Goed advies wel. Begrijp dat het voor veel mensen zorgelijk is dat het gaat zoals het nu gaat, vooral omdat het stalken best wel heftige momenten kent. Ik laat mij alleen niet het veld uitslaan door iets als dit. Ik kán niet zonder YouTube, dat is punt 1, omdat ik de aandacht fijn vind, maar sindskort ook punt 2, omdat ik bij een andere YouTuber nu verplichtingen heb en dus wel dingen moet blijven doen. Daarnaast ga ik nu ook om met een andere YouTuber om en heb ik het daar ook heel gezellig mee.
Mij zelf anders presenteren online ga ik zéker doen zodra ik verhuist ben, want nu weten ze toch al waar ik woon. Speel al langer met een idee in mijn hoofd en dat wil ik dán gaan uitvoeren zodat het allemaal weliswaar erg statisch gaat worden, maar wel een stuk fijner voor de rust in mijn hoofd.
Ik probeer de hele zaak te negeren, gewoon niet op ingaan en blokkeren, maar dat haalt natuurlijk niets uit, want 3 minuten later hebben ze weer een leger met trolls en bedreigingen, maar het negeren (Op deze post na

) doe ik wel als er een gestreamed werd.
Als ik wil dat die gasten stoppen, dan moet ik inderdaad 1-3 maanden compleet niets doen op YouTube, maar dat ga ik niet doen. Ik ga niet mijn hobby, en mijn pleziertje, laten vergallen door een stel sneuneuzen. Het gaat hen helemaal niet om mijn YouTube kanaal of om mijn internetpersoon, het gaat hen om de persoon "BvD" toen ik niet aan't streamen was, toen ik mij een kortpoosje van het YouTuben afhield, toen ik een periode niet op FOK! postte, toen ging het alsnog door. Dus het boeit ze niet of ik wel/niet YouTube/op internet zit, het gaat hen er om dat ik besta.
Ze hebben mij letterlijk een DM gestuurd een tijd terug waarin ze mij dood willen hebben en er ook alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen. Vandaar de gephotoshopte tweets met verschrikkelijke aannames, gephotoshopte tweets over de dochter van een Hells Angel, die ik vervolgens daadwerkelijk in mijn Facebook inbox kreeg en mee heb gepraat, vandaar ook de constante aantijgingen op Twitter met mijn NAW gegevens en recent zelfs mijn telefoonnummer erbij.
Als ik overal mee stop dan hebben ze alsnog niet wat ze willen, mij, weg van de aarde. Daar gaat het ze om. En daaaarom vind ik het zo kwalijk dat er zo laconiek op gereageerd word. Ik ga voor niks en voor niemand stoppen met mijn hobby, want dat is op het moment het enige wat ik heb, en zelfs dat heb ik al in gedimd, want op mijn kanaal zijn geen streams meer, en zelfs dan houd het niet op.
Ik vind het vooral erg kwalijk dat ze wegkomen met de dingen die ze doen, maar dat is helaas de realiteit. En of ik nou wel stop met mijn hobby, of niet, ze blijven toch wel achter mij aan gaan en blijven mij toch wel treiteren en kunnen toch wel niet gepakt worden.
Mentaal maak ik mij er niet meer druk om, tuurlijk is het kut wat er gebeurt en het is heftig dat ze bepaalde dingen uit privé sferen delen en whatnot, maar heb nu zoiets van joh, het zal wel, als ze dingen willen doen dan doen ze ze toch wel, dus mijn leven gaat gewoon door. Wat ik wél heftig vind is dat ze nu ook vrienden van mij pakken.
Tering, lange tekst, sorry 9/10.
[ Bericht 6% gewijzigd door VloggendeChipsZak op 20-02-2021 16:02:19 ]