quote:Op zondag 28 februari 2021 14:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erger me nu al aan ‘m en het is nog niet eens begonnen
Fijn dat het weer een dag als alle anderen is hèquote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sodemieter op met je infantiele gezwets
ik zeg 1-3quote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef Zorro het volgende:
Nou, het zal mij benieuwen in welke minuut ajax vandaag weer bavardeeld wordt.
nou je hoeft niet zo als een wijf te doen hoor!quote:Op zondag 28 februari 2021 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sodemieter op met je infantiele gezwets
Sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 28 februari 2021 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fijn dat het weer een dag als alle anderen is hè
we roddelen hier nietquote:Op zondag 28 februari 2021 14:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is het rustig hier. Zelfs Tagliano is weg.
Quattre donneur.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Fourgiver weer fanatiek. Is eigenlijk alleen tegen Ajax zo
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 28 februari 2021 14:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Fourgiver weer fanatiek. Is eigenlijk alleen tegen Ajax zo
Anders word je toch compleet weggespeeld door dit Ajax? Ik begrijp het wel, zelfs al is het geen mooie spelopvatting.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Zelfs in balbezit blijft PSV met tien man achter de bal
Willen ze wel winnen
Dat is een verrassingstactiekquote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Willen ze wel winnen
Dat is de psv signatuur.quote:Op zondag 28 februari 2021 14:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Willen ze wel winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |