abonnement Unibet Coolblue
pi_198139671
Prima uur. laatste half uur maar snel vergeten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198140466
Weer eens erg genoten van het spel van Ajax vandaag. Sparta leek soms gewoon een onderdeel te zijn van een Rondo.

Kudus is echt een god, die heeft echt een verfijnde techniek en voetbalt zo ontzettend gemakkelijk. Hopelijk mogen we de komende tijd zo van hem blijven genieten.

Op naar donderdag!! :)
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_198140572
Ook grappig dat je Promes eigenlijk al totaal niet meer mist _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198140747
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Ook grappig dat je Promes eigenlijk al totaal niet meer mist _O-
Wie?

:T
Oh.
  maandag 22 februari 2021 @ 01:31:40 #30
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_198141035
Is die eigenlijk al weg?
  maandag 22 februari 2021 @ 06:25:55 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_198141369
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 01:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is die eigenlijk al weg?
Nee
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 22 februari 2021 @ 09:07:48 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198142196
twitter
pi_198142651
Moet Neres tegen Lille in de basis beginnen? In mijn ogen verdient hij dat niet, zeker in z'n huidige zwakke vorm. Ik zou Kudus op zijn plek zetten, denk dat ie daar ook prima uit de voeten kan. Er is echt iets met Neres aan de hand de laatste seizoenen, het niveau van z'n eerste seizoen heeft ie eigenlijk nooit meer aangetikt. Die goal tegen Juve waar de klasse van af droop, staat nog scherp op m'n netvlies.
  maandag 22 februari 2021 @ 10:17:01 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198142932
Zondag wordt wel feest als je die wint. Zelfs als PSV alle daaropvolgende wedstrijden nog wint hoef je er zelf maar 7 van de 11 resterende te winnen _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198142937
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:54 schreef AmaninFull het volgende:
Moet Neres tegen Lille in de basis beginnen? In mijn ogen verdient hij dat niet, zeker in z'n huidige zwakke vorm. Ik zou Kudus op zijn plek zetten, denk dat ie daar ook prima uit de voeten kan. Er is echt iets met Neres aan de hand de laatste seizoenen, het niveau van z'n eerste seizoen heeft ie eigenlijk nooit meer aangetikt. Die goal tegen Juve waar de klasse van af droop, staat nog scherp op m'n netvlies.
Hij heeft gewoon altijd een tijdje nodig om weer in vorm te komen nadat hij terugkomt van een blessure.
Oh.
  maandag 22 februari 2021 @ 10:19:52 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198142969
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:54 schreef AmaninFull het volgende:
Moet Neres tegen Lille in de basis beginnen? In mijn ogen verdient hij dat niet, zeker in z'n huidige zwakke vorm. Ik zou Kudus op zijn plek zetten, denk dat ie daar ook prima uit de voeten kan. Er is echt iets met Neres aan de hand de laatste seizoenen, het niveau van z'n eerste seizoen heeft ie eigenlijk nooit meer aangetikt. Die goal tegen Juve waar de klasse van af droop, staat nog scherp op m'n netvlies.
ik zou niet met hem beginnen, Antony is fitter en heeft ook wat meer dreiging al denk ik dat Neres de completere van de 2 is, geef hem wat tijd.
Kudus daar? Nee lijkt me niet, dan nog eerder Idrissi.
pi_198143462
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:17 schreef Dven het volgende:
Zondag wordt wel feest als je die wint. Zelfs als PSV alle daaropvolgende wedstrijden nog wint hoef je er zelf maar 7 van de 11 resterende te winnen _O_
Mooi vooruitzicht inderdaad, al ben ik al blij als we daar in ieder geval niet verliezen, dan hou je ze op 9 verliespunten en geef je ze niet echt een boost dat er misschien nog wat te halen valt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 maandag 22 februari 2021 @ 11:38:04 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_198143937
Hugo Borst is bezorgd door de monopoliepositie van Ajax. De Amsterdamse club wordt door de columnist van het Algemeen Dagblad 'stervensrijk' genoemd en zal het gat met concurrenten PSV en Feyenoord door de Europese miljoenen alleen maar uitbreiden.

'De afstand is onoverbrugbaar geworden', concludeert Borst. 'Het neemt gênante vormen aan. Bij Ajax gaat het om miljoenen, bij de volgers om kleingeld. Arm Feyenoord. Komt halverwege dit seizoen met een uitgerangeerde Argentijnse spits op de proppen van een half miljoen, terwijl Ajax een gaaf Frans exemplaar van 22,5 miljoen euro presenteert.'

Ajax is 'de maat der dingen', vervolgt de columnist. 'De rest figureert. Steven Bergwijn wilde als PSV'er vorig jaar dolgraag (terug) naar Ajax. Hoe pijnlijk is dat? Op dit moment flirt de wulpse Mo Ihattaren op sociale media zo met Ajax dat hij op een golddigger lijkt. In zijn denken en spelen hoort het kind nog in de Arena thuis ook. Hij wil naar voren, gewoon lekker voetballen. Het is de onweerstaanbare aantrekkingskracht van Ajax. Tadic, Blind en wat Zuid-Amerikanen zouden Mo de mores van het vak bijbrengen.'

'Bij Ajax zijn ze niet foutloos hoor (vergeten vinkje, fout pilletje, mesje, enzovoort), maar Ajax is rijk en superieur', aldus Borst. 'Maar Ajax' virtuositeit is alleen internationaal te harden. We hebben echt een probleem. Ajax is hier monopolist. Tot in de eeuwigheid. Boven in de Eredivisie wordt het nooit, nóóit, meer spannend.'

*O*

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_198143995
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst is bezorgd door de monopoliepositie van Ajax. De Amsterdamse club wordt door de columnist van het Algemeen Dagblad 'stervensrijk' genoemd en zal het gat met concurrenten PSV en Feyenoord door de Europese miljoenen alleen maar uitbreiden.

'De afstand is onoverbrugbaar geworden', concludeert Borst. 'Het neemt gênante vormen aan. Bij Ajax gaat het om miljoenen, bij de volgers om kleingeld. Arm Feyenoord. Komt halverwege dit seizoen met een uitgerangeerde Argentijnse spits op de proppen van een half miljoen, terwijl Ajax een gaaf Frans exemplaar van 22,5 miljoen euro presenteert.'

Ajax is 'de maat der dingen', vervolgt de columnist. 'De rest figureert. Steven Bergwijn wilde als PSV'er vorig jaar dolgraag (terug) naar Ajax. Hoe pijnlijk is dat? Op dit moment flirt de wulpse Mo Ihattaren op sociale media zo met Ajax dat hij op een golddigger lijkt. In zijn denken en spelen hoort het kind nog in de Arena thuis ook. Hij wil naar voren, gewoon lekker voetballen. Het is de onweerstaanbare aantrekkingskracht van Ajax. Tadic, Blind en wat Zuid-Amerikanen zouden Mo de mores van het vak bijbrengen.'

'Bij Ajax zijn ze niet foutloos hoor (vergeten vinkje, fout pilletje, mesje, enzovoort), maar Ajax is rijk en superieur', aldus Borst. 'Maar Ajax' virtuositeit is alleen internationaal te harden. We hebben echt een probleem. Ajax is hier monopolist. Tot in de eeuwigheid. Boven in de Eredivisie wordt het nooit, nóóit, meer spannend.'

*O*

:T
Waarom altijd die overacting Hugo?
Oh.
  Trouwste user 2022 maandag 22 februari 2021 @ 11:42:31 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_198144010
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom altijd die overacting Hugo?
Het is een columnist, geen administrateur.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin maandag 22 februari 2021 @ 11:45:38 #41
35723 crew  GGMM
pi_198144057
Ajax is rijk ja

Goede column weer Hugo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_198144209
Ah het gat is weer eens onoverbrugbaar. En dan over een paar jaar is het weer dood- en doodziek? Het is allemaal wat.
Dit, dus.
  maandag 22 februari 2021 @ 12:06:03 #43
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_198144309
Wat ik niet snap aan dat soort redenaties is dat er altijd gedaan wordt of het de schuld van Ajax is.
Terwijl het toch echt het amateurisme van PSV en Feyenoord is dat ze geen moderne begroting rond kunnen krijgen.
Kijk alleen al naar Feyenoord. Zoveel fans, zoveel bedrijvigheid in en rond Rotterdam. En toch ieder jaar weer sappelen.
Blij dat ze bij Ajax minder prutsen.
Life is what you make it.
  maandag 22 februari 2021 @ 12:06:35 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198144317
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:58 schreef Buitendam het volgende:
Ah het gat is weer eens onoverbrugbaar. En dan over een paar jaar is het weer dood- en doodziek? Het is allemaal wat.
het is nooit goed en ik blijf erbij dat het niet Ajax is wat zo over presteert met maar 3 punten meer dan vorig seizoen na 22 wedstrijden
  maandag 22 februari 2021 @ 12:12:31 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198144385
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
Wat ik niet snap aan dat soort redenaties is dat er altijd gedaan wordt of het de schuld van Ajax is.
Terwijl het toch echt het amateurisme van PSV en Feyenoord is dat ze geen moderne begroting rond kunnen krijgen.
Kijk alleen al naar Feyenoord. Zoveel fans, zoveel bedrijvigheid in en rond Rotterdam. En toch ieder jaar weer sappelen.
Blij dat ze bij Ajax minder prutsen.
Ze hebben bij Ajax natuurlijk ook jaren aan geprutst, je kan wel stellen van 1996 tot 2011 zo'n beetje, uiteraard zaten er wel goeie jaren tussen maar dat was meer ondanks dan dankzij het beleid.
pi_198144606
Ajax is voor Nederlandse begrippen inderdaad rijk maar de voordelen daarvan worden mijn inziens nog weleens overdreven. Ajax zit vast in de Nederlandse competitie dus kan ondanks het vele geld lang niet iedereen halen die ze willen ook al kan men het wel betalen. Daarnaast kun je er maar 11 opstellen dus er zit een zekere limiet op in hoeverre zij het geld op het veld daadwerkelijk kunnen uitbuiten. Veel geld blijft op de rekening staan of wordt gebruikt voor randzaken die niet direct invloed hebben op het spel. En dan heb ik het nog niet eens over het belang van tactiek en voetbalinzicht van de staf en organisatie waarbij geld een beperkte rol speelt.

Ja, Ajax is het aan zijn financiële stand verplicht om jaarlijks kampioen te worden maar het idee dat de rest kansloos is is gewoon niet hoe de voetballerij of sport in algemene zin werkt. En gelukkig maar want anders was de lol er gauw af.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198144817
Als Ajax van PSV zou verliezen en het gat dan weer 3 punten is (zonder de inhaalwedstrijd) krijgen we weer overal columns dat het spannend is, Ajax waardeloos presteert met haar materiaal etc. Waan van de dag :p
  maandag 22 februari 2021 @ 12:47:20 #48
80382 manny
30 is best veel
pi_198144850
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ze hebben bij Ajax natuurlijk ook jaren aan geprutst, je kan wel stellen van 1996 tot 2011 zo'n beetje, uiteraard zaten er wel goeie jaren tussen maar dat was meer ondanks dan dankzij het beleid.
Precies. Wij moeten gewoon lekker naar onszelf kijken en het zo goed mogelijk doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_198144940
quote:
19s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:47 schreef manny het volgende:

[..]

Precies. Wij moeten gewoon lekker naar onszelf kijken en het zo goed mogelijk doen.
Ajax verkoopt tegenwoordig spelers die anderhalve wedstrijd in de eredivisie gespeeld hebben voor dan de hele selectie van Feyenoord waard is. Dat is fijn maar heeft veel met imago te maken.
Maar dat kan ook weer veranderen en probeer daar maar eens een beleid voor te verzinnen.
Wie dit leest is gek
  Trouwste user 2022 maandag 22 februari 2021 @ 12:55:07 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_198144980
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ajax verkoopt tegenwoordig spelers die anderhalve wedstrijd in de eredivisie gespeeld hebben voor dan de hele selectie van Feyenoord waard is. Dat is fijn maar heeft veel met imago te maken.
Maar dat kan ook weer veranderen en probeer daar maar eens een beleid voor te verzinnen.
Ze hebben al 30 jaar de tijd gehad. Als je van Persie voor nop naar Arsenal laat vertrekken door het etiket te lastig.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')