Ik had verwacht dat hij hier net als vorig jaar in de Algarve een beetje rustig ging trainen. Maar blijkbaar had hij er vandaag zin in. Zo'n korte tijdrit moet hem wel liggen, veldrit inspanningquote:Op zondag 21 februari 2021 13:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar reed vorig jaar ook wel een hele goede tijdrit
Maar als hij er zin in heeft (wat natuurlijk altijd de vraag is), moet het kunnen ja
Dat was hij nietquote:Op zondag 21 februari 2021 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Sinds die brief aan Armstrong kan ik D. Dekker nooit meer serieus nemen.
9% volgens de oddsquote:Op zondag 21 februari 2021 20:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gratis geld? Wat is de kans dat Ganna valt of lekt rijdt?
Het verschil tussen 1 en 1.09 dusquote:Op zondag 21 februari 2021 20:48 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gratis geld? Wat is de kans dat Ganna valt of lekt rijdt?
Groter zelfs, de bookies moeten ook nog wat verdienen.quote:
Ze zullen ook een paar procent rekenen voor een offday of een wonderdag van iemand andersquote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groter zelfs, de bookies moeten ook nog wat verdienen.
Of wisselende weersomstandigheden.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze zullen ook een paar procent rekenen voor een offday of een wonderdag van iemand anders
Hele team eruit?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu, positieve test in de staf.
Ik moet altijd bij de woorden positieve test eerst nog aan doping denken.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Mathieu, positieve test in de staf.
quote:
Zullen de komende dagen in de zandbak in quarantaine moeten?quote:Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Snel terug voor de Omloop dan maar.
Vrees er wel voor ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zullen de komende dagen in de zandbak in quarantaine moeten?
Goed voor Mathieu z'n statistieken dat ie niet de sprint aan hoeft te trekken komende dagen.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zullen de komende dagen in de zandbak in quarantaine moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |