abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2021 @ 10:07:04 #51
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198142811
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef zalkc het volgende:

[..]

Voorraad van vaccins, het is nogal knullig als je dat opzet en je bent op maandagmiddag om 15:00 klaar omdat er geen vaccins meer zijn en de volgende lading er pas over een week is. Het is niet 'wij' die het niet kunnen, het is de producenten die niet kunnen.
Hmm. Goed punt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198142824
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Welke fora zijn dat?
Op Reddit zijn ze ook veelal braaf. Sowieso erg links en vrij veel zolderautisten.
pi_198142838
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:f.sinatra nog aanvullend: ik denk dat we in het ziekenhuis niet het goede aan het doen zijn door covid overal voorrang op te geven. Vergelijkbare mening als Girbes.
Hoe zou je dat doen? Want op zich wordt niet aan covid voorrang gegeven, maar aan mensen die acuut zorg nodig hebben, en dat zijn nu vaak covid-patienten, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198142840
Mijn favo cafe in de buurt heeft gister in ieder geval goede zaken gedaan. Daar ben ik wel blij mee voor ze. Je kon er heerlijk op de omliggende trappen aan het water zitten. Bij de buitenbar stonden lange rije mensen te wachten om bier te bestellen.

Formeel mag je geen alcohol drinken in de openbare ruimte hier (behalve op terrassen of formele festivals). De popo kwam wel even langs maar zag ook dat daarvoor bekeuren geen zin had.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2021 10:10:54 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2021 @ 10:08:55 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198142841
quote:
19s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ja, maar Fok staat toch wat bekend als 'rechts' dus dat is niet zo vreemd.
[..]

nou ja bijvoorbeeld op het forum van tweakers. die zijn meestal wat linkser georienteerd.
Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan. :')
Stel je voor dat je daar zegt dat de volgende influenza golf behoorlijk wat doden gaat veroorzaken.
Dat kan niet hoor. :|W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 22 februari 2021 @ 10:10:04 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198142851
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Mijn favo cafe in de buurt heeft gister in ieder geval goede zaken gedaan. Daar ben ik wel blij mee voor ze. Je kon er heerlijk op de omliggende trappen aan het water zitten. Bij de buitenbar stonden lange rije mensen te wachten om bier te bestellen.
uiteraard allemaal corona proof
  maandag 22 februari 2021 @ 10:10:17 #57
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198142856
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan.
Zo wordt inderdaad over tweakersforum gedacht en voor heel subfora heb je een aardig goedpunt. Maar hun corona-subforum wordt erg goed gemodereerd..... dat moet ik ze nageven.
Where law ends, tyrrany begins.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2021 @ 10:11:02 #58
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198142867
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe zou je dat doen? Want op zich wordt niet aan covid voorrang gegeven, maar aan mensen die acuut zorg nodig hebben, en dat zijn nu vaak covid-patienten, toch?
Het aantal kanker onderzoeken is weer gedaald, dus covid krijgt wel degelijk voorrang als je het sec gaat bekijken.

Er moet alles aan gedaan worden om zoveel mogelijk oudere mensen in leven te houden. Jammer dan dan kanker diagnoses lager liggen voor de tweede keer deze crisis. Deze mensen zijn niet belangrijk genoeg blijkbaar...
pi_198142870
Vandaag enorme last van hooikoorts. Had ergens gelezen dat zodra er weer pollen in de lucht zitten het virus ook minder de kans krijgt. Laten we het hopen *O*
pi_198142882
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag enorme last van hooikoorts. Had ergens gelezen dat zodra er weer pollen in de lucht zitten het virus ook minder de kans krijgt. Laten we het hopen *O*
Ergens ook gelezen dat hooikoorts klachten met covid verward kunnen worden, sterkte ;(
pi_198142894
Wat mij betreft zou je ook kritisch moeten kijken of je al die 80-plussers ten koste van alles in leven wil gaan houden. Het is een mooie leeftijd... Ja...
pi_198142897
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ergens ook gelezen dat hooikoorts klachten met covid verward kunnen worden, sterkte ;(
Zou kunnen, maar zo lang ik geen last heb van mijn keel/hoesten zal het wel loslopen. Heb mijn hele leven al hooikoorts, dus erg herkenbare klachten dit.
pi_198142905
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan. :')
Stel je voor dat je daar zegt dat de volgende influenza golf behoorlijk wat doden gaat veroorzaken.
Dat kan niet hoor. :|W
Het zijn ook vooral de rubberen stoeptegel personen met bakfietsen die hun gelijk willen hebben. Ik troll daar en op andere fora ook vooral om reacties uit te lokken. Is een soort van tijdverdrijf na de avondklok.
pi_198142908
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:13 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar zo lang ik geen last heb van mijn keel/hoesten zal het wel loslopen. Heb mijn hele leven al hooikoorts, dus erg herkenbare klachten dit.
Ik ben gewoon vervroegd begonnen met hooikoorts medicatie.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198142919
twitter
pi_198142922
quote:

[..]

Quotum stellen voor covidpatiënten. Bij 750 de ICs dichtgooien.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198142930
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:42 schreef DonDruiper het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, dat wanneer de risicogroep volledig is geprikt, of we dan nog steeds elke dag zo panisch gaan doen om de dagcijfers terwijl de ziekenhuizen leeg zijn.
Dat is voor mij ook het grootste zorgen punt momenteel. Als alle oude, dikke en andere kwetsbaren allemaal beschermd zijn, gaan we dan nog steeds door met dit circus?

Dat moet toch binnen nu en 2 maanden maximaal te doen zijn.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198142931
Versoepelen vlak voor de 3e golf. Met als reden; het draagvlak. Hier klopt iets niet.
pi_198142950
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) ja leuk maar dat werkt natuurlijk niet, alleen bij eenmanszaken zou dat misschien kunnen
Ik weet niet hoe de Belgen het precies doen. Maar ik vind hun werkwijze wel prima. Gewoon kijken naar de mogelijkheden.
pi_198142955
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:16 schreef zoost het volgende:
Versoepelen vlak voor de 3e golf. Met als reden; het draagvlak. Hier klopt iets niet.
Dat is ook mijn idee. En eerlijk gezegd heb ik liever dat ze avondklok opheffen dan dat er andere maatregelen genomen gaan worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198142959
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:16 schreef zoost het volgende:
En wat zouden ze dan moeten doen, verzwaren? Als niemand zich meer iets van de corona maatregelen aantrekt hebben ze pas een probleem. Daar kan je niet tegen verzwaren.
pi_198142983
quote:

[..]

Een maximum aantal covid op IC? Of urgentie termijnen niet meer overschrijden. Zoiets. Zorg maar voor strengere triage.

Voorrang op IC wordt aan al het acute gegeven, dus inclusief covid. Maar mensen die wachten op een open hart operatie, oncologie, neurochirurgie, etc. zijn dus de dupe. Die kunnen best een paar weken wachten.

Nou kan dat ook best met een hersentumor. Maar nu wachten ze soms zolang dat ze niet meer te redden zijn (of dat ze, in geval van CTC, al zijn overleden). Dat vind ik niet oke.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 22 februari 2021 @ 10:21:19 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198142987
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

En wat zouden ze dan moeten doen, verzwaren? Als niemand zich meer iets van de corona maatregelen aantrekt hebben ze pas een probleem. Daar kan je niet tegen verzwaren.
Dan krijg je de verplichte ophokplicht zoals in Italië. Dan mag je alleen naar buiten als je boodschappen gaat doen, of iets anders essentieels.
Ow, en dat is al een paar geopperd door Grapperhaus btw.
pi_198142996
quote:
19s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef Gunner het volgende:
Ik lees op andere fora, waar men over het algemeen wel erg braaf en volgzaam is, steeds meer geluiden dat men vraagtekens zet bij het voortzetten van de maatregelen. voor velen is de avondklok toch een soort druppel die de emmer deed overlopen. Vertrouwen in het beleid begint steeds minder te worden. opvallend.
Daar zit ik ook mee. Voor mij wordt het ook een zwarte kapper of ik ga de grens over, dat haar begint ook echt te vervelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198143003
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het aantal kanker onderzoeken is weer gedaald, dus covid krijgt wel degelijk voorrang als je het sec gaat bekijken.

Er moet alles aan gedaan worden om zoveel mogelijk oudere mensen in leven te houden. Jammer dan dan kanker diagnoses lager liggen voor de tweede keer deze crisis. Deze mensen zijn niet belangrijk genoeg blijkbaar...
Bevolkingsonderzoeken draaien behoorlijk netjes door en doen zelfs meer om de achterstand van vorig jaar in te lopen:
https://www.rivm.nl/sites(...)1500-1182-99301.html
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')