SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
Vanwaar eigenlijk die gele paraplu's?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Andere stream
https://fb.watch/3O9VzXIemL/
'Mensen hebben het gezellig naar hun zin'quote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Niet hele slimme jongen die van de stream
Weet ik nietquote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die gele paraplu's?
IJsjes en cake, het is vandaag wel je cheatday he.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
En toen kwam er bezoek langs met vers gebakken roombotercake. Doei keto
en terecht is toch niet te verkopen ditquote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Demo wordt ontbonden
daaaaart gaan we
het is zondag :pquote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJsjes en cake, het is vandaag wel je cheatday he.
Duurt nog een half uurtje denk ik. Of sinds wanneer riepen ze voor het eerst op om jezelf te verwijderen?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mag hopen dat politie gaat ingrijpen.
nuquote:Op zondag 21 februari 2021 15:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Duurt nog een half uurtje denk ik. Of sinds wanneer riepen ze voor het eerst op om jezelf te verwijderen?
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Jeej de ME is er, lekker viruswappiesklappen
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Zijn al die paraplu's de preventieve bescherming tegen het waterkanon?
Denk niet dat zo' actionparapluutje ook maar iets van bescherming biedt tegen een waterkanonquote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef SignificanteAnder het volgende:
Zijn al die paraplu's de preventieve bescherming tegen het waterkanon?
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zit klaar met chips voor koffie drinken met me knuppels
Ik ga gelijk solliciterenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.
O Ja kut die blagen weer.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:18 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Het is komende week wel weer kindervakantie, dus het is wel iets minder rustig dan gewoon doordeweeks waarschijnlijk.
Die zit dan alleen maar de hele tijd hyperactief snackend naar livestreams te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Communicatiemedewerker bij de politie zou wel iets voor jou zijn.
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit dan alleen maar de hele tijd hyperactief snackend naar livestreams te kijken
Het was toch gezelligquote:Op zondag 21 februari 2021 15:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellige demo man doe eens normaal zeg.... dit was gewoon gezellig samen dansen , polonaise lopen. geen enkele regel werd aangehouden
Zou je ze ongemerkt kunnen bekogelen met onschuldige dingen zoals een bananenschil of klokhuis?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Hier beneden staat ook een groepje pubers met mcdonalds-voer en een Bluetooth speaker.
Ja dat dus gezellig dansen . polonaise lopen op elkaar dansen. zonder mondkap en winkels en horeca dichtquote:
zullen wel haagse koffiedrinkers zijnquote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
'Er worden ook dingen geroepen als slavendrijvers'
Heb al meermaals 'kankerwouten' voorbij horen brullen
Daar waait het te hard voor denk ik. Dan krijg ik het terug in m'n gezicht. Het raakt sowieso z'n doel niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:39 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Zou je ze ongemerkt kunnen bekogelen met onschuldige dingen zoals een bananenschil of klokhuis?
hoe ze er nu omheen staanquote:Op zondag 21 februari 2021 15:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en dat allemaal door een volvo he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |