Ettoquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat het nogal makkelijk is over vrijheid te blaten wanneer je inderdaad enkel en alleen voor jezelf veiligheid hoeft te creëren.
Omdat je met een valse tegenstelling komt. Veiligheid OF vrijheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk, maar waarom zeg je dat tegen mij?
Logisvh he? We volgen maatregeken die infectieziekten tegen gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Griep bestaat niet dit jaar.
In plaats daarvan hebben we Covid. En het was de hel in januari, maar jij weet ook wel dat het ieder jaar de hel is in Engeland tijdens het griepseizoen.
maar ik ben niet alleenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat je met een valse tegenstelling komt. Veiligheid OF vrijheid.
En maar.. En nu dan?! Waar is Mammietje bijv?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
De SC users zijn gaan slapen
Maar die is er wel. Lief en veel gifjes
Vorig jaar nog wel, in Nederland 2600 sterfgevallen, 600 oversterfte...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Griep bestaat niet dit jaar.
Maar nu ondanks zeer beperkende maatregelen, en het klopt dat het griepseizoen elk jaar een flinke belasting is op de zorg, maar een hel?quote:In plaats daarvan hebben we Covid. En het was de hel in januari, maar jij weet ook wel dat het ieder jaar de hel is in Engeland tijdens het griepseizoen.
Precies. Als we maar niet ieder jaar maatregelen gaan treffen om de griep tegen te gaan. Maar dat zijn zorgen voor morgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel, in Nederland 2600 sterfgevallen, 600 oversterfte...
Dat hij er nu niet is mag ook wel met al die maatregelen, griep is minder besmettelijk, plus daar is een (matig effectief) vaccin tegen.
Volle ziekenhuizen in ieder geval. Ieder jaar weer. Ze doen daar echt iets fout wat dat betreft.quote:[..]
Maar nu ondanks zeer beperkende maatregelen, en het klopt dat het griepseizoen elk jaar een flinke belasting is op de zorg, maar een hel?
In het VK is elk jaar het griepseizoen een hel. Daar kan je elk jaar een foto maken van wachtende ambulances voor ziekenhuizen. De NHS is al jaren zwaar onderbetaalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog wel, in Nederland 2600 sterfgevallen, 600 oversterfte...
Dat hij er nu niet is mag ook wel met al die maatregelen, griep is minder besmettelijk, plus daar is een (matig effectief) vaccin tegen.
[..]
Maar nu ondanks zeer beperkende maatregelen, en het klopt dat het griepseizoen elk jaar een flinke belasting is op de zorg, maar een hel?
Ik heb de neiging i.d.d. iets naars te zeggenquote:
Hadden ze maar hbo of uni moeten doen? Hebben ze aan zichzelf te danken etc?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging i.d.d. iers naars te zeggen
ochjee toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging i.d.d. iets naars te zeggen
Zie mijn uiquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn god.. zie mijn ui
Langetenen.nl
Eerder jijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn god.. zie mijn ui
Langetenen.nl
Die zat ff down-under...quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En maar.. En nu dan?! Waar is Mammietje bijv?
Excuus voor de off topic
SCquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die zat ff down-under...![]()
![]()
Ik word gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |