Wie o wie word de kampioen van de armoede..quote:Op zondag 28 februari 2021 15:19 schreef Boussaadia het volgende:
Dit PSV kan er natuurlijk helemaal niks van. Jammer dat Ajax vandaag nog slechter is.
Vrij matig? Dit doen zelfs bij een blinde pijn aan zijn ogen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was dit de goede of slechte helft van PSV? Het was in ieder geval vrij matig van Ajax
Precies. Zonder de VAR stond Ajax echt geen eerste!quote:Op zondag 28 februari 2021 15:28 schreef PSVCL het volgende:
Ze winnen nooit in Eindhoven, ook niet zonder publiek.
Goeie eerst helft van PSV(muv de eerste 10min) , snel de 2-0 erin prikken en dan lekker counteren
Ajax is overschat
Godver, ik keek alleen naar de UIquote:
Hai dikkequote:Op zondag 28 februari 2021 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godver, ik keek alleen naar de UI![]()
Ik ben tegen racisme en jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:44 schreef Zorro het volgende:
Hee, mag Onana wel als voetballer meedoen?
O dan blijf ik nog evenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme en jouw aanwezigheid.
Ik zou op dat gebied een doelpuntje van Malen kunnen waarderen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de manager zou het ERG leuk zijn als Ajax niet scoort.
Die vrije trap na lang overleg tussen Thomas en Max was toch een hoogtepuntquote:Op zondag 28 februari 2021 15:53 schreef SamCooke het volgende:
Het niveau is weer schrijkbarend gedaald intussen. En Kudus heeft nog geen bal goed geraakt.
Bij PSV ook niet, dus het kan nog alle kanten op.quote:
Inderdaad, met de pass van Thomas op Max daarna.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrije trap na lang overleg tussen Thomas en Max was toch een hoogtepunt
Een overstapje zelfs om max te verrassen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Inderdaad, met de pass van Thomas op Max daarna.
Terwijl je toch zou denken dat dat niet slim is als je achterstaat.quote:
Die voorzet van Tadic op Haller was goed.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef SamCooke het volgende:
Er is welgeteld een goede actie geweest. Die geweldige vrije trap van Zahavi. Voor de rest een drama.
Die is op. Heeft geleerd van donderdag.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
Rosario had eigenlijk best een redelijke wedstrijd vandaag. Logische wissel voor Schmidt dus.
Omdat ie er zelf bij ging zitten. Anders was ie gewoon in het veld gebleven.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is op. Heeft geleerd van donderdag.
Prima tussenstand welquote:Op zondag 28 februari 2021 16:02 schreef GGMM het volgende:
Als deze wedstrijd zo kut blijft hoef ik dit topic niet te reeksen.
@:zipportal
Bollequote:
Wel een groot minpunt dat je er zonder aanvoer echt niks aan hebtquote:
Het was een grap.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is op. Heeft geleerd van donderdag.
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, jij juicht dus om de pijn en ellende van een ander... Check.
Graag gedaan maatquote:Op zondag 28 februari 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent voor PSV en je vindt dit een prima tussenstand
Bedankt voor deze verrassende info.
Ga je gang... Mss dat dat meer vermaak oplevert voor mij dan deze wedstrijdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wilde een matige grap maken over bevrijdingsdag, maar ik zal het laten.
Hij verneukt wel je assist van Malen (lol)quote:Op zondag 28 februari 2021 16:07 schreef Zorro het volgende:
Vertessen, wat een topper!
Eerst nog even spannend maken maar hij wist wel dat ie ging scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |