quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nou denk dat ze heel wat afneukt als er drank in zit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:48 schreef tja77 het volgende:
Tessa is een geile slettennaam, maar dat is deze niet.
Tessa snijdt je pener eraf, sarita krast je auto kapot, romy ziet je niet eens staan in een relatie, tenzij ze een foto voor insta moeten schietenquote:
Ze gaat je manipulerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ben je iemand zonder eigen wil!?
Een 'spa'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:56 schreef KREEFTx het volgende:
Wat had zij nou ? Een baby sauna ofzo?
Nou, nouquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:57 schreef tja77 het volgende:
Khalid heeft losse handjes.
En is pedo met z’n gek op kinderen.
irriteren -> ergerenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ik me mateloos irriteer aan je kutvragen.
HOER!
No gay todayquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:00 schreef DKUp het volgende:
Kom maar door met de colletjes en hoogwaterbroeken
Kappen met deze onzin
Kun jij twerken?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Kanaroe het volgende:
Netjes gekleed twerken......das pas een afknapper (vind ik)
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Leugenaar, je zag dat hij moest huilen
Hoezo, ' ik ben een man'? Die gast kon het waarschijnlijk allebeiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een man.
Ik kan wel helikopteren.
Oké, ik ben een hetero man, natuurlijk kan ik dat niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoezo, ' ik ben een man'? Die gast kon het waarschijnlijk allebei
Bij BNNVARA zal je dan wel gecanceld worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Zeer witte halfghanees, of mag je dat niet zeggen?
praat zelf ook alleen maar wartaalquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Hij is echt te hoog opgeleid voor die spirituele winkeldochter.
Kee, ik kan niet helikopteren èn niet twerkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oké, ik ben een hetero man, natuurlijk kan ik dat niet.
Ik zag het in eerste instantie niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Rianne84 het volgende:
Zeer witte halfghanees, of mag je dat niet zeggen?
Kun je wel dansen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef Kanaroe het volgende:
O
[..]
Kee, ik kan niet helikopteren èn niet twerken
Met verrekijker naar de overbuurvrouw telt nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Je leert te zien in stilte
Ik sta zó vaak voor mijn raam gewoon de naar buiten te staren, is dat dan ook mindfulness of ben ik gewoon aan het genieten/kijken?
Hoe voelt dat voor jou?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Je leert te zien in stilte
Ik sta zó vaak voor mijn raam gewoon de naar buiten te staren, is dat dan ook mindfulness of ben ik gewoon aan het genieten/kijken?
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Met verrekijker naar de overbuurvrouw telt niet
Het is niet veel beter, maar op de een of nadere manier loopt hij er een stuk minder mee te koop.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
praat zelf ook alleen maar wartaal
Terwijl ze met zo'n zacht spiritueel stemmetje je probeert tegen te houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:12 schreef Poefbank het volgende:
Ik zou haar toch niet doen, maar keihard struikelend wegrennen
brrrquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Terwijl ze met zo'n zacht spiritueel stemmetje je probeert tegen te houden
Geil ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Terwijl ze met zo'n zacht spiritueel stemmetje je probeert tegen te houden
Je weet gewoon dat ze daar allemaal zitten omdat ze zo heerlijk divers, multiculti, links NPO materiaal zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Splntr, klinkt totaal niet veelbelovend met gasten waar ik niets over wil weten.
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:30 schreef NoCigar het volgende:
De geheime broer van Hugo de Jonge (vanuit een bepaalde hoek).
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef pvdplanet het volgende:
deze gast heeft een rugzak
vol explosieven
En toch spreekt hij meer accentloos en is hoger opgeleid dan de gemiddelde boer uit het zuiden in dit programma.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:33 schreef pvdplanet het volgende:
deze gast heeft een rugzak
vol explosieven
En niet dom en blacked voor de veranderingquote:
Honten*quote:Op maandag 22 februari 2021 19:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze vent kan alleen maar over die honden praten
Dit is de subsidie aflevering.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit een speciale aflevering of zo?
Van alles wat, alleen nog de vervelende raaizeuhenduh studenten, BRABANTED, mensen uit het noorden, Tokkies, BLACKED.....quote:Op maandag 22 februari 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit een speciale aflevering of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |