Welke act?quote:
Uhhm.. Hij heeft al 14 goals in 1600 minuten gemaakt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar ik las hier vorig weekend dat Malen eigenlijk een heel goed rendement heeft.![]()
![]()
![]()
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhhm.. Hij heeft al 14 goals in 1600 minuten gemaakt!
Oh, oke. Sorryquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste spelerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zegt geen neuk over rendement natuurlijk.
Is ook een hype. Heeft alles om een grote meneer te worden, begrijp mij niet verkeerd. Maar voordat hij vorig seizoen geblesseerd raakte, knikkerde hij opeens de een na de ander erin (waarvan de helft in 1 wedstrijd vgm). Maar dáárvoor, stond ie toch vooral bekend om het missen van alle kansen. Is m.i. toch te vaak afwezig en te weinig beslissend voor een speler die echt geld op moet gaan leveren (en dat gelukkig waarschijnlijk nog gaat doen ook).quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste speler
Als een speler elke wedstrijd 5-6 opgelegde kansen nodig heeft om een doelpunt te maken, dan is zijn rendement niet best. Daarmee maak je in de Mickey Mouse competitie 20-25 doelpunten per seizoen.quote:
Het was een grapje maat. Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als een speler elke wedstrijd 5-6 opgelegde kansen nodig heeft om een doelpunt te maken, dan is zijn rendement niet best. Daarmee maak je in de Mickey Mouse competitie 20-25 doelpunten per seizoen.
Hij is een beetje blind en dat kansen missen klopt ook wel, wat ik al zei het is niet echt een spits, zou rond een "kaatsende" spits moeten spelen denk ik voor meer rendement.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is ook een hype. Heeft alles om een grote meneer te worden, begrijp mij niet verkeerd. Maar voordat hij vorig seizoen geblesseerd raakte, knikkerde hij opeens de een na de ander erin (waarvan de helft in 1 wedstrijd vgm). Maar dáárvoor, stond ie toch vooral bekend om het missen van alle kansen. Is m.i. toch te vaak afwezig en te weinig beslissend voor een speler die echt geld op moet gaan leveren (en dat gelukkig waarschijnlijk nog gaat doen ook).
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een slechte voetballer is. Maar hoe vaak scoort hij tegen 1 van de betere ploegen? Ajax, Feyenoord, AZ en nu deze Grieken? Hij heeft gewoon teveel kansen nodig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen is toch een hele goeie speler hoor, niet echt een centrumspits vind ik maar toch je beste speler
hij is er ook wel lang uit geweest hè, dat weer de volle 100% zijn heeft toch ook wel tijd nodig denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een slechte voetballer is. Maar hoe vaak scoort hij tegen 1 van de betere ploegen? Ajax, Feyenoord, AZ en nu deze Grieken? Hij heeft gewoon teveel kansen nodig.
Leuk dat hij er 2 maakt tegen Twente en ADO, maar alleen al tegen ADO had hij er 4/5 moeten maken.
Kan er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is er ook wel lang uit geweest hè, dat weer de volle 100% zijn heeft toch ook wel tijd nodig denk ik
Flinke cope.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:02 schreef PSVCL het volgende:
Volgend jaar staat er een sterk en ingespeeld teamlaat Schmidt maar bouwen.
Hopelijk zonder Rosario
Een twaalfde clown hebben we niet per sé nodig, maar leuk dat je aan ons denkt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Mad, dacht kan er wel bij na die 11 clowns van psv gister
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een twaalfde clown hebben we niet per sé nodig, maar leuk dat je aan ons denkt.
Blijft toch leuk altijd, die zuigertjes in clubtopics.Of je het nou zelf doet of anderen het doen maakt eigenlijk geen zier uit, het is gewoon topvermaak.
Tag dan, pussy. Durf je niet hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie. Dezelfde mensen die het zelf ook doen in de livetopics, overigens.
Je moet niet eerst uitdelen/zelf zuigen en vervolgens gaan schuimbekken als het andersom gebeurd. Kan nu wel eea gaan lopen taggen maar betreft dit halve topic.
Begin maar met taggen dan, ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Jank niet zo wijf. Is dit topic een soort safe zone voor de autismo’s hier? In jullie vriendengroep is ook geen gezuig n.a.v. oa voetbal? Of zijn die vriendengroepen er niet?
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie. Dezelfde mensen die het zelf ook doen in de livetopics, overigens.
Je moet niet eerst uitdelen/zelf zuigen en vervolgens gaan schuimbekken als het andersom gebeurd. Kan nu wel eea gaan lopen taggen maar betreft dit halve topic.
Begrijpend lezenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tag dan, pussy. Durf je niet he
Pussyquote:
Begrijpend lezen, redactie sport. Zijn vaak dezelfde types die zo mad gaan als ik ‘zuig’quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begin maar met taggen dan, ik kijk er naar uit!
Gezuig in een vriendengroep is wat anders dan in een clubtopic. Ik ken je niet (en wil dat graag zo houden) en van iemand die je niet kent, kun je nou eenmaal niet zoveel hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |