Eens, dan zit er iets niet goed in jouw hoofd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:12 schreef 7Eleven het volgende:
Als ik na zo’n choke partij ‘hahaha’ typ en mensen gaan daar zo mad op, dan zit daar echt iets niet goed in dat koppie.
Ontwijkende pussyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Alle kneusjes weer defensief genot
Er zijn dagen dat ik niet let op wie er 'mad' gaat, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, redactie sport. Zijn vaak dezelfde types die zo mad gaan als ik ‘zuig’
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet let op wie er 'mad' gaat, om eerlijk te zijn.
Overal komen ze vandaan, de snowflakesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, dan zit er iets niet goed in jouw hoofd.
LOL, zelfs wanneer je het benoemt durf je me niet te taggen. PUSSY!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik wilde jou taggen maar vind je te irrelevant, bij deze dus alsnog.
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
En als je een trolletje meent te moeten zetten zorg er dan op zijn minst voor dat het grappig is.
LOLquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
LOL, zelfs wanneer je het benoemt durf je me niet te taggen. PUSSY!
Stop er maar gewoon mee. Dit begint heel erg sneu te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.
Nog een! Hele topic op de bankenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop er maar gewoon mee. Dit begint heel erg sneu te worden
Later!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja meeste van jullie zijn hier altijd, lekker makkelijk. Enfin, ik ga er weer vandoor, aju!
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ken je niet (en wil dat graag zo houden)
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinnerenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja meeste van jullie zijn hier altijd, lekker makkelijk. Enfin, ik ga er weer vandoor, aju!
Waar denk je dat Malen zou spelen als elke kans een doelpunt zou zijn?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Welke act?
Ik vind Malen over het algemeen een hele goede speler, en ben erg blij dat hij bij PSV speelt.
Maar, als je serieus durft te beweren dat Malen een ‘heel goed/prima rendement’ heeft, kijk je geen enkele wedstrijd van PSV.
Fulham.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Waar denk je dat Malen zou spelen als elke kans een doelpunt zou zijn?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren
Autisme de postquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfamfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren
Ik, zo moeilijk is dat toch niet? Maar dit schiet allemaal niet op jongen, stop maar met jezelf voor lul zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:30 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wie heeft het over grappig? Lees nou eens goed joh.
Weer gelachenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als zelfs de meepostende Ajacieden het sneu vinden, wordt het wel een beetje pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |