SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor, vanaf dag 1 al.quote:
quote:
Ja dacht budaddy en het weekend maar vond dat nergens op slaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je had altijd een budaddy tt kunnen doen
Budaddy's Wilde Weekend, Soppen op Zaterdagavondquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht budaddy en het weekend maar vond dat nergens op slaan
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Budaddy's Wilde Weekend, Soppen op Zaterdagavond
had gekund..
Je maakt wat mee hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
Er zitten twee ganzen geil te wezen onder m'n balkon
jaaaaaaaaaaaaaaa feestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ommetje gelopenwas rustig in het park. Wel veel sneeuwklokjes gefotografeerd.
Nu de kussens op de stoel, korte broek aan, zonnebril op: Balkonseizoen is geopend![]()
vanavond bbqen dusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ommetje gelopenwas rustig in het park. Wel veel sneeuwklokjes gefotografeerd.
Nu de kussens op de stoel, korte broek aan, zonnebril op: Balkonseizoen is geopend![]()
In de oven er meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
Nou ja dan wordt het een uur of vier of zoquote:
je denkt in problemen, niet in oplossingenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt het een uur of vier of zoDaarna zakt de zon weer en koud en vroeg donker en blaaaa
Lekker dan..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef LTVDK het volgende:
Beetje jammer dit, gelijk al last van warmtemisselijkheid ofzoGewoon normaal gepoept vanmorgen, 15 km gelopen en toen ik thuis kwam en lekker eitjes stond te koken moest ik opeens sprinten naar de wc voor een exodus
Ik heb zo'n ding gekocht bij de Laid0l voor 50 eurie. Elektrisch dat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb alles gesnoeid in de tuin, opgeruimd, oud papier weg, auto gewassen en gewaxed.
Ga denk ik van de week een goede benzine veegmachine met harde borstel huren, veel mos tussen de klinkers op de inrit
dan maak je tenminste nog wat mee...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ja met 1 zo’n wieltje, dat is niks voor deze oppervlakte.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding gekocht bij de Laid0l voor 50 eurie. Elektrisch dat wel.
ik heb die hond van Keith haring nog bij m'n ouders hangen/staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Vet dit
https://www.catawiki.nl/l(...)bute-to-keith-haring
Ja beetje matig wel, heb geloof ik ook niks heel geks gegetenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker dan..
Ik werd wakker van grote gerrie drang
Ik weet niet welke dat is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb die hond van Keith haring nog bij m'n ouders hangen/staan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan is je naam als Keizerin der Tomatensoep wel gevestigd ja
BIj catawiki 9 procent plus verzendkosten jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja vind het wat prijzig. Kwamen dan oko nog kosten er boven op toch?
hmm vind ik te veelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BIj catawiki 9 procent plus verzendkosten ja
Iemand zit nu thuis te wachten op zn uber eatsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
lijk op een maaltijden bezorger zo?
[ afbeelding ]
Hoop dat goed komt met de bezorger. is volgens mij flinke klap geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand zit nu thuis te wachten op zn uber eats
is ook gewoon echt een klote kruispuntquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ah daarom hoorde ik zoveel sirenes net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gecanceld door annulering?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Op malieveld is er een demo tegen politiegeweld, maar weer gecanceld door annulering. Zijn toch demonstranten
ja klopt. Maar zal mij niet verbazen als deze fietser door rood is gegaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook gewoon echt een klote kruispunt
oh ja das wat dubbelop zie ik n uquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gecanceld door annulering?
tijd voor wat extra politiegeweld
oh jeez kan ik zelf niet weg, verkloten ze het daar ook nog eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand zit nu thuis te wachten op zn uber eats
Gecanceld door annulering?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:30 schreef bitterbal het volgende:
Op malieveld is er een demo tegen politiegeweld, maar weer gecanceld door annulering. Zijn toch demonstranten
echt autovrij kan volgens mij helemaal niet ivm bereikbaarheid HS..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Maar in de grote plannen voor den haag hebben ze het plan dat kruispunt autovrij te gaan maken en een voetgangersgebied er van te maken.
Maar die plannen zijn voor de komende 20 jaar
wat voor markt dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
Stappen domino's en New York pizza nu ook al in de markt van KFC
ja kip..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor markt dan?
kip verkopen ze allemaal al langer
Door het NAVO alfabet schijnbaar: https://www.startpagina.n(...)eding-romeo-genoemd/quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zijn die agenten in burgers ooit romeo's gaan heten? Is dat een officiële naam? Vind het zo kinderachtig klinken
Aantal gaat ze ook gewoon allemaal af.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde types op die demos
Ah dus niet verzonnen door de demonstranten.. vind het zo dom klinkenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door het NAVO alfabet schijnbaar: https://www.startpagina.n(...)eding-romeo-genoemd/
Powned weet die altijd mooi op beeld te krijgenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal gaat ze ook gewoon allemaal af.
jij moet natuurlijk aan die ene met z'n geteerde paal denken van rtl ravelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus niet verzonnen door de demonstranten.. vind het zo dom klinken
Lekker weer uitgezocht wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Oeh morgen ook weer een koffie drinken hoor ik
nee weet ook niet wie dat isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij moet natuurlijk aan die ene met z'n geteerde paal denken van rtl ravel
Ja zal wel druk worden danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker weer uitgezocht wel.
was te verwachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Dit schijnt scheveningen van vandaag te zijn
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)nnen-zitten-beu.html
ja bizar hequote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week waren de berichten nog om niet naar populaire schaatsplekken te gaan vanwege de drukte en nu om niet naar het strand te gaan
Terwijl er op sommige plekken nog gewoon resten sneeuw en ijs liggenquote:
Dat zijn ook maar minuscule beetjesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl er op sommige plekken nog gewoon resten sneeuw en ijs liggen
In allebei de gevallen leuk om weer eens mensen te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week waren de berichten nog om niet naar populaire schaatsplekken te gaan vanwege de drukte en nu om niet naar het strand te gaan
Vond het wel grappig om te zien bij het water, daar waren de eenden nu ruzie aan het maken wie er op de laatste stukjes ijs mochten zitten terwijl ze vorige week ruzie aan het maken wie er in het laatste beetje water mochtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar minuscule beetjes
schrijf een klachtbriefquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Ben het er toch niet helemaal mee eens dat die demo nu op malieveld ook weer verboden wordt
Ga er tegen protesterenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
Ben het er toch niet helemaal mee eens dat die demo nu op malieveld ook weer verboden wordt
'Het binnen zitten beu.' Vorige week nog met z'n allen het ijs op geweest en door de sneeuw gebanjerd, maar boehoe.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Dit schijnt scheveningen van vandaag te zijn
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)nnen-zitten-beu.html
Als je het netjes aanpakt met een serieus voorstel mag het waarschijnlijk gewoon. Evt. wordt er door de gemeente een alternatieve plek aangewezen waar de in- en uitstroom van mensen beter gereguleerd kan worden.quote:
Het is netjes aangepakt... Er word nu gezegd dat er meer dan 100 man op het veld zijn en ze doen niets. Dus denk dat de politie het ziet als een samenkomst en niet een demo.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Als je het netjes aanpakt met een serieus voorstel mag het waarschijnlijk gewoon. Evt. wordt er door de gemeente een alternatieve plek aangewezen waar de in- en uitstroom van mensen beter gereguleerd kan worden.
tot de politie dus vindt dat het een samenkomst isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En officieel heb je gewoon het recht te demontstreren
Ja maar wat is dan demonstreren. Moet je dan perse dingen roepen en je hand in de lucht doen :pquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tot de politie dus vindt dat het een samenkomst is![]()
tot zover alle logica
Het moet niet ten koste gaan van de openbare orde of ingeschat worden als groot risico daarop. Dus als je bereid bent daar constructief over na te denken (ook dat andere mensen je demo niet kunnen kapen door een ongecontroleerde toestroom van mensen) in samenspraak met de gemeente en dergelijke moet het goedkomen. Oh ja en alles is altijd koren op de molen van de wappies, want alles is wel tot een complotje te spinnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is netjes aangepakt... Er word nu gezegd dat er meer dan 100 man op het veld zijn en ze doen niets. Dus denk dat de politie het ziet als een samenkomst en niet een demo.
Maar dit versterkt alleen maar het gedachtegoed van die wappies. En officieel heb je gewoon het recht te demontstreren
NEIN, ORDNUNG MUSS SEIN!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
Ik vind jullie wel erg streng, mag je ook niet meer naar buiten?
Ik hoef geen demo aan te vragenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Het moet niet ten koste gaan van de openbare orde of ingeschat worden als groot risico daarop. Dus als je bereid bent daar constructief over na te denken (ook dat andere mensen je demo niet kunnen kapen door een ongecontroleerde toestroom van mensen) in samenspraak met de gemeente en dergelijke moet het goedkomen. Oh ja en alles is altijd koren op de molen van de wappies, want alles is wel tot een complotje te spinnen.
Waag zelf maar eens een poging en je komt waarschijnlijk een heel eind. Ik heb toevallig onlangs ook nog succesvol een demo georganiseerd terwijl ondertussen een andere was verboden die het zogenaamd ook netjes hadden aangepakt. Succes!
Bn ik al verplaatst eigenlijkquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
@:LTVDK https://reizendekabouters.nl/eb845/
Was druk in het parkje, en was een duits gezin met een kindje in de buurt en ik zag die vrouw al steeds kijken en ze lachte toen ik de kabouter neerzette en wegfietste. Ik had al zo'n gevoel dat ze gelijk ging kijken toen ik uit het zicht was. Toen ik thuiskwam was er al een reactie.
En een andere kabouter wilde ik in een speeltuin zetten maar toen fietste ik langs een winkeltje dat rood met witte stippen heet en allemaal paddestoeldingen buiten had staan, dus naja. Ik hem op dat tafeltje zetten komt de eigenaresse naar buiten met oooooh een kabouter. dus ik een beetje uitleggen zegt ze, ja maar ik ga hem wel binnen zetten hoor, anders is ie zo weg. Dus ik van eeeeu ja maar dat is ook wel de bedoeling he? Zegt ze ja maar ik wil hem eerst een tijdje bij mij houden. Prima joh.
En wat is het echt geweldig weer en wat is iedereen blij aan het buiten zijn
Niet waar ik bericht van heb gehad maar merk soms ook dat ze verplaatst zijn zonder berichtje dus ik houd goede hoop.quote:
Was een reactie op jouw reactie op dud0r dat je niet zou mogen protesterenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoef geen demo aan te vragen![]()
oh ja, maar denk dat ik nu niet daar mag demonstreren tegen het feit dat de mensen daar nu ook niet mogen demonstrerenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Was een reactie op jouw reactie op dud0r dat je niet zou mogen protesteren
Nee nu niet, want als je niks tijdig aanvraagt pak je het niet netjes aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, maar denk dat ik nu niet daar mag demonstreren tegen het feit dat de mensen daar nu ook niet mogen demonstreren
geloof dat je officieel niet eens demo hoeft aan te vragenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:35 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nee nu niet, want als je niks tijdig aanvraagt pak je het niet netjes aan
Sorry bedoelde melden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat je officieel niet eens demo hoeft aan te vragen
HOeft ook niet toch? Tenminste dacht dat gehoord te hebben van Halsema toen ze een keer bij op1 wasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:40 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Sorry bedoelde melden.
Dit vind ik echt nou typisch liesje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
Was druk in het parkje, en was een duits gezin met een kindje in de buurt en ik zag die vrouw al steeds kijken en ze lachte toen ik de kabouter neerzette en wegfietste. Ik had al zo'n gevoel dat ze gelijk ging kijken toen ik uit het zicht was. Toen ik thuiskwam was er al een reactie.
En een andere kabouter wilde ik in een speeltuin zetten maar toen fietste ik langs een winkeltje dat rood met witte stippen heet en allemaal paddestoeldingen buiten had staan, dus naja. Ik hem op dat tafeltje zetten komt de eigenaresse naar buiten met oooooh een kabouter. dus ik een beetje uitleggen zegt ze, ja maar ik ga hem wel binnen zetten hoor, anders is ie zo weg. Dus ik van eeeeu ja maar dat is ook wel de bedoeling he? Zegt ze ja maar ik wil hem eerst een tijdje bij mij houden. Prima joh.
buurvrouw zit ook buiten met haar vriend.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Heb al op m'n balkon gezetenTot ik in de schaduw kwam.
Geen bericht gehad van Thijssequote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet waar ik bericht van heb gehad maar merk soms ook dat ze verplaatst zijn zonder berichtje dus ik houd goede hoop.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
Dit vind ik echt nou typisch liesje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HOeft ook niet toch? Tenminste dacht dat gehoord te hebben van Halsema toen ze een keer bij op1 was
https://www.amnesty.nl/encyclopedie/demonstratievrijheidquote:Voor een demonstratie hoeft in Nederland niet tevoren om toestemming worden gevraagd. Wel leggen gemeenten de verplichting op om demonstraties vooraf te ‘melden’. Dit is voor de autoriteiten een belangrijk instrument ter facilitering van demonstraties.
Het ontbreken van een kennisgeving (melding vooraf) mag op zichzelf geen grond vormen voor een verbod of andere beperkende maatregelen ten aanzien van vreedzame demonstraties.
Isaxquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
Dit vind ik echt nou typisch liesje.
Nope, ik laat het jullie echt weten als er nieuws is van jullie kaboutersquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen bericht gehad van Thijsse
nou ja het ligt niet echt in mijn aard om te gaan demonstreren ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:47 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
[..]
https://www.amnesty.nl/encyclopedie/demonstratievrijheid
Maar als je niks meldt en een dreiging voor de openbare orde (bijv. vanwege recente rellen) is niet zomaar uit te sluiten mag je waarschijnlijk wel ophoepelen denk ik. Want dat is wel een valide reden voor een verbod denk ik.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, ik laat het jullie echt weten als er nieuws is van jullie kaboutersOm je kansen te vergroten zou je er nog 1 kunnen adopteren.
hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Beetje wel denk ik.
Wil je ook een kabouter adopteren?
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Beetje wel denk ik.
Wil je ook een kabouter adopteren?
wel lekker gesoptquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:48 schreef mschol het volgende:
tering mijn rug voelt alsof ik een jaar niet staand gewerkt heb na al die afwas..
Ik stuur je een pm met een lijstje zoals de naam van de kabouter en of je iets over hem kan vertellen en waar hij graag heen zou reizen, als je dat hebt ingevuld en ik heb weer kabouters klaar (heb er nu nog 5 ready to go) dan zet ik die info van jou op de site en koppel dat aan een code die ook op een sleutelhanger staat. Die sleutelhanger hang ik aan de kabouter en dat zet ik hem ergens neer en laat ik het aan jou weten. En dan mag je meeduimen dat hij gaat reizen.quote:
Ik check regelmatigquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, ik laat het jullie echt weten als er nieuws is van jullie kaboutersOm je kansen te vergroten zou je er nog 1 kunnen adopteren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
15 kabouters geaddopteerd en dan komt liesje met een abbo
Lol!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik check regelmatig
Ik houd het bij één kabouterkind. Anders maak ik me teveel zorgen
Spaar ze allemaalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
15 kabouters geaddopteerd en dan komt liesje met een abbo
Ik wil dit ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stuur je een pm met een lijstje zoals de naam van de kabouter en of je iets over hem kan vertellen en waar hij graag heen zou reizen, als je dat hebt ingevuld en ik heb weer kabouters klaar (heb er nu nog 5 ready to go) dan zet ik die info van jou op de site en koppel dat aan een code die ook op een sleutelhanger staat. Die sleutelhanger hang ik aan de kabouter en dat zet ik hem ergens neer en laat ik het aan jou weten. En dan mag je meeduimen dat hij gaat reizen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stuur je een pm met een lijstje zoals de naam van de kabouter en of je iets over hem kan vertellen en waar hij graag heen zou reizen, als je dat hebt ingevuld en ik heb weer kabouters klaar (heb er nu nog 5 ready to go) dan zet ik die info van jou op de site en koppel dat aan een code die ook op een sleutelhanger staat. Die sleutelhanger hang ik aan de kabouter en dat zet ik hem ergens neer en laat ik het aan jou weten. En dan mag je meeduimen dat hij gaat reizen.
check, ik pm je het lijstje. Oh en probeer een beetje rekening te houden met liever geen fok gebruikersnamenquote:
Ah leukquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
check, ik pm je het lijstje. Oh en probeer een beetje rekening te houden met liever geen fok gebruikersnamen
Nee, dan blaas je de meterkast opquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet al die dierlampen kwijt joh
Ken je de struisvogellamp nog?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan blaas je de meterkast op
Ik wil er ook graag een adopteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga het ook met de kinderen van mijn werk doen, stichting breed iets van maken dus vandaar
Dat mag! Ik PM je. Hoe gaat het met jouw kabouters dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag een adopteren.
O, deze is wel tofquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je de struisvogellamp nog?
Deze bestaat ook![]()
[ afbeelding ]
Jij zou dit ook in huis ophangen he?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je de struisvogellamp nog?
Deze bestaat ook![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog met de eerste bezig. Maar deze gaat op een andere manier reizen. Hij heeft de naam tuureluur gekregen van de "eigenaar"en gaat op de fiets mee naar Spanjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag! Ik PM je. Hoe gaat het met jouw kabouters dan?
uhm jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou dit ook in huis ophangen he?
Deze er naastquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou dit ook in huis ophangen he?
Je zei het ja cool! Maar nog niet onderweg dus. Had jij die mal eigenlijk bij pipoos besteld? Ik wil nog wel een mal maar daar is ie uitverkocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ben nog met de eerste bezig. Maar deze gaat op een andere manier reizen. Hij heeft de naam tuureluur gekregen van de "eigenaar"en gaat op de fiets mee naar Spanje. Hij krijgt de kleuren van de Spaanse vlag op verzoek.
Ik heb de mal bij Amazon besteld. Was er vrij snel.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zei het ja cool! Maar nog niet onderweg dus. Had jij die mal eigenlijk bij pipoos besteld? Ik wil nog wel een mal maar daar is ie uitverkocht.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik heb de mal bij Amazon besteld. Was er vrij snel.
Oplossingquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
je denkt in problemen, niet in oplossingen
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplossing![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de eerste van het jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplossing![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halloumiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplossing![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan je een beetje paard rijden?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo lekker vandaag, lekker buiten in mijn poloshirtje
hmm daar krijg je django mee in bedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
JONGENS !!!
[ afbeelding ]
https://rebelhouse.nl/woo(...)mingo-road-fly-66-cm
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm daar krijg je django mee in bed
bestel er 200 voor in de maasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
JONGENS !!!
[ afbeelding ]
https://rebelhouse.nl/woo(...)mingo-road-fly-66-cm
geen idee, heb de link weer weg gekliktquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit er een zuignap op de achterkant?
die mag ook in de maasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook een bank gevonden
[ afbeelding ]
https://rebelhouse.nl/zit(...)botanical-diva-black
Goffer.....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig kan je meespelen met de app.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:13 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Is dat weer? Keek ik vroeger weleens
Gelijk door de Duitsers meegenomenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk door de Duitsers meegenomen
weet je zeker dat dat een bank is?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met mijn ervaring in bankzaken kan ik wel met zekerheid stellen dat dat een bank is jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat een bank is?
waarschijnlijk beter dan bij Saucijzen & Spruitjesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn ervaring in bankzaken kan ik wel met zekerheid stellen dat dat een bank is ja
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk beter dan bij Saucijzen & Spruitjes
Nu zin in spruitjes en een saucijsjequote:
spruitjes horen in de maasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu zin in spruitjes en een saucijsje
beter in een wokquote:
ik trek jouw deskundigheid in twijfel..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn ervaring in bankzaken kan ik wel met zekerheid stellen dat dat een bank is ja
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik trek jouw deskundigheid in twijfel..
het ziet er meer uit als een monster vanuit hell
Ik heb al gegetenquote:
Koekoekquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet jij ook maar de maas in
denk dat die nog vrij koud isquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben spekjes aan het bakken voor in m'n pasta.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kom er aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben spekjes aan het bakken voor in m'n pasta.![]()
Niks mis met spruitjes trouwens. Lekker uit de oven of uit de wok
Tot zoquote:
De chips??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachos vanavond. Ben een belangrijke ingrediënt wel vergeten.
Cheddar? Jalapeño?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachos vanavond. Ben een belangrijke ingrediënt wel vergeten.
die is voor de koper toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
Handig. aanslag van de gemeentelijke belastingen ontvangen op basis van m'n oude adres.
Gaat 'm niet worden
nee? ik moet gewoon netjes m'n afvalstoffen heffing enzo betalen. maar wel op basis van het juiste adresquote:
oh ik dacht je hebt die van je ex huis gekregenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee? ik moet gewoon netjes m'n afvalstoffen heffing enzo betalen. maar wel op basis van het juiste adres
ik kreeg 'm voor het hele jaar op basis van dat adres ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik dacht je hebt die van je ex huis gekregen
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK
kijk
https://9gag.com/gag/ayMDprY
koude handen zijn ook vervelendquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef Modus het volgende:
Ik zag net een mongool met handschoenen aan fietsen.
Dan zal zoiets wel helpen jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij heeft altijd moeite met opstaan :p
Heb je een bank op je vingers laten vallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Typen gata mij vandaag wat lastig af
Neequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je een bank op je vingers laten vallen?
Ik net een die op blote voeten aan het lopen was.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef Modus het volgende:
Misschien is dit wel heel koud voor mensen uit bepaalde delen van Mongolië.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:34 schreef Modus het volgende:
Je hebt nog even te gaan dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Mongoliers in nederland zijn vrij zeldzaam. schijnen er maar 1300 te zijn
met 1 heb ik een date gehad
Spaar ze allemaal!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt nog even te gaan dus.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Tssssk Pfffft waar jij allemaal dates mee hebt...
Kan altijd nog erger.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik met mijn hoofd even ergens anders was. Gelukkig alles op loopafstand.
Hier in Eindhoven is/was een Mongools restaurant, zelf nooit geweest overigens..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Mongoliers in nederland zijn vrij zeldzaam. schijnen er maar 1300 te zijn
met 1 heb ik een date gehad
Met gebakken ei, gegrilde ananas, gebakken spek, ui, Tomaat, komkommer, jalapeño en sausquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een hele dikke vette hamburger.
kom er aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met gebakken ei, gegrilde ananas, gebakken spek, ui, Tomaat, komkommer, jalapeño en saus
ENquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met gebakken ei, gegrilde ananas, gebakken spek, ui, Tomaat, komkommer, jalapeño en saus
Oh en augurk
Ik had niet anders verwacht als het over lekker eten gaatquote:
etenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht als het over lekker eten gaat
Dat heeft niet perse van mijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN
HEEL
VEEL
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS
Heb je net zoals ik een BMI van 78?quote:
Denk het?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je net zoals ik een BMI van 78?
Maar dan zonder eiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh en augurk
quote:
Waarom? Gebakken ei op je hamburger is lekkerquote:
Ik hou niet van eiquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gebakken ei op je hamburger is lekker
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Skiwi gaat zo aan de kaasfondueWas m'n zonnenbrand vergeten, zie eruit als een tomaat behalve waar m'n skibril zat
En waar zat ie? :-\quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Skiwi gaat zo aan de kaasfondueWas m'n zonnenbrand vergeten, zie eruit als een tomaat behalve waar m'n skibril zat
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou niet van eidan proef ik alleen maar dat ei.
Ik heb 3 maart een afspraak bij de kapper, dat is wat ik weetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Denken jullie dat 2 maart de winkels weer open gaan?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 3 maart een afspraak bij de kapper, dat is wat ik weet
Ze waren al aardig aan het roepen dat we er niet teveel van mogen verwachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
mehquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze waren al aardig aan het roepen dat we er niet teveel van mogen verwachten.
Laat eerst kappers, masseurs etc. maar weer eens open gaan.
jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Nee de allesverzwelgende apocalyptische variant komt nog!!111!1111onezzzss11!1onquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee de allesverzwelgende apocalyptische variant komt nog!!111!1111onezzzss11!1on
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
red je welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
we moeten 11 maart zien te overlevendan ben ik door de proeftijd
Gezien de besmettingen stijgen.... Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Dacht het welquote:
pfft doen we toch alquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Zouden we dit jaar nog normaal kunnen gaan doen?
mja ik hoop het welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Zouden we dit jaar nog normaal kunnen gaan doen?
ja jij doet al niksquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft doen we toch al
#hetnieuwenormaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |