Dat zal toch echt aan de regels in je gemeente liggen. Hier zou je er, terecht, niet mee wegkomen. Nog even los van dat je dat zelf toch ook niet moet willen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
De vraag is maar hoe sterk die constructie is. Meestal zijn die houten krotjes neergezet voor 20 jaar.
Volgensmij was er zo’n regel dat je na een aantal jaar zelf afwijkende aanpassingen mocht maken zoals kleur enzo. Zou dat hier ook gelden? Dan kan je het gewoon laten verleppen dat aantal jaartjes en dan afbreken die handel.
Waarom plaats je dan een normale opdekdeur naar een ongeïsoleerde garage?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:24 schreef quo_ het volgende:
Uit ervaring kan ik je vertellen dat een normale opdekdeur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |