SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat trok @kwiwi nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen we misschien dan ook wel op 150cc rijden.
ja mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie TT.
Al moet ik zeggen, die 200cc toen viel me eigenlijk alles mee.
Ik vind wat sneller fijner.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie TT.
Al moet ik zeggen, die 200cc toen viel me eigenlijk alles mee.
Jouw dikke lichaam kan die snelheid die zij wil niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoor ik mijn vriendin ook zeggen ja.
waarom remmen als je kan driftenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel van 50cc is dat je eigenlijk nooit hoeft te remmen.
Omdat ik dan de volgende bocht verkloot.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom remmen als je kan driften
in 1x door driftenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik dan de volgende bocht verkloot.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Volgens mij is dát wel makkelijker met een dikkerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dát wel makkelijker met een dikkerd.
die doet wel een beetje pijn jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
Fietsen was lekker
wel 1e 'beschadiging in de lak van mn fiets.
Die eerste is altijd het pijnlijkste
Downhill op een skateboard is ook leipquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:15 schreef Makrelis het volgende:
Driften op rolschaatsenHarde wieltjes, rubber 94. Levensgevaarlijk, durf ik alleen op een houten baan.
ja was iets te fanatiek met m'n insteekslot van rond m'n fiets halenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die doet wel een beetje pijn ja
bij mn racefiets heb ik er tot op heden nog geen.
*afkloppen* *afkloppen* *afkloppen* *afkloppen*
dat deed ik als jonge frantic eens op een glijbaan van 15m hoog met een horizontaal stuk in het midden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Downhill op een skateboard is ook leip
Maar die hebben wel goede bescherming aan.
eerste mountainbike die ik kocht schraapte ik langs een muur af toen ik nog geen 200m van de winkel wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja was iets te fanatiek met m'n insteekslot van rond m'n fiets halen
ff kijken of ik dat plekje kan bij stippen met iets zodat het niet gaat verrotten.
Frantic vloog?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat deed ik als jonge frantic eens op een glijbaan van 15m hoog met een horizontaal stuk in het midden.
Rara wat jonge frantic deed toen ie het horizontale stuk af ging
He balen ontbijt gemistquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:22 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Respect voor die lui. Aerodynamisch pak en helm en de weg in de bergen laten afzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Downhill op een skateboard is ook leip
Maar die hebben wel goede bescherming aan.
DOEEEquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te delen op IG.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
deed pijn
gele taxi met blauwe lampen pijn
linkje naar je instagram?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te delen op IG.
Tijdje in huis gewoond met een jongen die dat fanatiek deed en ging wel eens mee trainen. Dan ging hij achter de auto aan maar niks afgezetquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Respect voor die lui. Aerodynamisch pak en helm en de weg in de bergen laten afzetten.
Ik heb standaard een helm en polsbescherming. In de skate-rink kniebescherming erbij. Racen ben ik mee gestopt. ben ik iets te oud voor en ook te veel blessures gehad. Skateboarders moeten vooral enkelbescherming hebben. Daar zitten de meeste blessures voor ze. Bij rolschaatsers is vooral polsbescherming belangrijk
Oei hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
deed pijn
gele taxi met blauwe lampen pijn
Ik doe altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, er zijn echt teveel opties in Kart.
De KSC-sessies heb ik wel steeds met dezelfde gereden, maar da's vooral omdat ik tussendoor nog niet echt gespeeld heb en ik van deze combi weet hoe ik ermee moet rijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik doe altijd hetzelfdemisschien toch eens naar kijken.
Hersenschudding ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
Mja hersenschudding en hoop kneuzingen
Wat ik de laatste tijd altijd eet. Gebakken eieren met spek, kaas en champignonsquote:
Ik lees hier graag de reviews van elk karretje als je gaat proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De KSC-sessies heb ik wel steeds met dezelfde gereden, maar da's vooral omdat ik tussendoor nog niet echt gespeeld heb en ik van deze combi weet hoe ik ermee moet rijden.
ah.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd altijd eet. Gebakken eieren met spek, kaas en champignons
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hou toch je commentaar eens voor je man
Ook prima te doen met @shiitakequote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd altijd eet. Gebakken eieren met spek, kaas en champignons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |