Hmm. Goed punt.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voorraad van vaccins, het is nogal knullig als je dat opzet en je bent op maandagmiddag om 15:00 klaar omdat er geen vaccins meer zijn en de volgende lading er pas over een week is. Het is niet 'wij' die het niet kunnen, het is de producenten die niet kunnen.
Hoe zou je dat doen? Want op zich wordt niet aan covid voorrang gegeven, maar aan mensen die acuut zorg nodig hebben, en dat zijn nu vaak covid-patienten, toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:f.sinatra nog aanvullend: ik denk dat we in het ziekenhuis niet het goede aan het doen zijn door covid overal voorrang op te geven. Vergelijkbare mening als Girbes.
Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, maar Fok staat toch wat bekend als 'rechts' dus dat is niet zo vreemd.
[..]
nou ja bijvoorbeeld op het forum van tweakers. die zijn meestal wat linkser georienteerd.
uiteraard allemaal corona proofquote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Nielsch het volgende:
Mijn favo cafe in de buurt heeft gister in ieder geval goede zaken gedaan. Daar ben ik wel blij mee voor ze. Je kon er heerlijk op de omliggende trappen aan het water zitten. Bij de buitenbar stonden lange rije mensen te wachten om bier te bestellen.
Zo wordt inderdaad over tweakersforum gedacht en voor heel subfora heb je een aardig goedpunt. Maar hun corona-subforum wordt erg goed gemodereerd..... dat moet ik ze nageven.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan.
Het aantal kanker onderzoeken is weer gedaald, dus covid krijgt wel degelijk voorrang als je het sec gaat bekijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe zou je dat doen? Want op zich wordt niet aan covid voorrang gegeven, maar aan mensen die acuut zorg nodig hebben, en dat zijn nu vaak covid-patienten, toch?
Ergens ook gelezen dat hooikoorts klachten met covid verward kunnen worden, sterktequote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef Simmertje het volgende:
Vandaag enorme last van hooikoorts. Had ergens gelezen dat zodra er weer pollen in de lucht zitten het virus ook minder de kans krijgt. Laten we het hopen
Zou kunnen, maar zo lang ik geen last heb van mijn keel/hoesten zal het wel loslopen. Heb mijn hele leven al hooikoorts, dus erg herkenbare klachten dit.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ergens ook gelezen dat hooikoorts klachten met covid verward kunnen worden, sterkte
Het zijn ook vooral de rubberen stoeptegel personen met bakfietsen die hun gelijk willen hebben. Ik troll daar en op andere fora ook vooral om reacties uit te lokken. Is een soort van tijdverdrijf na de avondklok.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het grappige om te zien is dat de mods daar niet mee om kunnen gaan.
Stel je voor dat je daar zegt dat de volgende influenza golf behoorlijk wat doden gaat veroorzaken.
Dat kan niet hoor.
Ik ben gewoon vervroegd begonnen met hooikoorts medicatie.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zo lang ik geen last heb van mijn keel/hoesten zal het wel loslopen. Heb mijn hele leven al hooikoorts, dus erg herkenbare klachten dit.
Quotum stellen voor covidpatiënten. Bij 750 de ICs dichtgooien.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe zou je dat doen? Want op zich wordt niet aan covid voorrang gegeven, maar aan mensen die acuut zorg nodig hebben, en dat zijn nu vaak covid-patienten, toch?
Dat is voor mij ook het grootste zorgen punt momenteel. Als alle oude, dikke en andere kwetsbaren allemaal beschermd zijn, gaan we dan nog steeds door met dit circus?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:42 schreef DonDruiper het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, dat wanneer de risicogroep volledig is geprikt, of we dan nog steeds elke dag zo panisch gaan doen om de dagcijfers terwijl de ziekenhuizen leeg zijn.
Ik weet niet hoe de Belgen het precies doen. Maar ik vind hun werkwijze wel prima. Gewoon kijken naar de mogelijkheden.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]ja leuk maar dat werkt natuurlijk niet, alleen bij eenmanszaken zou dat misschien kunnen
Dat is ook mijn idee. En eerlijk gezegd heb ik liever dat ze avondklok opheffen dan dat er andere maatregelen genomen gaan worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:16 schreef zoost het volgende:
Versoepelen vlak voor de 3e golf. Met als reden; het draagvlak. Hier klopt iets niet.
En wat zouden ze dan moeten doen, verzwaren? Als niemand zich meer iets van de corona maatregelen aantrekt hebben ze pas een probleem. Daar kan je niet tegen verzwaren.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:16 schreef zoost het volgende:
Versoepelen vlak voor de 3e golf. Met als reden; het draagvlak. Hier klopt iets niet.
Een maximum aantal covid op IC? Of urgentie termijnen niet meer overschrijden. Zoiets. Zorg maar voor strengere triage.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan krijg je de verplichte ophokplicht zoals in Italië. Dan mag je alleen naar buiten als je boodschappen gaat doen, of iets anders essentieels.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En wat zouden ze dan moeten doen, verzwaren? Als niemand zich meer iets van de corona maatregelen aantrekt hebben ze pas een probleem. Daar kan je niet tegen verzwaren.
Daar zit ik ook mee. Voor mij wordt het ook een zwarte kapper of ik ga de grens over, dat haar begint ook echt te vervelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:55 schreef Gunner het volgende:
Ik lees op andere fora, waar men over het algemeen wel erg braaf en volgzaam is, steeds meer geluiden dat men vraagtekens zet bij het voortzetten van de maatregelen. voor velen is de avondklok toch een soort druppel die de emmer deed overlopen. Vertrouwen in het beleid begint steeds minder te worden. opvallend.
Bevolkingsonderzoeken draaien behoorlijk netjes door en doen zelfs meer om de achterstand van vorig jaar in te lopen:quote:Op maandag 22 februari 2021 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het aantal kanker onderzoeken is weer gedaald, dus covid krijgt wel degelijk voorrang als je het sec gaat bekijken.
Er moet alles aan gedaan worden om zoveel mogelijk oudere mensen in leven te houden. Jammer dan dan kanker diagnoses lager liggen voor de tweede keer deze crisis. Deze mensen zijn niet belangrijk genoeg blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |