SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dr wilt ook weer een bakkerij aandachtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)EFtu0kozo6Ag62YZWevo
Godverdomme. Daar gaan we weer.
Dat is wel heel hypocrietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)EFtu0kozo6Ag62YZWevo
Godverdomme. Daar gaan we weer.
Maar ik snap het probleem niet. Negerzoenen? Oké. Moorkoppen? Oké.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel heel hypocrietNoem het dan gewoon zandkoek of zo.
Blanke vlaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik snap het probleem niet. Negerzoenen? Oké. Moorkoppen? Oké.
Maar het 'Joden' in de naam is toch niet denigrerend of een scheldwoord geworden? Behalve bij sommige voetbalfans. Bij zigeunersaus die ik het probleem ook niet zo.
wacht maar, straks pakken ze ons ook nog de mexicano's afquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het 'Joden' in de naam is toch niet denigrerend of een scheldwoord geworden? Behalve bij sommige voetbalfans. Bij zigeunersaus die ik het probleem ook niet zo.
Je kunt er ook Moslimkoeken van maken. Kajjelachejongequote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Once you go white you never have spijt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen weer voor een blanke.
Bij Schuim & Schulden is het vandaag payday hoorde ikquote:
ligt er aan: heb je nog bier koud?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:04 schreef Karzai het volgende:
borrelhap is al op, zal ik nog bitterballen halen?
Die heten al Carrero'squote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wacht maar, straks pakken ze ons ook nog de mexicano's af
bij mora Carrero's, bij Beckers Chileno'squote:
Bizar eigenlijk he, hoe die conditionering werkt. Straks mogen Duitsers gewoon niet meer bestaan, simpelweg omdat ze Duitsers heten. En eigenlijk is de cirkel dan meteen weer rond ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mora Carrero's, bij Beckers Chileno's
maar de eckte eckte zijn mexicano's
Zigeuner (cigány) is een scheldwoordquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, beledigd zijn is een keuzequote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zigeuner (cigány) is een scheldwoordZigeuners vinden dat denigrerend.
oke dan, woonwagenvolksausquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom noemen wij ze Pikeys.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kampersausquote:
Ja ho ffquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Travelers worden ze toch ook genoemd?
make up sexquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik geloof dat ik nou een collega tot op het bot heb beledigd door haar heel subtiel, aardig en opbouwend op een foutje te wijzen
Maak het goed! "Maar je hebt wel geweldige tieten!"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik geloof dat ik nou een collega tot op het bot heb beledigd door haar heel subtiel, aardig en opbouwend op een foutje te wijzen
Zo'n sneeuwvlokje dus?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Wiener schnitzel ist verbotenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk he, hoe die conditionering werkt. Straks mogen Duitsers gewoon niet meer bestaan, simpelweg omdat ze Duitsers heten. En eigenlijk is de cirkel dan meteen weer rond ook
Ja snap ik, als je niet tegen kritiek kunt blijf je stilstaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ze is wel onzeker. We doen ongeveer hetzelfde maar ik ben veel beter
Valt niet mee in mijn schaduw.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, als je niet tegen kritiek kunt blijf je stilstaan.
Daar is toch al een besluit over genomen? Varken mag als het maar tegen corona is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo lossen we de overbevolking wel opDe belangrijkste vraag in Indonesië rondom de vaccins: Is het vaccin wel halal?
En is het halal?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo lossen we de overbevolking wel opDe belangrijkste vraag in Indonesië rondom de vaccins: Is het vaccin wel halal?
waarom zou het niet halal zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt feitelijk op hetzelfde neer als de geloofsgekkies hier in The Bible Belt toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Knap of aardig?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens is het wel een heel aardige collega
Omdat er in vaccins vaak gelatine zit en dat is varken.quote:
Die zijn het allerbelangrijkste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AardigGewoon een aardig mens.
Als je imaginaire sprookjesboekafkeer van een dier niet weggenomen kan worden door de sprookjesboekvertellers ben je gewoon een afvallige gelovigequote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat er in vaccins vaak gelatine zit en dat is varken.
Maar het is halal bevonden door de club die daarover gaat. Maar de twijfel bij de mensen blijft.
Hoe willen zij genoemd worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roma, Sinti, dat soort dingen. Denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe willen zij genoemd worden?
Als zelfs de paus zoiets heeft van 'Jezus stel je aan, neem die prik, anders donder je maar op uit het Vaticaan'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ergens vind ik dat mensen die op religieuze gronden ervoor kiezen om als gevaar voor de rest van de bevolking te blijven bestaan, uit de weg geruimd moeten worden. Maar dat zal wel niet aardig zijn of zo
Kan ik alvast voor elke week een afspraak kunnen maken dan? Gewoon standaard op maandagochtend ofzo?quote:Door die lijst uit te breiden met vermoeidheid, keelpijn, diarree en hoofdpijn zou maar liefst 96 procent van de gevallen gevonden kunnen worden.
Ja omdat hij toch niet over noodtoestanden gaat en een goede vader wil zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:57 schreef Karzai het volgende:
Vond dit wel een leuk bericht, terwijl zijn staat in een sneeuwstorm zonder stroom zit zoekt de grote leider maar even de zon op
https://www.ad.nl/buitenl(...).search.yahoo.com%2F
Klinkt wel als een idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik alvast voor elke week een afspraak kunnen maken dan? Gewoon standaard op maandagochtend ofzo?
Hoezo weer? Lang geleden dat ik die heb gezien, was vooral in het begin dat ze er waren dat ze die dingen rondstrooiden heb ik het ideequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik heb weer een thuisbezorgd voucher natuurlijk. Nou ja morgen misschien
Ik heb ze nooit gehad, of je zit met minimale bestelkosten voor gezinnenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo weer? Lang geleden dat ik die heb gezien, was vooral in het begin dat ze er waren dat ze die dingen rondstrooiden heb ik het idee
Krijg ik altijd bij een bestuursvergadering. Vroegah gingen we dan uitgebreid dineren en daarna vergaderen. Nu doen we het online.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo weer? Lang geleden dat ik die heb gezien, was vooral in het begin dat ze er waren dat ze die dingen rondstrooiden heb ik het idee
Hips don’t lie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Regenbroek past en bij een maat kleiner had ik 'm waarschijnlijk niet over mijn heupen gekregen, nu zit 'ie wat los om mijn middel.![]()
Maar da's niet erg.
Waarheid dit.quote:
Gewoon je telefoon en laptop uit zettenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Wat een shitstorm weer op vrijdagmiddag. Jezus Christus.
Heb ik wel gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon je telefoon en laptop uit zetten
Ja maar dan krijg ik m'n werk voor maandag niet klaar en krijg ik gezeik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.Klaar met vandaag.
Ik ook. Uurtje vroeger dan gepland, maar ik vond het mooi geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.Klaar met vandaag.
Voor het meeste maakt het effectief niet uit of ik het nu doe of maandag, dus maandag zijn ze de eerste.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik m'n werk voor maandag niet klaar en krijg ik gezeik.
Maar er is natuurlijk weer een nieuw systeem omdat iedereen in de cloud moet werken, maar dat systeem werkt niet lekker. Had vorige week vrijdag ook al gezeik.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe willen zij genoemd worden?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roma, Sinti, dat soort dingen. Denk ik.
Meestal had je dan een minimum van 10/15 euro ofzo, dan was het gewoon bestellen wat je wilde en een beetje aanvullen met blikjes drinken en andere extra'squote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gehad, of je zit met minimale bestelkosten voor gezinnen
Niet gewoon 'mensen met een variërende woonplaats'?quote:
IJsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal had je dan een minimum van 10/15 euro ofzo, dan was het gewoon bestellen wat je wilde en een beetje aanvullen met blikjes drinken en andere extra's
insert opmerking over iemand heeft z'n schaamhaar geschorenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Eej weer bijna een kilo shag in huis.
told youquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Regenbroek past en bij een maat kleiner had ik 'm waarschijnlijk niet over mijn heupen gekregen, nu zit 'ie wat los om mijn middel.![]()
Maar da's niet erg.
Heb je je muts al in huis?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgende woensdag 18 graden.Gvd doei winterjas.
jasje, dasje, etc.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb me vandaag eens netjes aangekleed om naar de supermarkt te gaan.
ja dat heb je nog steeds wel hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal had je dan een minimum van 10/15 euro ofzo, dan was het gewoon bestellen wat je wilde en een beetje aanvullen met blikjes drinken en andere extra's
Uhuh. Dank daarvoor.quote:
Winkelen in stijl.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jasje, dasje, etc.
Leuke kassiere gespot?
Ja vorige jaar oktober denk ik. ergens rond november heeft ze al deze klacht ingediend. Toen kreeg ze een brief dat ze hem naar de winkel moest komen brengen. Heeft ze niet op gereageerd. Belde ze mij een paar weken terug dat ze dat niet zou doen. Helemaal uit haar stekker gegaan. opgehangen en nu weer dus contact., weer uit haar stekker. De bank hebben we vandaag bij haar laten ophalen dus en hij is gewoon totaal vernield.quote:
Gaaf. Over drie maanden precies hetzelfde liedje, want nu weet ze dat dit werktquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ze zo uit haar panty is geschoten over het feit dat ze em moest aanleveren dat ze tekeer is gegaan op die bank? Ze mag nu alsnog een nieuwe bank uit komen zoeken met een korting want deze bank gaan we niet meer fixen.
denk niet dat we dit nog een keer doen maar ze heeft natuurlijk garantie. ze claimt dat het zitgedeelte alvanaf het begin is gebroken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Over drie maanden precies hetzelfde liedje, want nu weet ze dat dit werkt
We missen alleen de verhalen hier in het weekendquote:
Doet me denken aan een vrouw die beviel in een tandartspraktijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Moet je eens die review van Protexx meubel coating op zoeken.
Een of andere Gerda die Radar aanschrijft omdat ze d'r kat op de bank had laten bevallen enzo en protexx/meubel leverancier de boel niet ging vergoeden.
andere vestigingen zijn wel open hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We missen alleen de verhalen hier in het weekend
Ze dacht een gat is een gat dus de tandarts weet daar wel raad mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vrouw die beviel in een tandartspraktijk
Ja maar dan ben jij er niet om hier verhalen te vertellenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
andere vestigingen zijn wel open he
jij dusquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nieuws! Ze gaan iemand aanstellen die zich alleen bezig gaat houden met de klachten
in onze vestiging is het nog niet duidelijk wie dat gaat doen
Zulke mensen moeten gewoon platgeschoten wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Een of andere Gerda die Radar aanschrijft omdat ze d'r kat op de bank had laten bevallen enzo en protexx/meubel leverancier de boel niet ging vergoeden.
zocht je nog werkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten gewoon platgeschoten worden
Voor de vestiging Foqueville en alle klanten is dat HEEL erg duidelijk andersquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nieuws! Ze gaan iemand aanstellen die zich alleen bezig gaat houden met de klachten
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de vestiging Foqueville en alle klanten is dat HEEL erg duidelijk anders
Sluipschutter & Sloophamerquote:
Jij volgt t nieuws ook niet hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze dacht een gat is een gat dus de tandarts weet daar wel raad mee?
Jij bent vast de gelukkigequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
mijn collegas hadden het vandaag even over het einde der tijden, het komt blijkbaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zat neit bij het gesprek maar kon het vaag horenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Of het binnenkort komt of pas over een paar miljoen/miljard jaar is nog wel even de vraag.
Volgende keer gewoon zeggen dat Terminator een veel realistischer scenario is dan dat gekke proza boekje van zequote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat neit bij het gesprek maar kon het vaag horen
echt koekoek
En het zijn geen domme mensen he. Begrijp het echt nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon zeggen dat Terminator een veel realistischer scenario is dan dat gekke proza boekje van ze
sssssssssssssssssssssssuper sssssssssssssssssssssserpentquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssuper sssssssssssssssssssssserpent
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:41 schreef Puala het volgende:
[..]wat een dom verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Laminaat leggen in een appartementjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie doen dit mooie en warmere weekend?
Op de bank liggen serie of film kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Skiën in de zon, uiteraardquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik moet hier een linkje vanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
fietsen in kort-kort natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Ach sommige mensen moeten overal aandacht zoeken en niet weten dat je zwanger bentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond je de rekening terecht of niet?
Ons aller Syl is te gast bij de F1 quiz op ziggo sport.quote:
heb geen ziggo (sport)quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ons aller Syl is te gast bij de F1 quiz op ziggo sport.
verder geen reet
of je moet se7en nog een keer willen zien
Ijsselmuiden?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ons aller Syl is te gast bij de F1 quiz op ziggo sport.
verder geen reet
of je moet se7en nog een keer willen zien
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb geen ziggo (sport)
se7en zegt me niks. dus zal wss wel Prime een slinger geven worden.
is er een andere?quote:
Ja die nare diversiteitsheks.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede film, moet je gezien hebben
[..]
is er een andere?
Geen fan van Dumpert reeten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dat hele mens niet eens![]()
![]()
Wiequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die nare diversiteitsheks.
Ze is heel liefquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dat hele mens niet eens![]()
![]()
Het viel mee vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Oh even teruglezen voor de Sad & Shabby verhalen
Ik kijk sowieso weinig Dumpert. Alleen als het hier gepost wordt, wil ik er wel eens naar kijken..quote:
Ik kijk er ook niet heel vaak, maar 1x per week dumpertreeten vind ik leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso weinig Dumpert. Alleen als het hier gepost wordt, wil ik er wel eens naar kijken..
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat blijft Led Zeppelin toch lekkere tijdloze muziek![]()
![]()
![]()
What's in the booooxquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Je mag Seven voor het eerst kijken. Jaloers.
En krijgt Gergi ook een stukje?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef kwiwi het volgende:
Een weekend zonder Gergi's BFFHeb gelijk maar een Monchoucake gemaakt om de gelegenheid te vieren.
Lang geleden al dat ik die film voor het laatst gezien heb, maar die doos vergeet ik niet meerquote:
Ik mag blij zijn als ik een stukje weet te krijgen, die schuift zo die hele taart naar binnen als ie de kans krijgtquote:
En BFF?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik een stukje weet te krijgen, die schuift zo die hele taart naar binnen als ie de kans krijgt
Misschien vraagt die wel of je er eentje extra maakt zodat die die na het weekend aan zijn BFF kan gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik een stukje weet te krijgen, die schuift zo die hele taart naar binnen als ie de kans krijgt
Als ik ooit een taart zou bakken voor ltvdk mag die ook blij zijn als hij een stukje krijgtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeh, ga je een taart voor me bakkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik ooit een taart zou bakken voor ltvdk mag die ook blij zijn als hij een stukje krijgt
Ik heb hem nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lang geleden al dat ik die film voor het laatst gezien heb, maar die doos vergeet ik niet meer
Er staat Als en ooitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, ga je een taart voor me bakken
Bitterballencakequote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, ga je een taart voor me bakken
De kans is wel vrij groot dat ik dan praktisch heel dat ding aan het bakken ben zodra jij er aan wilt beginnenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er staat Als en ooit
Dus denk kleine kans en zelfs dan eet ik denk ik alles op![]()
Misschien wel verstandig ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kans is wel vrij groot dat ik dan praktisch heel dat ding aan het bakken ben zodra jij er aan wilt beginnen
één van de beste films ooitquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien.![]()
![]()
toch maar een poging wagen zo
Dat sowieso wel ja, scheelt in ieder geval weer een 'opmerkelijk nieuws' bericht bij de kranten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig ook
Lichaam zonder hoofd gebondenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso wel ja, scheelt in ieder geval weer een 'opmerkelijk nieuws' bericht bij de kranten.
Ik doelde meer op haar kookkunstenquote:
Met m'n vader gezien anders mocht ik niet naar binnen aangezien ik 13 was.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één van de beste films ooit![]()
Ben gelijk fan geworden van David Fincher
En jij kwam giechelend naar buiten zeker.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n vader gezien anders mocht ik niet naar binnen aangezien ik 13 was.
M'n vader:![]()
![]()
Verliefd op Brad Pittquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij kwam giechelend naar buiten zeker.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met m'n vader gezien anders mocht ik niet naar binnen aangezien ik 13 was.
M'n vader:![]()
![]()
Dit wordt gewoon nog een verloren jaarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Avondklok blijft in ruil voor 'kleine versoepelingen', overweegt kabinet
Middelbare scholieren, studenten en kappers kunnen mogelijk "hele kleine" versoepelingen tegemoetzien. In ruil daarvoor blijft de avondklok waarschijnlijk langer van kracht. Dat is de lijn waar het kabinet nu op lijkt te zitten, melden bronnen aan de NOS.
De roep om versoepelingen van de coronamaatregelen door te voeren klinkt de laatste tijd steeds luider. Het kabinet denkt er bijvoorbeeld aan om middelbare scholieren anderhalve dag per week naar school te laten gaan.
Mag ik dan ook anderhalve dag per week naar de middelbare school?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Avondklok blijft in ruil voor 'kleine versoepelingen', overweegt kabinet
Middelbare scholieren, studenten en kappers kunnen mogelijk "hele kleine" versoepelingen tegemoetzien. In ruil daarvoor blijft de avondklok waarschijnlijk langer van kracht. Dat is de lijn waar het kabinet nu op lijkt te zitten, melden bronnen aan de NOS.
De roep om versoepelingen van de coronamaatregelen door te voeren klinkt de laatste tijd steeds luider. Het kabinet denkt er bijvoorbeeld aan om middelbare scholieren anderhalve dag per week naar school te laten gaan.
mja daar begint het op te lijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon nog een verloren jaar
Kan ik eindelijk van mijn wilde manen af.quote:
Ik verwacht niet veel versoepelingen voor april.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het beste ervan maken weer.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In sommige deelstaten zijn de kappers wel open.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed volgen we dus duitsland. geloof dat daar de kapper op 1 april? ook open mogen
Ah. hebben ze in duitsland ook een avond klok?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In sommige deelstaten zijn de kappers wel open.
Tsja we zaten nu eenmaal aan die %&3ty& EU vast met bestellen en goedkeuringen. Alleen uitgekotste EU landen als Hongarije durven het aan om buiten de EU om vaccinatie te regelenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou schelen als we eens mensen gaan vaccineren. Engeland zit al op 16-17 miljoen.
Dacht van niet. Heb wel van sommige mensen gehoord dat ze echt in strenge lockdown zaten en de straat niet uit mochten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah. hebben ze in duitsland ook een avond klok?
De gezondheidszorg is ook niet gered. Die krijgt daarna nog een stuwmeer van mensen te verwerken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Als de wereld nog maanden op slot blijft is de gezondheidszorg gered maar de samenleving kapot
Duitsland en Frankrijk hebben ook zelf ingekocht. Nederland wilde weer braafste jongetje van de klas zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja we zaten nu eenmaal aan die %&3ty& EU vast met bestellen en goedkeuringen. Alleen uitgekotste EU landen als Hongarije durven het aan om buiten de EU om vaccinatie te regelen
Welke strenge regels?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gezondheidszorg is ook niet gered. Die krijgt daarna nog een stuwmeer van mensen te verwerken.
Maar blijkbaar kunnen we ons lastig aan wat soepelere regels houden, dus dan maar strenge regels.
Bij een eckte eckte lockdown doe je het zoals de Chinezen en las je gewoon de huizen dicht en doe je ze 2 weken later pas weer open.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke strenge regels?
Een echte lockdown hebben we nooit gehad, alleen dat winkels, sport en cultuur dicht is.
Bij een echte lockdown mag je MI als kantoorpipo niet naar je werk en dat doen we hier nog steeds massaal
Apart dan wel want zo geweldig doen die het ook niet qua vaccineren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk hebben ook zelf ingekocht. Nederland wilde weer braafste jongetje van de klas zijn.
Ik vind bedrijven dwingen om te sluiten toch best streng. Of om studenten en scholieren thuis te laten zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Welke strenge regels?
Een echte lockdown hebben we nooit gehad, alleen dat winkels, sport en cultuur dicht is.
Bij een echte lockdown mag je MI als kantoorpipo niet naar je werk en dat doen we hier nog steeds massaal
nou dat hebben we van de zomer dus gehad hoe zij het willen. Dat ging een tijdje goed uiteindelijk kwam het toch bij de oudere. En ook gisteren zei weer een ic arts bij op1 dat de ic echt vol ligt met mensen rond de 40 en dat zijn niet die zwakkere en oudere waar dat plan over gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de voorstellen van die denktank best OK, om het hele land niet naar de klote te laten gaan toch een tweedeling creëeren en de ouderen en zwakkeren echt te separeren, en voor de rest het land weer (beperkt) open te gooien.
Maar dat gaat het hem niet worden, we laten liever het hele land doodbloeden
quote:
Maar zo kunnen we toch niet door blijven gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat hebben we van de zomer dus gehad hoe zij het willen. Dat ging een tijdje goed uiteindelijk kwam het toch bij de oudere. En ook gisteren zei weer een ic arts bij op1 dat de ic echt vol ligt met mensen rond de 40 en dat zijn niet die zwakkere en oudere waar dat plan over gaat
Het gaat ook niet om de oudere en de zwakkere maar om de mensen die overleven als er een ic bed is
Nee maar ik denk ook niet dta het acceptabel is dat mensen van zo rond de 40 of 50 met een prima overlevingskans in een ic bed geen bed krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar zo kunnen we toch niet door blijven gaan.
Zie jij je een zomer voor je zonder enige opties voor terrasjes, weekendjes weg etc?
Dan kan je me opbergen en ik denk velen. En een onherstelbare overleden economie
Maar even serieus... hoe zie je dat dan voor je? NL kent ongeveer 6 miljoen mensen die in de categorie 'ouderen en zwakkeren' zoals je het zo mooi noemt vallen. Het gros van die 'zwakkeren' zijn mensen die gewoon werken, een baan hebben, een gezin hebben en leven. Die moeten zich dan maar separeren voor de rest van Nederland? En hoe dan? In hun eigen huis maar op de zolder gaan zitten en dan de rest van het gezin separeren? Niet meer naar buiten? Niet meer naar het werk? Hoe zie je het? Dit is 1/3 van NL zo ongeveer he....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind de voorstellen van die denktank best OK, om het hele land niet naar de klote te laten gaan toch een tweedeling creëeren en de ouderen en zwakkeren echt te separeren, en voor de rest het land weer (beperkt) open te gooien.
Maar dat gaat het hem niet worden, we laten liever het hele land doodbloeden
Ja die denktank had het dacht ik ook over aparte ouderuurtjes gehad. Maar ja dat hebben we al in de supermarkt, geloof dat zij dat ook bedoelde dan voor de horeca ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even serieus... hoe zie je dat dan voor je? NL kent ongeveer 6 miljoen mensen die in de categorie 'ouderen en zwakkeren' zoals je het zo mooi noemt vallen. Het gros van die 'zwakkeren' zijn mensen die gewoon werken, een baan hebben, een gezin hebben en leven. Die moeten zich dan maar separeren voor de rest van Nederland? En hoe dan? In hun eigen huis maar op de zolder gaan zitten en dan de rest van het gezin separeren? Niet meer naar buiten? Niet meer naar het werk? Hoe zie je het? Dit is 1/3 van NL zo ongeveer he....
Fysiek contact dan he? Want zo hebben we ook gewoon contact..quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Enige manier waarop besmetting stoppen is gewoon geen contact met mensen.
En hoe zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
Enige manier waarop besmetting stoppen is gewoon geen contact met mensen.
ja dit mag welquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fysiek contact dan he? Want zo hebben we ook gewoon contact..
Wat is dan een echte lockdown koen :pquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Enige optie zou zijn een ECHTE lockdown voor een paar weken.
Maar ook dat doen we niet, we hebben liever een langdurig etterende zweer die alles wegvreet
Ik heb helaas niet op de harddisk opgeslagen wat de denktank als detail oplossing hadquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar even serieus... hoe zie je dat dan voor je? NL kent ongeveer 6 miljoen mensen die in de categorie 'ouderen en zwakkeren' zoals je het zo mooi noemt vallen. Het gros van die 'zwakkeren' zijn mensen die gewoon werken, een baan hebben, een gezin hebben en leven. Die moeten zich dan maar separeren voor de rest van Nederland? En hoe dan? In hun eigen huis maar op de zolder gaan zitten en dan de rest van het gezin separeren? Niet meer naar buiten? Niet meer naar het werk? Hoe zie je het? Dit is 1/3 van NL zo ongeveer he....
Niet naar buiten voor een week of 2, andere optie het virus echt snel weg te krijgen is er niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dan een echte lockdown koen :p
Precies. Het is gewoon 300x kut. Voor iedereen. Voor de een wat meer dan voor de ander en de een trekt het ook beter dan de ander. (blij dat ik geen zaak hebquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die denktank had het dacht ik ook over aparte ouderuurtjes gehad. Maar ja dat hebben we al in de supermarkt, geloof dat zij dat ook bedoelde dan voor de horeca ofzo
gewoon niet haalbaar. Het is gewoon kut :p
Maar eten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet naar buiten voor een week of 2, andere optie het virus echt snel weg te krijgen is er niet.
Heeft ook geen zin. Altijd wel weer een pipo die het komt brengen. Dan moet je vervolgens ook niemand maar dan ook niemand Nederland meer inlaten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Enige optie zou zijn een ECHTE lockdown voor een paar weken.
Maar ook dat doen we niet, we hebben liever een langdurig etterende zweer die alles wegvreet
Het zou beter zijn als ze zelf de keuze kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je wel doen voordat je gaat zeggen dat je het een mooi idee vindquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet op de harddisk opgeslagen wat de denktank als detail oplossing had
Eilanden hebben het makkelijker, zie Nieuw Zeelandquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin. Altijd wel weer een pipo die het komt brengen. Dan moet je vervolgens ook niemand maar dan ook niemand Nederland meer inlaten.
Dat vind ik eigenlijk ook wel heel triest. Zelfde als als die 90+ inenten... van wie moet dat en willen ze dat eigenlijk zelf wel... idem voor een hele afdeling met mensen die zo dement als een deur zijn en in de laatste fase van hun leven zitten. Maar goed, dan beland je wel op wat ethische randjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als ze zelf de keuze kunnen maken.
Als ik in de 90 zou zijn dan het ik liever nog 1 jaar met mijn familie dan dat ik twee jaar in mijn eentje zit omdat ik misschien ziek zou worden.
True true.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel heel triest. Zelfde als als die 90+ inenten... van wie moet dat en willen ze dat eigenlijk zelf wel... idem voor een hele afdeling met mensen die zo dement als een deur zijn en in de laatste fase van hun leven zitten. Maar goed, dan beland je wel op wat ethische randjes.
Ben al lang blij dat wij in NL niet alles en iedereen op de IC leggen. Dat je ook gewoon mag zeggen dat je dat niet meer wil en dat artsen het ook durven te zeggen wanneer ze ergens geen heil in zien.
Gaaf die wil ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb overigens dit besteld : [ afbeelding ]
Ik zocht eigenlijk een bureau onderleggen... maar goed, dit is vrij epic....
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik zocht eigenlijk een bureau onderlegger... maar goed, dit is vrij epic....
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
Ik zocht eigenlijk een bureau onderlegger... maar goed, dit is vrij epic....
Money pit dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Etsy.. all over the place![]()
Ik weet ook direct weer waarom ik daar nooit koekeloer
Ik heb een kudde opblaaskrokodillen.quote:
Het beginnen met vaccineren van de oudste bevolkingslaag heb ik sowieso nooit begrepen. Ja ze zijn het kwetsbaarst, maar de beroepsbevolking moet weer aan het werk kunnen om de economie op gang te brengen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel heel triest. Zelfde als als die 90+ inenten... van wie moet dat en willen ze dat eigenlijk zelf wel... idem voor een hele afdeling met mensen die zo dement als een deur zijn en in de laatste fase van hun leven zitten. Maar goed, dan beland je wel op wat ethische randjes.
Ben al lang blij dat wij in NL niet alles en iedereen op de IC leggen. Dat je ook gewoon mag zeggen dat je dat niet meer wil en dat artsen het ook durven te zeggen wanneer ze ergens geen heil in zien.
Die oudjes gaan straks allemaal werkkampenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het beginnen met vaccineren van de oudste bevolkingslaag heb ik sowieso nooit begrepen. Ja ze zijn het kwetsbaarst, maar de beroepsbevolking moet weer aan het werk kunnen om de economie op gang te brengen.
PADDENSTOELEN... MET KRUIDENBOTERquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik kan het wel raden. [ afbeelding ]
Werken voor je AOW-tjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die oudjes gaan straks allemaal werkkampen
Oudjes hebben al gewerkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die oudjes gaan straks allemaal werkkampen
Het ergste is dat je denk dat ik dit meen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ergste is dat je dit ook gewoon meent.
Dit moet je opzetten de volgende keer als je zo'n beller aan de lijn hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie al de groene pickwick variation? Drink nu groene thee met cranberry
hmm met wat er bij? eet je zo laat je avond eten of is het een snack?: Pquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het staartstuk van de koe.
Salade.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm met wat er bij? eet je zo laat je avond eten of is het een snack?: P
Ja ze zijn wel echt multifunctioneelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.seatsandsofas(...)bank-met-bedfunctie/
Wie wil dit nou niet.
Een zit/ligbank, slaapbank en opbergruimte![]()
Ik ben helemaal niet eigenwijsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Ygritte het volgende:
en laten we het maar niet hebben over we eigenwijs AF zijn.
Trust me... dit wil je niet.....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.seatsandsofas(...)bank-met-bedfunctie/
Wie wil dit nou niet.
Een zit/ligbank, slaapbank en opbergruimte![]()
Dit wil je ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
Oh en ze zoeken collega's![]()
https://www.seatsandsofas.nl/over-ons/vacatures/
Jeejquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
heb een nieuw autootje in Mario Kart
quote:
jawel joh. extra verhalen van slecht en slechterquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trust me... dit wil je niet.....
[..]
Dit wil je ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |