krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na Covid ga ik sowieso een paar maanden daarheen dus daar heb je je antwoord al.
Heh wat 😂quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na Covid ga ik sowieso een paar maanden daarheen dus daar heb je je antwoord al.
Review van Marina Bay Sandsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaat
Waarom zat je dan de afgelopen tijd om de haverklap bij mij op een ander platform te huilen dat je het echt niet meer zag zitten?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan mij zo veel dingen zeggen Isax, het is zéker nog wel mijn pleziertje, en zolang ik niet stream of er over praat op FOK! Zoals nu in KLB omdat heet een discussiepunt is, ben ik er ook niet mee bezig. Zal mij echt aan mijn anus oxideren.
sponsordeal, gratis keyboard, vakantiequote:
Op dat screenshot van dat kanaal zag ik vanmiddag een vrij corpulente jongen, dus ik denk dat er wel ruimte genoeg is voor aardig wat handen op die buik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef isax het volgende:
[..]
Die verplichtingen zijn ook pas zeer recent hè? Dit gebeuren niet.
TheBradge kan niet zonder de looitjes, de looitjes niet zonder TheBradge. Tig handen op één buik.
Weer zo'n ouderwets ruzie met vrienden toppa zou wel leuk zijn ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
krijgen we dan een vakantievlog waar je hem na 2 dagen achterlaat
Misschien een soort buitenlandse Kluun die hem als studieobject heeft geadopteerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sponsordeal, gratis keyboard, vakantie
zou bijna denken dat die kerel een beetje verliefd is op Braddie, of het is een seriemoordenaar die keyboardspelers uit andere landen lokt
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je Braddie hier al zwemmen
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie jij hem niet dan?
Ja want dat is belangrijker dan naar mensen luisteren die je nog iets proberen bij te brengen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nou, ik ga een video editen en uploaden, houdoe.
Verdient goed, dat vloggenquote:
geen zorgen, hij kent instant noedels als geen anderquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou je alvast wel wat meer gaan verdiepen in de Aziatische keuken dan Braddie, iemand uit Singapore eet denk ik niet graag leverpastei en slavinken
Je kan het aardig zeggen of boos uitvallen, het heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want dat is belangrijker dan naar mensen luisteren die je nog iets proberen bij te brengen.
The horrorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen zorgen, hij kent instant noedels als geen ander
Con not be unseenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
braddie na al deze aandacht:
[ afbeelding ]
Christusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pretoogjes!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme wat een ranzig gifjequote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:40 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ze hebben Dolfinarium wel opgeknapt zeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je Braddie hier al zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |