quote:Jep .... is dat moeilijk tijdens een trio ofzo?
Op zaterdag 25 januari 2003 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
En jij bent de man van het voorspel...?
alleen wordt er volgens mij meer over gefantaseerd dan gesproken
quote:Het vreemde is dat het dus vrij veel gebeurd, maar ik ben eigenlijk nog nog maar één keer iemand tegengekomen die ook vertelde wel eens een trio te hebben gedaan. Je krijgt al snel opmerkingen als 'dan kom je thuis dus wat te kort' of 'dan hou je niet echt van je vrouw' of 'ben je niet bang dat ze lesbisch wordt'?
Op zaterdag 25 januari 2003 01:48 schreef Feestkabouter het volgende:
het is geen taboe, een taboe is iets waarover bewust niet wordt gesproken en/of wat wordt afgekeurd, en over trio's wordt wel gewoon gesproken. het is ook best algemeen geaccepteerd volgens mij.alleen wordt er volgens mij meer over gefantaseerd dan gesproken
quote:Is u nog wakker nobel heerschap
Op zaterdag 25 januari 2003 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
En jij bent de man van het voorspel...?
quote:Nee, die post is van zijn knuffelbeestje.
Op zaterdag 25 januari 2003 02:11 schreef fatima het volgende:[..]
Is u nog wakker nobel heerschap
quote:Sex met twee andere mensen om wie je echt geeft moet dan wel helemaal een knaller zijn toch?
Op zaterdag 25 januari 2003 02:09 schreef UltraBrain het volgende:
Trio is wel leuk en aardig, maar het draait allemaal om puur egoistisch genieten van lust. Er gaat toch niks boven sex met iemand om wie je echt geeft zodat het bijna een spirituele ervaring wordt. Het samensmelten met een ander en even buiten de grenzen van je eigen ego treden is voor mij het ultieme orgasme.
quote:Zou ik wel zo aardig vinden voor zijn vrouw idd.
Op zaterdag 25 januari 2003 04:08 schreef sig000 het volgende:
Ga je nu ook je vriend meenemen als verjaardagskadoo?
quote:Lekker toch
Op zaterdag 25 januari 2003 02:09 schreef UltraBrain het volgende:
Trio is wel leuk en aardig, maar het draait allemaal om puur egoistisch genieten van lust.
[edit]
ik slaap volgende week bij r, misschien komen er nog 2 vriendinnen ook slapen(en er zijn nog 2 vrienden van mij bij).
quote:Als je vriendin/vrouw niet jaloers is aangelegd kan het een hele mooie ervaring worden. Ik heb het zelf dus 1 keer meegemaakt (al weer lang geleden hoor) en het was zeer de moeite waard.
Op zondag 26 januari 2003 03:13 schreef MeAndMyself het volgende:
ik heb r laatst eens naar gevraagd aan een goede vriendin van me(nee niet het, maar hoe ze zoiets zou vinden). Het antwoord beviel wel: jah, t leek r wel wat, ze had al ooit met een meisje gezoend en zou niet zo'n probleem hebben met een trio'tje.
[edit]
ik slaap volgende week bij r, misschien komen er nog 2 vriendinnen ook slapen(en er zijn nog 2 vrienden van mij bij).
quote:...heb zo de hoop dat t mn nieuwe vriendin wordt want dan kan t misschien nog welles leuk worden. ze zei wel dat ze dan wel een vrouw drbij wilde hebben die of lelijker was of ''het slechter kon'', hehe.
Op zondag 26 januari 2003 03:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Als je vriendin/vrouw niet jaloers is aangelegd kan het een hele mooie ervaring worden. Ik heb het zelf dus 1 keer meegemaakt (al weer lang geleden hoor) en het was zeer de moeite waard.
maar het lijkt mij iig wel ''een leuke'' ja..
ach in september ben ik weer jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |