SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:56 langer zonlicht dan gisteren en de weersverwachting is uitstekend. Dus weer lekker naar buiten vandaag
Vandaag is tevens de eerste dag van het jaar dat de zon, althans in Deventer, pas in de avond (18:00) onder gaat
![]()
Spinazie komt oorspronkelijk uit de omgeving van Iran
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik geen chocola gekocht.
Nee niet eensquote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?
Je vergeet de /squote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en waarom horen we niets meer over de griep. normaal was die golf er al lang
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat spinazie uit Iran komt
Waarmee moet die helpen?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
Ik wil ook wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik nog over nadenken. Misschien even kijken welke talenten ierse setters hebben.
Doenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel.
Ik zat een piepklein hondje in een asiel. Ik wil hem.
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen![]()
Wat voor hondje is het?
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemen
Je hebt toch een dakterras?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.
Maar ik zal wel niet in aanmerking komen omdat ik geen tuin heb ofzo.
Zouden dieren zich eigenlijk ooit wel eens druk maken over hoe hun haar zit?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Ja, sorry jongens, ik heb een bad hair day en ik stop zo met aan mijn kont likken.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |