Yep. Wel saaier ook. Duidelijk dat ze mensen hebben uitgekozen die ‘een rugzakje’ hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:08 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
klopt de strijd is onevenwichtig, de instabiele figuren zijn allemaal Nederlanders zoals een Theo en Jowie (+Daan en Naat in kielzog) die zomaar besloten te gaan, een Jerrel die het uitlokte en Jill en Matt die niet zo sociaal vaardig zijn. Alleen Rene was van redelijk formaat en Mike doet het aardig, het vlaams blok is gewoon te hecht en stabiel, als je dat soort types aan NL kant erin had van het eerste moment, was het wel spannender geworden, dan had het kunnen zijn dat Michel niet was aangesloten bij K5.
Ik kan niet tegen zijn schijnheilige gedrag, hij is hier al voor de derde op volgend week mee bezig en dan nog zegt die K5 het is toevallig dat we op dezelfde persoon stemmen. Kom er verdorrie allemaal gewoon voor uit daar in dat huis Of nog beter laat BB dit gaan verbieden.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Stargazing het volgende:
Michel is slecht bezig, die arrogantie gaat hem nog stemmen kosten
Zeker zo'n deurwaarder van Binnen-zonder-kloppen?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee nee dat heb je mis .. alles word door de deurwaarder of notaris gecheckt
Still herequote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef Astro_boy het volgende:
Is de fanschare van Tarrel al vertrokken uit deze thread btw?
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keerquote:Op zondag 21 februari 2021 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja Nick is wél huismeester geweest!! Was ik alweer vergeten![]()
Dus wss volgende week Mies of Julie huismeester (als een van hun er dan nog inzit)
Dat zegt ook niemand. Dat zal wel moeten een keer.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keer
naïef en hypocriet mens is hetquote:Op zondag 21 februari 2021 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een aandachtshoer is dat geworden die Jill. Maakt de kop gek van wat kereltjes en denkt de madam te zijn
Maakt het wat uit dan? er zitten toch 8 Belgen in dus voor de nominaties maakt het niet veel uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat je geen 2e keer huismeester kan worden, iemand die het al geweest is had toch afgelopen spel ook die ballon met briefke huismeester kunnen pakken? dus het kan wel een 2e keer
loooolquote:Op zondag 21 februari 2021 16:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ja in Belgie doet een gerechtsdeurwaarder het.
Jill zorgt ervoor, dat Matt zich onzeker gaat voelen. Ze speelt ermee en geniet er zichtbaar ook van.quote:
True, maar Jill spant in die zin wel de kroon.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Daar zijn er 10 van in het huis.
Misschien iemand in bed gescheten ?quote:Op zondag 21 februari 2021 16:19 schreef Tourniquet het volgende:
Matt: "Waarom ging je trouwens vannacht ineens naar je eigen bed?"
Jill: "Weet ik ook niet"
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill zorgt ervoor, dat Matt zich onzeker gaat voelen. Ze speelt ermee en geniet er zichtbaar ook van.
Zo dom als ze overkomt is ze denk ik niet hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens bewust met hem speelt. Denk dat ze gewoon zo dom is dat ze niet eens doorheeft hoe het over kan komen. Iedere keer weer heeft ze het over de aftermath die ze veroorzaakt. Ze doet dingen zonder na te denken. Ze is gewoon dom.
gatverdammequote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gadverdamme ..Vies Kind... en de klokhuis ook?![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk, MalleJillie heeft het over nix anders maar zegt 100x dat mag nix zeggen.. Matje en Thommie blijven uitzuigen wat er gebeurd zou zijn gisternacht... raar dat ze waren er alletwee bijquote:Op zondag 21 februari 2021 16:20 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben Matt en Jill in de DBK moeten uitweiden over het nachtelijk gefriemel?
Is haar van de week 2x vertelt dat Mattje verliefd is op haar, dat wilt ze niet en broertje enzo en vannacht gaat ze tegen hem aanliggen. Die chick is ook zo onzeker als wat maar weet precies waar ze mee bezig is en geniet zichtbaar van de aandacht die ze ermee genereert.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Goorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Matt heeft gestofzuigd, Nick. Vanochtend. Samen met jou.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo dom als ze overkomt is ze denk ik niet hoor
Aaj ! Jij durft iets over Liese te zeggen. Je wordt zo dadelijk door een paar Cossers terug gefloten.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ah heb ik gemistquote:Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is haar van de week 2x vertelt dat Mattje verliefd is op haar, dat wilt ze niet en broertje enzo en vannacht gaat ze tegen hem aanliggen. Die chick is ook zo onzeker als wat maar weet precies waar ze mee bezig is en geniet zichtbaar van de aandacht die ze ermee genereert.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:25 schreef Cargamelk het volgende:
Neem videoland met twee streams zeggen ze
Fake News... Laat die Cosser maar komen, ik lust wel rauw vleesquote:Op zondag 21 februari 2021 16:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aaj ! Jij durft iets over Liese te zeggen. Je wordt zo dadelijk door een paar Cossers terug gefloten.
Geloof jij alles wat op internet staat?quote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef IkFok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dan kun je hier de hele tijd naar kijken
Facebook?quote:
Nee,daarom heb ik jou voor waarheidsvinding.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat op internet staat?
Helder toch!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:29 schreef Rhosyn het volgende:
Nick met zijn rare hoofd zit weer te raaskallen over iek ene alah iek komme kamer vretuh kamer ene iek kaniet
iemand heeft een filmpje dat om de paar secondes werd gelooped (of hoe je dat schrijft) en denken dus dat er ik weet niet hoe lang er bewogen werd die nacht.quote:
Ah snap ik ja. Bij deze: Dawasniewaarnie!quote:Op zondag 21 februari 2021 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,daarom heb ik jou voor waarheidsvinding.
Zelfde als dat ze Mike een griezel vindt en hoe durft hij te zeggen dat hij wat van haar wilt en walgelijk, maar voordat ze van Thomas naar Matt z'n bed switchte moest ze nog wel ff Mike wakker maken om hem een knuffel te geven. Naar meisje, alles voor de aandacht.quote:
Nee. Ze is niet dom. Ze is impulsief.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:23 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
We snappen hem Koosquote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
Echt hoor is allemaal niet overlegd wat die 5 doen. Maar ze hebben het er al dagen over met hun vijven.
Nou, het was wel wat langer dan een paar seconde hoor. Denk dat honk 2 zeker wel is bereikt.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iemand heeft een filmpje dat om de paar secondes werd gelooped (of hoe je dat schrijft) en denken dus dat er ik weet niet hoe lang er bewogen werd die nacht.
Niet dom, Als je vol verbazing bent dat Nederland 12 provincies heeft en dan vraagt Hoe weet je dat.....quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Ze is niet dom. Ze is impulsief.
Ik ga er sowieso vanuit dat ze voor een 2e keer huismeester gaan worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die jongeren moeten ook helemaal niks. Het is niet het huis van K5 maar van BB.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
Zwakkelingen zeg het dan gewoon tegen die jongeren dat ze moeten schoonmaken. Achter hun rug om verandert dus niets aan hun gedrag .
Dank u.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah snap ik ja. Bij deze: Dawasniewaarnie!
BB winnaar moet wel een beetje kunnen dansen vind ik.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:35 schreef Jockari het volgende:
Een bb-winnaar is iemand die in alles goed is zegt Nick... Da's dan enkel Michel.
Ja maar zuipen ook. Nick kan dus ook niet winnen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
BB winnaar moet wel een beetje kunnen dansen vind ik.
quote:Op zondag 21 februari 2021 16:37 schreef Windhapper het volgende:
[..]
BB winnaar moet wel een beetje kunnen dansen vind ik.
Naomi winnaar BB NL/Be 2021quote:Op zondag 21 februari 2021 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar zuipen ook. Nick kan dus ook niet winnen.
Wow!! dat gaat wel heel erg verquote:Op zondag 21 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat zelfs de rede verzinnen wat liese moet zeggen als ze op matt gaat stemmen
Iemand moet Liese zeggen wat ze moet zeggen. Want met haar gegeeuw gaan we er niet komen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
Michel gaat zelfs de rede verzinnen wat liese moet zeggen als ze op matt gaat stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |