Ik mag hopen dat de detailhandel en horeca eens in verzet komt. Ik neem aan dat een Action en Mediamarkt wel wat rechtszaakjes aan het voorbereiden is.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat de voltallige oppositie hier kei- en keihard tegenin gaat? Wat een enorm trieste gang van zaken is hier gaande, echt niet normaal meer.
Ja maatregelen verlengen die er als eerste af zouden gaan is geheel nuchter! Dat is meer waanzinquote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee blijf... hebben wat meer gewone nuchterheid nodig.
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef popje het volgende:
[..]
Ja maatregelen verlengen die er als eerste af zouden gaan is geheel nuchter! Dat is meer waanzin
In een winkel die gesloten zou moeten zijn, zonderr mondkapje. Kennelijk gelden de regels alleen voor het basisschoolklasje, niet voor de meester.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:00 schreef leolinedance het volgende:
Onhandigheid De Jonge: op de foto zonder mondkapje
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20210221_96015396
[ afbeelding ]
Ik mis hamerquote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bingo voor dinsdag:
- was uw handen stuk
- hou vol!
- we doen dit samen
- Britse variant
- dood
- verderf
- avondklok is niet leuk, maar het moet gewoon
- mammoettanker
2 weken was gewoon een vertaalfout?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks gewoon 2 maanden avondklok gehad dus
Het volk wilde perspectief. Nou, daar heb je het, met je opgeschoren zijkantjes.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:
Echt, wat kan mij die kappers nou verrotten?
Ik ben die routekaart eerlijk gezegd alweer vergeten. Kan me herinneren dat de avondklok prioriteit nummer 1 was om opgeheven te worden, maar de werkelijkheid pakt dus anders uit. Weet niet of dit zo ook op de routekaart stond ...quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hoe staan de kappers tov de sportscholen op die routekaart?
Ik dacht dat die ook vrij snel aan de beurt waren.
Nee gewoon de huisspecialiteit van de beroepsleugenaars daar in Den Haag. Had iemand echt anders verwacht?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 weken was gewoon een vertaalfout?
Dat levert alleen voor het sociale aspect een beetje winst op, voor fatsoenlijke onderwiijskwaliteit moeten ze toch minimaal 50% van de tijd op school kunnen zitten. Willen ze anders alle toetsen en practica in één dag plannen? Voor gewone lessen hou je geen tijd over.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 dag les op middelbare scholen en shoppen op afspraak. Dat zijn versoepelingen van niks.
Babylonisch leugentje van Ruttequote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 weken was gewoon een vertaalfout?
Maar daarna moet het demissionaire demissionaire kabinet beslissen... dan wordt het dus vast nog een verlenging want ze gaan niet pers conferencen een dag tijdens de verkiezingenquote:
Zoals je zelf al zei: niemand staat hierbij te juichen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef popje het volgende:
[..]
Ja maatregelen verlengen die er als eerste af zouden gaan is geheel nuchter! Dat is meer waanzin
Ja daar staat mij ook iets van bij, en in het kader van werk aan uw overgewicht en leef uw agressie en frustratie uit op het ijzer in plaats van op iemand anders wel zo verstandig.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hoe staan de kappers tov de sportscholen op die routekaart?
Ik dacht dat die ook vrij snel aan de beurt waren.
Ja je kan 'm zo weer invullen.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bingo voor dinsdag:
- was uw handen stuk
- hou vol!
- we doen dit samen
- Britse variant
- dood
- verderf
- mammoettanker
Dat was bij routekaart 1 en we zijn nu bij versie 1000quote:Op zondag 21 februari 2021 19:03 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik ben die routekaart eerlijk gezegd alweer vergeten. Kan me herinneren dat de avondklok prioriteit nummer 1 was om opgeheven te worden, maar de werkelijkheid pakt dus anders uit. Weet niet of dit zo ook op de routekaart stond ...
Sportscholen, detailhandel, horeca, andere contactberoepen, sportclubs, musea, zwembaden, bibliotheken en dan ook het onderwijs worden hier gewoon keihard genaaid voor alleen de kappers. Hebben die wereldvreemden echt geen enkele realiteitszin meer?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de detailhandel en horeca eens in verzet komt. Ik neem aan dat een Action en Mediamarkt wel wat rechtszaakjes aan het voorbereiden is.
Vergeet EVENTJES niet!quote:Op zondag 21 februari 2021 19:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bingo voor dinsdag:
- was uw handen stuk
- hou vol!
- we doen dit samen
- Britse variant
- dood
- verderf
- mammoettanker
12 paar schoenen passen en dan zeggen, mja, ik denk er toch nog even over naquote:
De verkiezingen zijn nu natuurlijk al 3 dagen. Maar voor eerder dichtgooien van de stembureau's zal artikel J1 van de kieswet gewijzigd moeten worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen dan idd. Wellicht worden de verkiezingen uitgesmeerd over meerdere dagen, en weekend, en dan eerder dicht elke dag.
Blijft het interessant hoe ze het met het toezicht op tellen gaan doen.
Of ze stellen het helemaal uit natuurlijk.
Binnenskamers wel hoor, in Den Haag. Die springen een gat in de lucht dat het volk deze ellende maar gewoon slikt als gevolg van hun misselijke trucjes/leugens.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei: niemand staat hierbij te juichen.
Met welk doel?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Binnenskamers wel hoor, in Den Haag. Die springen een gat in de lucht dat het volk deze ellende maar gewoon slikt als gevolg van hun misselijke trucjes/leugens.
"Die avondklok die komt er niet hoor dat wil niemand."
"Nee echt maar twee weekjes hoor, wij vinden het ook heel naar."
etc.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |