Tof idee welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan he![]()
Zelfs al zou dit een mogelijkheid zijn, interviews met Danny, Yvonne, DJMO, Tong noem het op, dan zou ik dat niet doen. Vraag maar aan @:Fylax of @:Webhawk Die deden dat soort dingen voor de frontpage
Klopt dit @Fuguequote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Gevallen in de strijd tegen het patriarchaat
Ja hier hebben we niets aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee zal wel weer met haar database te maken hebben
Is hij weer live?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Braddie wordt grijs
Begrijpelijk wel
Nee, viel me op in zijn laatste videoquote:
Liever grijs dan kaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, viel me op in zijn laatste video
Mannen die hun haar vervenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Grijs haar kun je altijd nog verven.
Dat swsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Gewoon skinhead and proud tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Kale kop kan je haar-implantaten nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Hoe bevallen de jouwe?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Beetje duur helaasquote:
Is wel duurder en lastiger dan af en toe een verfje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Alles mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles mis mee
Het moeten volgen van een schoonheidsideaal maakt mensen kapot
OPEN JE OGEN
@:zosk
Hard gewordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |