jou?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenen
Echt hè.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het staat dan ook nog in zijn kinderschoenen
Dat kweekvlees bijzonder weinig verband houdt met een sprinkhanenburgerquote:Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waar zou ik me dan precies over moeten inlezen volgens jou?
Wie is hetquote:Op maandag 22 februari 2021 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Ah en ik herken jou nu ook pas. Wat leuk allemaal die nieuwe accounts
Ja ben zn naam kwijt maar fcu staat natuurlijk voor Utrecht duhhh. Was ook zo'n Utrechtse wappie die weleens in ONZ-sc kwamquote:
Paul?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ben zn naam kwijt maar fcu staat natuurlijk voor Utrecht duhhh. Was ook zo'n Utrechtse wappie die weleens in ONZ-sc kwam
Laat diertjes lekker in hun eigen omgeving (in hoeverre dat hun omgeving is).quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit soort reactiesin de verste verte nog niet duurzaam genoeg.
Volgens mij bijzonder veel. Net zoals met de verbrandingsmotor, zijn ze meerdere opties aan het onderzoeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kweekvlees bijzonder weinig verband houdt met een sprinkhanenburger
Hou nou eens op. Ik ben Kiid en braddie.quote:
Ik ben zeer en zoskquote:Op maandag 22 februari 2021 16:28 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hou nou eens op. Ik ben Kiid en braddie.
Ja kreeg hem opgestuurd en wil geen gegeven paard in de bek kijken ha haquote:Op maandag 22 februari 2021 16:30 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik zie het als compliment dat je mijn UI hebt overgenomen trouwens![]()
Je hebt het gewoon aan haar gevraagd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |