En nu in begrijpelijk Nederlandsquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:36 schreef junkiesietze het volgende:
verander het huisnummer op het briefje wat ze bij je in de bus hebben gedaan in jou huisnummer.en gooi dat in de buren hun bus.
komen ze het brengen.
hoe kan je dit niet snappenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:37 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk Nederlands
Ik ben een Domme_Gans, geen Lelijke_Gansquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
De bezorger wil jou gewoon niet zien!
Je buren trouwens ook niet.
Dit soort uitspraken maken je er anders niet knapper op;quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:42 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een Domme_Gans, geen Lelijke_Gans
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan, achterlijke junkie!
Dan kijk je toch lekker niet naar mij dikke witte ganzenreetquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken maken je er anders niet knapper op;
[..]
Ik ben langsgeweest, IDIOOT. En wel meteen toen ik het mailtje kreeg dat het bij de buren bezorgd is.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:56 schreef Maharski het volgende:
Haha TS vind het eng om bij de buren aan te bellen.
Ik zal je voor één keer helpen:
Stap 1: haal rustig adem, en wacht gerust even 10 minuten met moed verzamelen; na 10 minuten is de emotie altijd weer gezakt is wetenschappelijk bewezen.
2. Zorg voor een positieve mindset. Een trucje voor je mindset: visualiseer je dat je Madonna bent, met al haar charisma en zelfvertrouwen die wel even aan gaat bellen bij haar buren. Langer dan 10 seconden hoeft niet; je hersenen weten het verschil tussen werkelijkheid en inbeelding niet.
3. Zorg voor een buikademhaling!
4. Kijk je buren recht in de ogen aan, en focus je op de buurman/vrouw in plaats op jezelf!
Nu zal het contact soepeler verlopen.
Vervolgens is nu het overhandigingsmoment aangebroken van het pakketje.
5. Neem het product met verve in ontvangst. Alsof je de beker van de Champions League overhandigt krijgt door de directeur van de Fifa!
Je hebt nu een verpletterende indruk gemaakt op je buren, en een nieuwe Ster in de buurt is geboren.
Nou dan hoop ik dat er een heleboel andere fokkers geholpen zijn met het 5 stappenplan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:58 schreef Domme_Gans het volgende:
Ik ben langsgeweest, IDIOOT. En wel meteen toen ik het mailtje kreeg dat het bij de buren bezorgd is.
Ooh en dm't met "miscchien zijn de buren niet thuis" mogen ook stoppen
Ik ga hier niet op reageren zoals ik normaal gesproken zou doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dan kijk je toch lekker niet naar mij dikke witte ganzenreet
Goed zo Fikkie!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op reageren zoals ik normaal gesproken zou doen.
Dat zeg je alleen maar, omdat je baalt dat deze veel te opzichtige hengelpoging is gefaald. Snap ik wel hoor, volgende keer beter.quote:
Ik doe niet aan vissenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar, omdat je baalt dat deze veel te opzichtige hengelpoging is gefaald. Snap ik wel hoor, volgende keer beter.
Ganzen eten worteltjes zeker.quote:
Toevallig wel ja.quote:
quote:Ganzen eten behalve gras, gemengd graan, andijvie, wortel en eventueel een kleine hoeveelheid brood.
Dan ligt het ongetwijfeld aan je gedrag, IQ of naar ongewassen mensen riekende lichaamsgeurquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:42 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben een Domme_Gans, geen Lelijke_Gans
Siliconen handschoenen van Sorboquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:10 schreef M.Ritcher het volgende:
De belangrijkste vraag is natuurlijk wat zit er in het pakketje?
Owwquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Siliconen handschoenen van Sorbo
🤣🤣😁quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je @:mikeytt rectaal onderzoeken?
Nee het zijn die wegwerp handschoenen, je weet wel 20 stuks in in een pakje. Ik gebruik die altijd tijdens schoonmaken en afwassen. En je ik gebruik ze 1 keer dan pleur ik ze wegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je @:mikeytt rectaal onderzoeken?
Vertraging.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:58 schreef Domme_Gans het volgende:
Ik ben langsgeweest, IDIOOT. En wel meteen toen ik het mailtje kreeg dat het bij de buren bezorgd is.
Was je zelf misschien niet thuis?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:40 schreef Domme_Gans het volgende:
Hihihihahaou, wat grappig toch al die dm's met "Misschien zijn je buren niet thuis" . Zoveel hahaaatjes
Reageer inhoudelijk op mijn reply trut.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:40 schreef Domme_Gans het volgende:
Hihihihahaou, wat grappig toch al die dm's met "Misschien zijn je buren niet thuis" . Zoveel hahaaatjes
Krijg de tyfus maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:41 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Reageer inhoudelijk op mijn reply trut.
Het spreekwoordelijke 'touwtje uit de brievenbus'?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Ts heeft geribbelde alien anal beads gekocht en durft nu niet bij de buren aan te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |