quote:Op woensdag 3 maart 2021 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie in Ebbinge altijd die schooldirecteur en ik vind dat niet eens erg.
Leuk programma
De Luizenmoederquote:
Op zoek naar Maria dan maar.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:46 schreef noodgang het volgende:
Leuk programma was dit! Jammer dat t afgelopen is.
Leuk dat het weer isquote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef Martinello het volgende:
Kick voor deze vermakelijke verkiezingsquiz.
En wat was ze vervelend zeg, jezus. Heb 0x gelachen, ondanks vele pogingen tot het bedrijven van humor van haarquote:
Potverdorie, helemaal gemist...quote:Op maandag 13 november 2023 08:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja al drie weken bezig. Elke zondagavond.
Die rechtsheid van Rutger is ook wel een beetje een act, hij is volgens mij best wel links (geworden).quote:Op zondag 19 november 2023 21:25 schreef spapaars het volgende:
Rutger Castricum die denkt dat Frans Timmermans een goede premier zou zijn.
Dat is wel heel onverwacht dit uit zijn mond te horen.
https://ntr.nl/Kiespijn/4(...)zingen/VPWON_1353554quote:Kiespijn, De Europese Verkiezingen
Geen media beschikbaar
zondag 12 mei 2024
Team Rechts met captain Rutger Castricum: Wouter de Winther en Iris van Lunenburg. Team Links met captain Hanneke Groenteman: Dolf Jansen en Agnes Jongerius.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Nieuwe editie, vanavond op NPO3
[..]
https://ntr.nl/Kiespijn/4(...)zingen/VPWON_1353554Weer dezelfde gasten als in ieder programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Kiezers/kijkers houden nu eenmaal van nestorsquote:Op zondag 12 mei 2024 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer dezelfde gasten als in ieder programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |