quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat heeft die ene gast voor raar brilletje op?
Wie denkt hij wel dat ie is? Davids?
Granada voetbalt niet bepaald briljant de laatste weken, ook een hoop blessures. Dit was wel de laatste ploeg waar ik iets van verwachtte uit Spanje.quote:
Pics van je verse worst?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen, vanaf nu kijk ik ook
Was even een uurtje sporten @:ggmm @:onlogisch
En bij mijn ouders meegegeten, zuurkoolstamppot met verse worst @:drizzt_dourden
Morgen weer kibbeling en worteltjes.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:51 schreef Caland het volgende:
Boys geen zorgen, vanaf nu kijk ik ook
Was even een uurtje sporten @:ggmm @:onlogisch
En bij mijn ouders meegegeten, zuurkoolstamppot met verse worst @:drizzt_dourden
Lijkt me een wat vreemde combinatie. Maar hey, whatever tickles your picklequote:Op donderdag 18 februari 2021 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen weer kibbeling en worteltjes.
Vis bij de worteltjes ben ik al mijn hele leven gewend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een wat vreemde combinatie. Maar hey, whatever tickles your pickle
Je blijft het knock-out segment onderschatten in het voetbal.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Granada voetbalt niet bepaald briljant de laatste weken, ook een hoop blessures. Dit was wel de laatste ploeg waar ik iets van verwachtte uit Spanje.
Ha ha haquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je blijft het knock-out segment onderschatten in het voetbal.
Kibbeling is vis voor mensen die geen vis lusten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vis bij de worteltjes ben ik al mijn hele leven gewend.
Als jij het zegt, schik ik me daar maar in.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kibbeling is vis voor mensen die geen vis lusten.
Als jij dat lekker vindt is dat toch helemaal prima ouwe reus. Ik vind het ook wel te doen maar dan alleen met een fikse kater en flink wat ravigottesausquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als jij het zegt, schik ik me daar maar in.
Feyenoord is voor mensen die voetbal haten. Wat is je punt?quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kibbeling is vis voor mensen die geen vis lusten.
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord is voor mensen die voetbal haten. Wat is je punt?
Gelukkig. Ik vind het om de zoveel tijd wel prettig om te eten. Meer drang naar gyros op zijn tijd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij dat lekker vindt is dat toch helemaal prima ouwe reus. Ik vind het ook wel te doen maar dan alleen met een fikse kater en flink wat ravigottesaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |