SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat trok @kwiwi nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen we misschien dan ook wel op 150cc rijden.
ja mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie TT.
Al moet ik zeggen, die 200cc toen viel me eigenlijk alles mee.
Ik vind wat sneller fijner.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie TT.
Al moet ik zeggen, die 200cc toen viel me eigenlijk alles mee.
Jouw dikke lichaam kan die snelheid die zij wil niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoor ik mijn vriendin ook zeggen ja.
waarom remmen als je kan driftenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel van 50cc is dat je eigenlijk nooit hoeft te remmen.
Omdat ik dan de volgende bocht verkloot.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom remmen als je kan driften
in 1x door driftenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik dan de volgende bocht verkloot.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Volgens mij is dát wel makkelijker met een dikkerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is dát wel makkelijker met een dikkerd.
die doet wel een beetje pijn jaquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
Fietsen was lekker
wel 1e 'beschadiging in de lak van mn fiets.
Die eerste is altijd het pijnlijkste
Downhill op een skateboard is ook leipquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:15 schreef Makrelis het volgende:
Driften op rolschaatsenHarde wieltjes, rubber 94. Levensgevaarlijk, durf ik alleen op een houten baan.
ja was iets te fanatiek met m'n insteekslot van rond m'n fiets halenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die doet wel een beetje pijn ja
bij mn racefiets heb ik er tot op heden nog geen.
*afkloppen* *afkloppen* *afkloppen* *afkloppen*
dat deed ik als jonge frantic eens op een glijbaan van 15m hoog met een horizontaal stuk in het midden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Downhill op een skateboard is ook leip
Maar die hebben wel goede bescherming aan.
eerste mountainbike die ik kocht schraapte ik langs een muur af toen ik nog geen 200m van de winkel wasquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja was iets te fanatiek met m'n insteekslot van rond m'n fiets halen
ff kijken of ik dat plekje kan bij stippen met iets zodat het niet gaat verrotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |