Ik Boze_Eend onderteken deze klacht en ben het helemaal eens met deze klacht.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:36 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Klacht: de user @:mikeytt zit te haten op mbo'ers en rectificeert zijn fout niet.
Verwachte actie: een excuusbrief van minimaal 250 woorden van de user @:mikeytt
Hoe zet jij terechte klacht zo mooi in de tt?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:36 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Klacht: de user @:mikeytt zit te haten op mbo'ers en rectificeert zijn fout niet.
Verwachte actie: een excuusbrief van minimaal 250 woorden van de user @:mikeytt
nee die heb ik nog niet, maar het is maar goed dat ik er een ga kopen. Met die tang kan ik ook al deze andere messen eruit trekken. En dan zegt hij dat mbo'rs dom zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
habibo steekt hij jou in de rug met jou eigen zakmes
Hebben de mods gedaan @IceCreamSandwichquote:Op zondag 21 februari 2021 20:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe zet jij terechte klacht zo mooi in de tt?
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:47 schreef skidzor het volgende:
mbo-gang gaat je aanvallen, broer. Excuses nu of anders stoppen we je in een wasmachine
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:48 schreef IceCreamSandwich het volgende:
ik heb hier een heet strijkijzer klaar staan
Kan je misschien nu je toch bezig bent mijn slip strijken? Die zwarte met roze rand.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:48 schreef IceCreamSandwich het volgende:
ik heb hier een heet strijkijzer klaar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |